مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مردان نیز باید حجاب داشته باشند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، ایسنا نوشت: دبیر ستاد امر به معروف ونهی از استان زنجان گفت: حجاب مختص زنان نیست، بلکه مردان نیز باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام سجاد ناصر بعدازظهر (23 تیر) در نشست خبری با بیان اینکه مخالف خشونت در امر امر به معروف و نهی از منکر هستیم، اظهار داشت: بحث حجاب یکی از زیر شاخه های این قانون است. عفت امروز در این مسیر مشکلاتی داریم اما اصطلاحی نیست بلکه به دنبال کار فرهنگی و تبیینی هستیم.

وی بیان کرد: انتشار آگهی زبانی در دست بررسی است و اعتمادسازی با دستگاه های اجرایی آغاز می شود. کسانی که نان دولت را می خورند باید به هنجارها احترام بگذارند. بسیاری از مشکلات ما ناهنجاری های شهری است و برخی از این افراد کارمند دولت هستند.

این مسئول با بیان اینکه تلاش می کنیم جلوی رشد روزافزون ناهنجاری ها را بگیریم، افزود: مرحله بعدی ارائه برنامه است و با دقت کار در حال انجام است. همه مسئولان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

وی گفت: کار این ستاد فرهنگی است و نمی خواهیم مانع ایجاد کنیم و گیر کنیم. این ستاد یک ستاد معروف است و بحث دوستی است نه مشت زدن.

این مسئول با تاکید بر اینکه ورود آگاهانه به این حوزه مهم است، گفت: ما فریجا نداریم، فریجا داریم و باید در این زمینه فرهنگ سازی کنیم. باید بپذیریم که حجاب مانعی ندارد و برای امنیت ماست.

ناصر با بیان اینکه کار ما فرهنگی است و همه ما به ویژه مسئولان باید ابتدا از خود و خانواده شروع کنیم، ادامه داد: اولین قدم در این زمینه بازگرداندن امید به جامعه است بنابراین می توانیم با کار فرهنگی این کار را ارتقا دهیم. کار کنید. پیشگیری نیز برای ما مهم است. در این زمینه نباید از اهمیت فضای مجازی غافل شد، اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت خود انقلاب است و باید به آن توجه شود.

بیشتر بخوانید  لحظه ورود مگس به دهان مجری تلویزیون وسط برنامه زنده + فیلم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان به پیشنهاد این ستاد در خصوص تشکیل سازمان مردم نهاد اشاره کرد و یادآور شد: در گام اول کار در ادارات آغاز شد و در مرحله بعدی معاملات نیز وارد این چرخه خواهند شد، البته مشاغل. مطابق با فرهنگ و ظرفیت های منطقه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بحث محلات بر مساجد در احیای امر به معروف و نهی از منکر است، یادآور شد: خانواده اولین واحد اجتماعی است که باید در داخل ساماندهی شود و پس از آن باید به دنبال اصلاح جامعه باشیم. . حریم خصوصی و شهرت مومن برای ما بسیار مهم است.

این مسئول با تاکید بر اینکه کار قرارگاه عفاف و حجاب نباید سیاسی شود، خاطرنشان کرد: باید به مرزهای فرهنگی توجه کرد و از ظرفیت های همه مردم استفاده کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *