آتش سوزی در ساختمانی شش طبقه در تهران / جزئیات


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جلال ملکی درباره آتش سوزی ظهر امروز در مرکز شهر تهران اظهار کرد: ساعت 13 و 40 دقیقه امروز آتش سوزی در انباری در خیابان ملت، پایین خیابان جمهوری گزارش شد. ماده 125.

وی افزود: چهار ایستگاه آتش نشانی، یک دستگاه تانکر آب و یک دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان پس از پنج دقیقه در محل حاضر شدند و متوجه آتش سوزی در یک ساختمان تجاری شش طبقه در طبقه همکف، زیرزمین و بخشی از حیاط به عنوان انبار شدند که بیشتر لوازم یدکی و لوازم خانگی در آن قرار دارد. کل منطقه 300 متر طول داشت و هر سه قسمت در آتش بود.

ملکی افزود: دود و شعله های آتش به طبقات بالا سرایت کرد و در لحظات اولیه دود و گرمای زیادی وجود داشت که دسترسی به طبقات همکف و زیرزمین را با مشکل مواجه می کرد. آتش نشانان با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه های تنفسی به جستجوی افراد گرفتار در طبقات بالا پرداختند و همزمان با ورود افراد به ایستگاه های آتش نشانی، افراد را به طبقات بالا منتقل کردند.

وی بیان کرد: با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب، آتش به سرعت مهار و از سرایت آن به سایر قسمت های انبار، طبقات و ساختمان های مجاور جلوگیری شد.

ملکی تصریح کرد: حدود 20 نفر با کمک آتش نشانان از محل خارج شدند و مصدوم و فوتی نداشتند. رنگ آمیزی به پایان رسیده و نیروها در حال ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر مکان به کارشناسان و مالکان تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید  تاریخ تهران تغییر کرد!

<п>اعلامیه آتش سوزی در یک ساختمان شش طبقه در تهران / جزئیات اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید