مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش آتشین هواداران استقلال علیه جواد خیابانی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

جواد خیابانی ششم آبان 1345 در کرج به دنیا آمد. جواد خیابانی وی تهیه کننده، گزارشگر و مجری برنامه های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. جواد خیابانی وی متاهل و دارای یک دختر نگار است. جواد خیابانی در برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر 6 مرداد 1401 شبکه سه سد و سیما به بازی استقلال و پرسپولیس در سال 1354 اتهامی جدی زدند.

جواد خیابانی

وی درباره این بازی گفت:

تاج این بازی را با نتیجه 3 بر 1 برد و هماجون بهزادی که در آن زمان سرمربی پرسپولیس بود مدعی دوپینگی بازیکنان تاج است. وی شواهدی ارائه می دهد که شب قبل چند بازیکن تاج در کلانتری یوسف آباد حضور داشتند و در نتیجه 7 بازیکن این تیم پس از پایان مسابقه تست دوپینگ گرفتند. بازیکنان متخلف توسط افسر دوپینگ به آزمایشگاه خیابان طالقانی منتقل شدند و همانطور که شنیدم نتیجه آزمایش دوپینگ آنها مثبت اعلام شد. علی عبده رئیس باشگاه پرسپولیس و کامبیز آتابایی رئیس فدراسیون فوتبال از همایون بهزادی می خواهند به دلیل حضور ملی پوشان در مسابقات مقدماتی المپیک از این موضوع خودداری کنند. زیرا همه متهمان ملی پوش بودند و محرومیت آنها منجر به انحلال تیم ملی می شود. همین موضوع باعث درگیری بهزادی و عبده شد و سرمربی وقت پرسپولیس از سمت خود برکنار و بیوک وطنکه جایگزین او شد.

بیشتر بخوانید  هشدار هواشناسی در مورد بارندگی شدید در ۱۷ استان

جواد خیابانی

هواداران و پیشکسوتان استقلال به این اظهارات جواد حیانی واکنش شدیدی داشتند و خواستار شکایت باشگاه استقلال و نشان دادن واکنش به این موضوع شدند.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به صحبت های جواد حیابانی در استوری اینستاگرام خود نوشت: آقای حیابانی وقتی سند ندارید می توانید یک تاج بزرگ به بازیکنان بدهید. شما باید حرف خود را پس بگیرید و از تمام خانواده بزرگ استقلال عذرخواهی کنید.

تحصیلات جواد حیانی

در همان شهر تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در هنرستان بهشتی به پایان رساند. در سال 1364 در رشته مهندسی متالورژی – ریخته گری – در دانشکده علوم تربیتی دبیر فنی تهران واقع در لویزان تحصیل کرد. سپس در سال 1368 در وزارت آموزش و پرورش به عنوان معلم دروس فنی مشغول به کار شد. وی به مدت دو سال در هنرستان رجایی بندرعباس به عنوان معاون آموزشی (مدیر هنرستان) مشغول به کار شد.

نوجوانی و جوانی جواد حاتانی

کسب درآمد را از نوجوانی آغاز کرد و در 13 سالگی به عنوان کارگر عادی در یک کارخانه کنسروسازی در شمشاد مشغول به کار شد.

خودش در این باره می گوید: در آن سال ها ماهانه 6000 ریال حقوق می گرفتم که نیمی از آن را به مادرم می دادم و با بقیه پول مجلاتی مانند کیهان ورزش و دنیای ورزش می خریدم تا رضایت خود را جلب کنم. عشق به ورزش

در سال 1360 پس از پایان دبیرستان در هنرستان شهید بهشتی کرج ثبت نام کرد و در 3 سال اول تحصیل در این هنرستان که در محله فرح دشت کرج قرار داشت به عنوان شاگرد اول هنرستان انتخاب شد. اما در سال چهارم به دلیل حضور زیاد. او در مسابقات ورزشی مدرسه به طور کامل شکست خورد و حتی نمره فارغ التحصیلی خود را به 15 رساند. در سال 1364 در کنکور سراسری در رشته ریاضی و فیزیک شرکت کرد اما نتایج خوبی کسب نکرد و در دوره فوق لیسانس مدرسه پذیرفته شد. انقلاب اسلامی در لوئیزان. زمانی که نتایج امتحانات اعلام شد به دلیل اینکه برای کار به بندرعباس رفته و در اسکله بندرعباس و مدتی هم در منطقه چابهار به عنوان باربری مشغول به کار بوده، از تهران غیبت کرده است.

بیشتر بخوانید  بغداد: مذاکرات با واشنگتن شامل مذاکره درباره یک برنامه خروج آمریکا است

جواد خیابانی

فعالیت های ورزشی جواد حیانی

او در سال 1348 به دلیل فلج اطفال دچار مشکلات حرکتی زیادی شد که همچنان از آن رنج می برد، اما با وجود این در مسابقات دوچرخه سواری مدارس ایران در سال 62 قهرمان جاده شد. در دوره 1962-1963. و در سال 64 دفاع چپ و دروازه بان تیم هنرستان و تیم نخبگان مدارس کرج بود. در سال 1366 در المپیاد دانش آموزی ایران در شیراز شرکت کرد. وی در آن مسابقات در هر دو تیم بسکتبال و فوتبال منتخب دانشکده فنی و مهندسی تهران حضور داشت که در رشته فوتبال به مقام پنجم ایران دست یافت و به اردوی نمایندگان سال دانشجویان ایران دعوت شد. همان سال ها این اردو هرگز تشکیل نشد زیرا ورزش دانشگاهی در آن زمان اهمیت چندانی نداشت.

جواد خیابانی

واکنش جواد حطانی به شایعه مرگش

در شرایطی که جواد خبانی گزارشگر و مجری بستری در بیمارستان به شایعه تلخ و جنجالی فوتش واکنش نشان داد.

فضای مسموم و مشمئز کننده شایعه پراکنی این بار گریبان جواد حیانی را گرفته است و حساب های کاربری در فضای مجازی به این شایعات دامن می زنند تا بر تعداد کاربران خود بیفزایند. در همین راستا روز گذشته با انتشار عکسی از جواد حیانی که در بیمارستان بستری است، شایعاتی مبنی بر درگذشت وی منتشر شد. شایعه ای که حالا واکنش او را به دنبال دارد.

این عکس خیلی جالبه و نشون میده که من مرده!

و البته من زنده ام و به خدا جمعه دومین عمل است. نماز خواندن. گرچه مرا کشتند و دفن کردند.

بیشتر بخوانید  نحوه جشن گرفتن افراد مشهور برای تعطیلات کریسمس | آداب و رسوم منحصر به فرد سلبریتی ها برای تعطیلات کریسمس +تصویر

این عکس از اولین عمل جراحی… پس از بهبودی در ICU گرفته شده است. الان بهترم و منتظر عمل اصلی هستم…

برای اینکه مزاحم کسی نباشم خیلی مراقب بودم چون دور است و محیط بیمارستان برای آسایش و آسایش بیماران است نه شلوغی. برای همینه که هیچکس نمیدونه کجام تا ایرانیای مهربون بیمارستان نرن… دست و پایشون رو میبوسم که با عشقشون بهم قوت دادند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *