فقط با حرکت دادن یک چوب کبریت تساوی عبارت ۶=۹+۵ را برقرار کنید!


مسئله مهم برای حل معماهای چوب کبریت این است که باید الگوی پنهان این معماها را پیدا کنید. دقت کنید که فرصت محدود است و زمان در اینجا مهم است. زیرا شما باید به سرعت الگو را درک کنید پس باید سریع فکر کنید و در مدت کوتاهی مسئله را خوب تحلیل کنید.

این مسئله کمی چالش برانگیز است و برای افرادی که با ذهن تیزی دارند و به جزییات توجه می‌کنند مناسب است. علاوه‌بر این حل کردن این معماها به شما مهارت های ارزشمندی می‌دهد که می تواند در بسیاری از زمینه های زندگی کمک کند. تحقیقات حتی می‌گوید که حل پازل‌هایی از این دست می‌تواند ذهن شما را فعال نگه دارد.

بیشتر بخوانید: فقط با جابجایی یک چوب کبریت معادله ۲۸ =۴ + ۵ + ۵ + ۵ رو درستش کن!!

بهبود مهارت های فکر کردن نه تنها به حل مشکلات در حال حاضر کمک می‌کند، بلکه ذهن شما را برای مدرسه، کار و زندگی شخصی انعطاف پذیرتر می‌کند. اگرچه ممکن است این معما در ابتدا سخت به نظر برسد، اما هدف یافتن راه حلی است که از قوانین پیروی کند و مسئله را حل کند.

معمای چوب کبریت ۶=۹+۵

ما در این بخش یکی از جالب ترین پازل های چوب کبریت را داریم که در آن باید چوب کبریت ها را دوباره مرتب کنید تا مشکل عبارت مطرح شده برطرف شود. در واقع انواع مختلفی از پازل های چوب کبریت وجود دارد؛ برخی از آن‌ها نیاز به جابجایی ۱ چوب برای رفع معما دارند، برخی را باید ۲ یا بیشتر چوب را جابجا کنید، و همچنین مواردی وجود دارد که ممکن است لازم باشد ۱ یا چند چوب کبریت اضافه کنید یا ۱  یا چند چوب کبریت را بردارید تا مشکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید  معاون وزیر ورزش: حضور زنان در بازی های المپیک موفقیت بزرگی است اما ما باید مدال بگیریم

بیشتر بخوانید: باید دو تا چوب کبریت برداریم که معادله ۷=۲+۸ درست شه، می‌تونی بگی کدوم دو تا؟

شما باید راه حل را بر اساس پازل چوب کبریت که با آن روبرو هستید پیدا کنید. در تصویر زیر پازل چوب کبریت وجود دارد که باید تساوی را در آن با حرکت یک چوب کبریت برقرار کنید.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید حدس بزنید؟

.

.

.

ممکن است سخت به نظر برسد!

.

.

.

اما تسلیم نشوید!

.

.

.

به تلاش خود ادامه دهید تا آنها را حل کنید

بیشتر بخوانید: فقط سه تا چوب کبریت را حرکت بده و دو مربع بساز!

.

.

.

حالا راه حل را مشاهده کنید:

.

.

.

پاسخ را مشاهده کنید:

حل پازل به طور کلی سرگرم کننده و جالب است و زمانی که شما در حال حل پازل های چوب کبریت هستید، تمام توانایی های ذهنی شما، مهارت‌های حل منطقی مسئله مورد آزمایش قرار می‌گیرد. فرآیند حل چنین پازل های چوب کبریت روی حیله‌های ذهنی در واقع بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوال را با دقت مشاهده کنید تا متوجه شوید مشکل چیست.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید