رعایت: زنان در جامعه باید از زنان حضرت زهرا (س) استفاده کنند


به گزارش خبرگزاری گرگان فارس ، حجت الاسلام جعفر راعتی دوشنبه شب به مناسبت هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: حجاب و عفاف فقط نوعی پوشش نیست بلکه نوعی تفکر است.

وی اظهار داشت: زنان و دختران در جامعه باید برای زندگی و ارزشهای آینده خود تلاش کنند و با بهره گیری از زندگی حضرت زهرا (ANP) ، زنان انقلابی و اسلامی باشند.

* نقش برجسته وی در ایجاد عفاف عمومی ، تحکیم بنیان های خانواده ، ایجاد سلامت فردی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست / پوشش حجاب برای زنان باعث می شود مردم لاابالی جرات دیدن آن را با شهوت و شهامت نداشته باشند حسنی او را نگاه کن

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: حجاب یکی از قوانین مسلم و از نیازهای اسلام و نقش برجسته آن در ایجاد عفاف عمومی ، تحکیم بنیان خانواده ، ایجاد سلامت فردی و اجتماعی نیست. از هرکسی پنهان است

بنده افزود: “ای پیامبر ، به زنای زنا و دخترانت و همسران مومنان بگوی ، به من ایمان بیاور ، من عالی ترین هستم (5) ، که می دانی او را نمی شناسی” (6) ای پیامبر! به زنان و دختران و همسران م believeمنان بگویید که چادر بپوشند ، این کمترین کاری است که آنها می توانند انجام دهند تا به پاکدامنی معروف شوند و از تعرضات هوس بازان در امان بمانند.

وی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف در حقیقت زمینه رشد سالم و پایدار قلمداد می شود که ظرفیت لازم فکری و معنوی را برای تولید علم ، فرهنگ ، فناوری و رشد و شکوفایی استعدادهای جامعه فراهم می کند.

بیشتر بخوانید  احتمال ریزش ساختمان متروپل وجود دارد !

مسئول نمایندگی ولی فقیه در گلستان ، سپاه نینوا گفت: “حجاب نشان دهنده شخصیت و پاکدامنی یک زن مievingمن است و باعث می شود مردم لاابالی جرات نکنند با شهوت و شهوت به او نگاه کنند. آنها هیچ زمینه ای ندارند. برای بی احترامی

* مردانی با رازداری خانواده خود و رعایت عفاف نقش مهم و تأثیرگذاری در زمینه حجاب و عفاف دارند.

رایاتی تأکید کرد: زنان و دختران در جامعه باید برای زندگی و ارزشهای آینده خود تلاش کنند و با بهره گیری از زندگی حضرت زهرا (پولیس ملی) زنان انقلابی و اسلامی باشند.

وی ادامه داد: حجاب و عفاف فقط نوعی پوشش نیست بلکه نوعی تفکر است که مردم به آن احتیاج دارند ، مسئله ای که فقط با زنان در این عصر و مردان با محافظت از حریم خصوصی خانواده و نظارت بر آنها نیست. عفت در همه ابعاد. رفتارهای فردی ، اجتماعی ، خانوادگی و شغلی نقش مهم و تأثیرگذاری در این زمینه دارد.

انتهای پیام / 2307 /


دیدگاهتان را بنویسید