مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی بهترین خط چشم گیاهی برای چشم های حساس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بهترین خط چشم گیاهی چیست؟

چشم ها مرکز زیبایی چهره هستند و بسیار حساس هستند.انتخاب یک محصول آرایشی بدون برند و بی کیفیت می تواند آسیب جدی به چشم وارد کند و مشکلاتی مانند سوزش، قرمزی، التهاب، خارش و ناراحتی های مشابه را به همراه داشته باشد.
بد نیست بدانید خط چشم های گیاهی محصولی جدید بر پایه مواد معدنی و روغن های مغذی هستند که اساسا برای چشم های حساس در نظر گرفته شده اند.
عاملی که این مدل خط چشم را از سایر مدل ها متمایز می کند ترکیبات آنهاست. مواد معدنی به کار رفته در ساختار این مدادها هیچ گونه حساسیت چشمی ایجاد نمی کند، ضمن اینکه به لطف روغن های مغذی، پوست حساس دور چشم آسیب نمی بیند.


خط چشم گیاهی

بهترین خط چشم معدنی سری آرت دکو Mineral Eye Styler

در میان سری Mineral Eye Styler برند معتبر و شناخته شده آرت دکو می توانید یکی از بهترین مداد چشم گیاهی رنگ فوق مشکی را بیابید. آرت دکو یک برند آلمانی است که محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت این محصول نسبت به سایر خط چشم ها کمی گرانتر است و دلیل این امر کیفیت و غلظت بالای رنگدانه های آن است و به همین دلیل آرایش چشمی بسیار مشکی و جذاب دارید.


بهترین خط چشم گیاهی

مداد چشم این سری برند آرت دکو حاوی مواد معدنی و فاقد هرگونه عطر و مواد نگهدارنده است که همگی آنها را در دسته مداد چشم گیاهی ضد حساسیت قرار می دهند. این محصول قدرت ماندگاری بالایی دارد و این عامل به این معنی است که خط چشم و آرایش چشمی که با این محصول استفاده می کنید به راحتی پاک نمی شود.

بیشتر بخوانید  پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری روز دنیا

باید بخوانید:

اینگونه می توانید خط چشم سفت را نرم کنید

اینگونه می توانید خط چشم سفت را نرم کنید

گاهی اوقات خط چشم شما آنقدر سفت است که حتی نمی توانید چشم هایتان را خط بکشید. در اینجا یک ترفند بسیار آسان را در نظر گرفته ایم که به راحتی…

کیفیت این محصول را از اولین لحظه ای که قلم را در دست بگیرید احساس خواهید کرد. قسمتی روی بدنه آن طراحی شده است که گرفتن مداد را آسان می کند و آرایش با مداد را آسان می کند. این محصول ضد آب نیست و می توانید آن را بدون پاک کننده آرایش چشم پاک کنید. به علاوه، اگر هنگام کشیدن خط چشم نیاز به پاک کردن دارید، می توانید به راحتی آن را پاک کنید.


خط چشم

خط چشم مغذی برند نوتروژنا

یکی دیگر از بهترین و گران قیمت ترین خط چشم های گیاهی متعلق به برند نوتروژنا است که کیفیت بسیار خوبی دارد. این محصول خاص با ظاهری بسیار مدرن و زیبا از رنگدانه های رنگی قوی تشکیل شده است و مانند هر نوع خط چشمی بر روی پوست استفاده می شود.
این محصول حاوی دو روغن زیتون مغذی و شی باتر است که باعث نرمی و کشش آن بر روی پوست پلک می شود. پوست پلک ها را خراش نمی دهند، به علاوه این روغن ها پوست را تغذیه می کنند و تاثیر مفیدی بر سلامت پوست دارند. یک اپلیکاتور اسفنجی در یک طرف این خودکار طراحی شده است که با استفاده از آن می توانید خطوط کشیده شده را پاک و محو کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین شوینده پوست چگونه است؟


بهترین خط چشم

بهترین خط چشم گیاهی Aiuroshe

Ivroche یک برند فرانسوی شناخته شده و شناخته شده است که محصولات آن دارای گستره وسیعی بوده و کیفیت آن ها زبانزد خاص و عام است. مداد چشم گیاهی Aiuroshe بر پایه مواد گیاهی ساخته شده است و در ساختار آن از موم خرما برزیلی استفاده شده است.
این محصول بی نظیر برای خانم هایی که چشم های حساسی دارند و در دوران بارداری و شیردهی استفاده از آن مشکلی ندارند مناسب است.
این مداد بافتی نرم و صاف دارد، روی پوست حساس پلک ها خط و خش ایجاد نمی کند و آرایشی کاملا مات و طبیعی ایجاد می کند. علاوه بر این، زیر چشم نمی افتد و ناحیه زیر چشم را تیره نمی کند. این محصول قابل استفاده در داخل چشم، پشت پلک بوده و برای سایه زدن نیز مناسب است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *