مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا انحلال «باشگاه خبرنگاران جوان» درست است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو که ایرنا از صدا و سیما پخش می شود، باشگاه خبرنگاران جوان در اطلاعیه ای اعلام کرد که اخبار انحلال این باشگاه روزنامه کذب و صحت ندارد و این باشگاه به فعالیت حرفه ای خود ادامه خواهد داد.

پس از انتشار اخباری مبنی بر انحلال باشگاه خبرنگاران جوان در رسانه ها، باشگاه خبرنگاران جوان در اطلاعیه ای اعلام کرد که هیچ برنامه و تصمیمی برای انحلال باشگاه خبرنگاران جوان وجود ندارد و اخبار و تحلیل ها بر اساس سوءتفاهم است. از رسانه ها جایگاه موسسه در ساختار.

باشگاه خبرنگاران جوان از سوی رسانه جدید خبرگزاری صدا و سیما همزمان با انتصاب رئیس جمهور جدید تعریف شد و نه تنها وقفه ای در فعالیت حرفه ای وی ایجاد نشد، بلکه در فضای مجازی معاونت سیاسی نیز وقفه ای ایجاد نشد. رادیو تلویزیون.

این نماینده سیاسی در راستای هم افزایی و حذف موازی کاری های غیرضروری فعالیت خود در فضای مجازی را به باشگاه خبرنگاران جوان یعنی افزایش کارایی آن در حوزه اطلاع رسانی سپرد.

باشگاه خبرنگاران جوان نیز با در اختیار داشتن کادری مستعد، با انگیزه و حرفه ای همچون گذشته در قالب هم افزایی به افزایش سرعت و گسترش شبکه اطلاع رسانی صداوسیما کمک می کند.

پس آنچه به عنوان انحلال باشگاه خبرنگاران تلقی می شود نادرست و نادرست است.

بیشتر بخوانید  معمای تصویری؛ با توجه به تصویر چند دزد در این خانه وجود دارد؟ + پاسخ
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *