مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آتش سوزی در ساختمانی شش طبقه در تهران / جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جلال ملکی درباره آتش سوزی ظهر امروز در مرکز شهر تهران اظهار کرد: ساعت 13 و 40 دقیقه امروز آتش سوزی در انباری در خیابان ملت، پایین خیابان جمهوری گزارش شد. ماده 125.

وی افزود: چهار ایستگاه آتش نشانی، یک دستگاه تانکر آب و یک دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان پس از پنج دقیقه در محل حاضر شدند و متوجه آتش سوزی در یک ساختمان تجاری شش طبقه در طبقه همکف، زیرزمین و بخشی از حیاط به عنوان انبار شدند که بیشتر لوازم یدکی و لوازم خانگی در آن قرار دارد. کل منطقه 300 متر طول داشت و هر سه قسمت در آتش بود.

ملکی افزود: دود و شعله های آتش به طبقات بالا سرایت کرد و در لحظات اولیه دود و گرمای زیادی وجود داشت که دسترسی به طبقات همکف و زیرزمین را با مشکل مواجه می کرد. آتش نشانان با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه های تنفسی به جستجوی افراد گرفتار در طبقات بالا پرداختند و همزمان با ورود افراد به ایستگاه های آتش نشانی، افراد را به طبقات بالا منتقل کردند.

وی بیان کرد: با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب، آتش به سرعت مهار و از سرایت آن به سایر قسمت های انبار، طبقات و ساختمان های مجاور جلوگیری شد.

ملکی تصریح کرد: حدود 20 نفر با کمک آتش نشانان از محل خارج شدند و مصدوم و فوتی نداشتند. رنگ آمیزی به پایان رسیده و نیروها در حال ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر مکان به کارشناسان و مالکان تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید  برخورد وحشتناک خودروها بایکدیگر در جاده برفی در مراغه / فیلم

<п>اعلامیه آتش سوزی در یک ساختمان شش طبقه در تهران / جزئیات اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *