مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کارمند رادیو در محل کارش خودکشی کرد! / نقاشی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


همانطور که در گزارش سلام نو به نقل از روزیاتو آمده است، فشار اقتصادی ناشی از تحریم ها و تورم، افزایش قیمت کالاهای مصرفی روزانه، عدم تناسب دستمزد و هزینه زندگی، تقریبا اکثریت جامعه را تحت تاثیر قرار داده است.

در این شرایط اگر حادثه یا بیماری خانواده را تحت تاثیر قرار دهد، علاوه بر فشارهای روانی، فشارهای اقتصادی متعددی نیز وارد می شود. بازنشستگان یکی از آسیب پذیرترین اقشار در این شرایط هستند. در سال های اخیر شاهد اعتراضات بسیاری از بازنشستگان در اتحادیه ها و ادارات مختلف دولتی بوده ایم. بازنشستگان صداوسیما از این امر مستثنی نیستند. آنها اخیرا در اعتراضی خواستار مطالبات معوقه خود شدند. اما خبر خودکشی برخی از کارکنان این سازمان در محل کارشان وضعیتی پیچیده را به تصویر می کشد.

چرا کارمند رادیو خود را حلق آویز کرد؟

چرا کارمند رادیو خود را حلق آویز کرد؟

دلیل خودکشی کارمند صداوسیما چه بود؟

ظاهرا کارمند و تکنسین واحد فنی صداسیم هستم گفت عباس موسوی با سالها تجربه در این حرفه، پس از مبارزه با مشکلات اقتصادی او در این سازمان خود را حلق آویز کرد و به زندگی خود پایان داد. برخی منابع وی را تکنسین معاونت فنی سازمان صدا و سیما معرفی می کنند و برخی منابع وی را یکی از وصول اموال معاونت فنی صدا و سیما معرفی می کنند.

چرا کارمند رادیو خود را حلق آویز کرد؟

وی روز شنبه 31 مرداد در یکی از ساختمان های فنی صداوسیم جام جم خودکشی کرد. اما آنچه مشخص است دلیل ظاهری خودکشی اوست مشکلات مالی بود. تماس گرفت گفت عباس موسویدختری مریض داشت که قلبش عوض شده بود و بعد از فروش خانه اش نتوانست خانه دیگری بخرد. موسوی که سال گذشته به دلیل ناتوانی در ارائه فهرست دارایی ها و مخالفت سازمان صدا و سیما با تمدید مجدد مهلت بازنشسته شد، چند ماه پیش منجر به کاهش حقوق ماهیانه شد. هنوز هیچ مقامی در مورد این حادثه و علل آن اظهار نظر نکرده است.

بیشتر بخوانید  ماجرای دستگیری امام زمان قلابی در بروجرد چه بود؟

این دومین خودکشی کارمندان آن تلویزیون است. مجید منصورییکی از کارمندان اداره فناوری اطلاعات صدا و سیمای سعادت آباد به دلیل مشکل زندگی خودکشی کرد و جان خود را از دست داد. گفته می شود که او در 13 جولای در محل کار خود خودکشی کرد، به کما رفت و یک هفته بعد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در لوکمان درگذشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *