مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کسانیکه پیامک یارانه را دریافت نکرده اند بخوانند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: سید مرتضی موتورچی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت رفاه به مناسبت ارسال پیامکی با عنوان هموطنان گرامی با توجه به امکان نظارت بر درخواست دریافت کنندگان یارانه معیشتی در صورت مراجعه برای بررسی وضعیت مالی و اقتصادی خود می توانید ظرف سه ماه ثبت نام کنید. وی گفت: سامانه ای که به زودی برای شما ارسال می شود را مشخص کنید و در صورت تایید این درخواست، خانواده شما نیز یارانه دوره جاری را دریافت خواهند کرد. می توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

وی درباره پرداخت یارانه جدید به خانوارهای 300 و 400 هزار تومانی توضیح داد: پرداخت این یارانه به صورت متمرکز بر اساس دهک های تعیین شده انجام می شود.

موتورچی با اشاره به اینکه خانواده ها برای دریافت یارانه از بین می روند، خاطرنشان کرد: در این بند البته تنها متولی وزارت رفاه اجتماعی نیست و بر اساس اطلاعات مختلف ثبت شده در دستگاه های دولتی اعم از ترافیک، اموال فردی و غیره، رفع طبقه بندی تعیین می شود. . بر روی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بازماندگان وزارت حفاظت اجتماعی نیز یارانه دریافت کرد: در این قسمت سازمان هدف، زیرمجموعه سازمان های برنامه و بودجه، موظف قانونی نسبت به ثبت نام بازماندگان است.

وی با اشاره به اینکه راستی‌آزمایی داده‌های افراد در بانک اطلاعاتی ایران بررسی می‌شود و در صورت یارانه برای آنها یارانه تعیین می‌شود، گفت: این فرآیند به درستی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید  تفاهمنامه توانمندسازی مهارتی بین استانداری هرمزگان و سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه ای امضاء شد- اخبار هرمزگان - اخبار استانها تسنیم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *