مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چگونه بفهمیم کمبود ویتامین B داریم؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نتایج تحقیقات نشان می دهد که درد صورت می تواند نشانه ای از کمبود ویتامین B12 باشد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دردی که گاهی در زیر چشم و ناحیه گونه احساس می شود، معمولاً فقط در یک طرف صورت و یا در تمام پیشانی احساس می شود و گاهی نیز آن را احساس می کرد. قرار است که. لبه بینی نشانه کمبود ویتامین است.
انقباضات زیر چشم نیز می تواند نشانه کمبود ویتامین B12 باشد. سایر علائم رایج کمبود ویتامین B12 شامل خستگی، ضعف عضلانی و یبوست است.
یکی دیگر از علائم کمبود ویتامین B12 تبخال است.
بر اساس تحقیقات مربوط به درد صورت، 17 نفر شرکت کردند. به همه این افراد در مدت چهار هفته مکمل های ویتامین B12 تزریق شد و نتایج نشان داد که استفاده از مکمل ها باعث کاهش این وضعیت می شود.
محققان دریافته اند که ویتامین فوق با موفقیت این بیماری را درمان می کند.
کمبود ویتامین B12 به راحتی با مکمل ها یا تغییرات رژیم غذایی اصلاح می شود. بدن از ویتامین B12 برای ساخت گلبول های قرمز و حفظ سلامت سیستم عصبی استفاده می کند.
سطح ویتامین B12 را می توان از طریق مکمل یا با خوردن غذاهایی مانند لبنیات، جگر، ماهی آزاد و تخم مرغ افزایش داد. غلات صبحانه غنی شده نیز حاوی ویتامین B12 هستند.
به گفته محققان، تا حدودی غیرمنتظره است که کمبود ویتامین B12 می تواند باعث نورالژی صورت شود.
درمان نورالژی صورت گاهی اوقات بسیار دشوار است و بیماران اغلب ممکن است چندین روش درمانی را بدون موفقیت زیاد امتحان کنند. با توجه به نتایج این تحقیق، با علم به اینکه این عارضه با ویتامین B12 قابل درمان است، شناسایی این بیماران و درمان آنها ضروری است.

بیشتر بخوانید  امام زمان را به دروغ دستگیر کردند

<п>اعلامیه چگونه بفهمیم کمبود ویتامین B داریم؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *