مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توضیحات پلیس درباره فیلم پرتاب یک زن از وانت پلیس در رشت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، صبح امروز فیلمی در یکی از نقاط شهر رشت منتشر شد که در آن زنی خود را از خودروی پلیس حلق آویز می کند و پس از حرکت خودرو تعادل خود را از دست می دهد.

انتشار این فیلم منجر به سوء استفاده رسانه ها شد و آنها وانمود کردند که این خانم توسط گشت ارشاد بیرون انداخته شده است که در این رابطه جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در جمعی از خبرنگاران برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی را رد کرد. در خصوص برخورد گشت ارشاد س این شهروند اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان به دلیل سوء استفاده از طرف دیگر در حادثه رانندگی چند روز پیش و قصد زورگیری از وی، رسیدگی به این حادثه در دستور کار قرار گرفت. ماموران کلانتری 22 کلانتری رشت.

به گفته سرهنگ حسین حسن پور، مظنون این حادثه که حالت عادی نداشت پس از برخورد با پلیس با الفاظ تند قصد درگیری و فرار از دست ماموران پلیس را داشت که ماموران کلانتری حاضر در محل پس از هماهنگی وی را دستگیر کردند. .

وی با اشاره به وجود مستندات کافی و مشخص بودن موضوع، از انتقال متهم به کلانتری و جلوگیری از انتقال متهم به کلانتری و تلاش برای خارج کردن فرد دستگیر شده از خودروی پلیس خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مجرم جرم محرز شد، متهم دستگیر شد و در صورت وجود مدعی خصوصی، پلیس موظف است متهم را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به فرماندهی انتظامی منتقل کند و قطعا مخالفت یا اصرار دیگران دلیل بر عدم اعدام نیست. . از قانون

بیشتر بخوانید  آخرین آمار تاج در کشورهای مختلف تا شنبه 25 اردیبهشت 1401. / عکس

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ادعای بیرون انداختن این زن از خودروی گشت امنیت اخلاقی را کذب محض رد کرد و اظهار داشت: با بررسی مدارک و تصاویر دوربین در صحنه حادثه مشخص می شود که این شهروند آویزان شدن از شیشه ماشین در حال حرکت پس از جابجایی ماشین پلیس است.

حسن پور با گلایه از برخی شبکه های اجتماعی که صرفاً با تماشای فیلم از زاویه نامناسب و بدون بررسی صحت موضوع، ناعادلانه پلیس را قضاوت می کنند، اظهار داشت: ماموران پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق همه شهروندان هستند و پلیس نیز این موضوع را رعایت خواهد کرد. در برقراری نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *