مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حقوق بازنشستگان لشکری کی واریز میشود خرداد ۱۴۰۱ + زمان واریز – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





حقوق بازنشستگان سربازی کی واریز می شود هورداد 1401 + مهلت واریز – ایران چطور؟






چرا حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در اسفند 99 پرداخت نشد؟

حقوق بازنشستگان لشکری ​​چه زمانی واریز می شود، هورداد 1401 + مدت، چرا حقوق بازنشستگان سربازی واریز نشده است؟ 1401: تاریخ پرداخت حقوق بازنشستگان نظامی نیروهای مسلح: زمان پرداخت حقوق بازنشستگان نظامی: حقوق بازنشستگان نظامی چه زمانی پرداخت می شود: علت تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان نظامی و نیروهای مسلح. :

زمان دقیق پرداخت حقوق مستمری بگیران هورداد 1401 و علت تاخیر در پرداخت حقوق مشخص شد.

این مسئول روابط عمومی به ما گفت: در روند اجرای این مجوز و تامین بودجه لازم، ابهاماتی برای نهادهای ذیربط وجود داشت که به نظر ریاست محترم جمهور دستور بررسی نهادهای ذیربط به منظور شفاف سازی ابهام را برطرف کنید و مشکل را حل کنید.” برای جلوگیری از تاخیر بیشتر، حقوق بر اساس تصمیمات ماه قبل پرداخت خواهد شد. “

نظرات خود را در زیر این پست به اشتراک بگذارید.

– بابا این 10 درصد اضافی که اینقدر گیج شدی چیه؟ خدای من با این کرایه و خرج گران می توانی یک ماه با این حقوق صادق باشی. متاسفم که همه چیز در دل ما جا مانده است. مسئولان درد مردم را بخوانند، هیچ کدام آن را نمی بینند.

– یا هزینه های سنگین زندگی حداقل مستمری بگیران سربازی را یکسان کنید، خدای ناکرده به شما خیلی اعتقاد داشتیم، آقای رئیس جمهور، خدا رحمت کند، بی عدالتی در پرداخت حقوق بین سازمان ها زیاد است.

بیشتر بخوانید  قرعه‌کشی خودرو حذف می‌شود؟ -

تاریخ پرداخت حقوق خود را با کد ملی مشاهده کنید





خطا: محتوا محفوظ است!!