جوانان در مناطق فقیرنشین اردبیل جهیزیه رایگان دریافت کردند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان


طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، شکرالا عبدی دوشنبه شب در جلسه مدیران فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف و اجرای مرحله دوم این جشنواره در مورد برنامه های گرامیداشت هفته حجاب و عفاف و سالگرد ازدواج حضرت علی صحبت کرد (ع) و حضرت زهرا (ج) وی خاطرنشان کرد: برای ترویج ازدواج آسان با شناسایی و نظارت بر خانواده های فقیر ، 21 مجموعه جهیزیه با کمک بسیج سازندگی و سپاه حضرت عباس (ع) به زوج های جوان در مناطق محروم اهدا شد.

وی به فعالیت های مرکز مشاوره شمیم ​​در کلینیک های تحت نظارت سپاه اشاره کرد و افزود: در کلینیک های امام سجاد (ع) و من رضا دارم (ع) مرکز مشاوره شمیم ​​اردبیل برای برقراری ارتباط با خانواده های آسیب پذیر و تلاش برای تحکیم بنیان خانواده به صورت رایگان فعالیت می کند.

عبدی در مورد همکاری در جشنواره هاروارد گفت: در بحث تولید محتوا و تأمین محتوای فرهنگی ، سپاه حضرت عباس (ع) و حوزه های بسیج در شهرها مطالب مختلف را در کانال ها و گروه های فرهنگی بارگذاری کرده و تبلیغ و اطلاع رسانی می کردند تا متوجه شوند جشنواره. این جشنواره همچنین یک همکاری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه در اردبیل به موضوعات هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: نشست تخصصی حجاب و عفاف با حضور مدیران اجرایی ، دیدار با مادران و همسران شهدا ، تخلیه مزار شهدا ، برگزاری فرهنگی بانوان میدان در پارک بانوان اردبیل به منظور برقراری روابط صمیمی با قشرهای خاکستری جامعه به منظور جلب آنها ، برگزاری نشست “آغاز زندگی جدید” در فضای مجازی از طریق شبکه های اجتماعی روبیکا، برگزاری جلسه عروسی آسان در سالن باشگاه حجاب ، اهدای گل به زنان و دختران محجبه در سطح شهر و برگزاری جلسات آموزشی و اخلاقی در مناطق مختلف استان از جمله برنامه های هفته حجاب و عفاف و سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (ج) ای

بیشتر بخوانید  خبری خوب برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

تلاش ها برای برقراری حجاب در جامعه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بسیار ناچیز است

ضرورت نهادی و گفتمان حجاب و عفاف

فریبا محمدلو ، مدیرکل امور زنان و خانواده در استان اردبیل ، با تأکید بر موضوع حجاب در طول سال ، علاوه بر هفته حجاب ، از مدیران اجرایی خواست که بر برنامه های فرهنگی با هدف تقویت پایگاه خانواده با تمرکز بر حجاب و عفاف. دفاتر و آژانس ها باید طبق برنامه باشند طراحی شده جلسات منظم فصلی راجع به حجاب و عفاف برگزار کنید و فعالیت های این حوزه را مرور کنید و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنید.

وی ایجاد تشکیلاتی فعال از مردم در زمینه حجاب و عفاف در استان را ضروری دانست و افزود: تأسیس یک سازمان غیردولتی در زمینه حجاب و عفاف و واگذاری امور مردم می تواند نتیجه موثری در توسعه داشته باشد در جامعه از حجاب و فرهنگ عفاف. فعالیت های اداری منجر به افراد می شود من باید.

محمدلو به نقش مردان در ترویج فرهنگ عفاف و تقوا در جامعه اشاره کرد و گفت: حجاب و عفاف علاوه بر توزیع در بین زنان ، باید در مردان نیز فرهنگ سازی کند ، به طوری که رعایت حریم خصوصی و توجه به عفاف و تقوا مردان نیز باید مورد توجه قرار گیرند تا در نهادینه سازی حجاب و عفاف با همه اقشار جامعه هماهنگ عمل کنند.

تلاش ها برای برقراری حجاب در جامعه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بسیار ناچیز است

تولید آثار هنری در آگاهی بخشی به مسئله حجاب مثر است

امیر رجبی سرپرست استان اردبیل تولید آثار هنری در قالب حجاب و عفاف را از راهکارهای مهم در ایجاد این فرهنگ دانست و گفت: بسیاری از هنرمندان عرصه هنر در قالب فعالیت های هنری مانند پوستر ، کارتون ، عکس و داستان. “به طور خلاصه مضرات کشف با قلم هنر و کار در فضای شهری را نشان دهید.

بیشتر بخوانید  پیش‌بینی بازار گوشت در روزهای پایانی سال

وی اردبیل را محقق حجاب و عفاف از تاریخ باستان این استان عنوان کرد و گفت: قیام گوهردشاد به رهبری آیت الله یونس موسوی نجفی اردبیل سندی باشکوه برای این شهرستان است. دارالرشاد اردبیل در زمینه حفاظت از حجاب و عفاف است که باید در سطح ملی شناخته و مورد توجه قرار گیرد.

سارا هاگی ، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی زنان استان ، با اشاره به رتبه ارشد استان اردبیل در اجرای جشنواره ملی ، مهمترین راه موفقیت جشنواره را ارتباط چهره به چهره و گفت: شخصاً و تعامل با اشخاص حقوقی و حقوقی عامل اصلی موفقیت این پروژه بود ، زیرا بیش از 1900 اثر به جشنواره ارسال شده و این استان از نظر کمی و کمی و شبکه در رتبه های برتر قرار دارد.

تلاش ها برای برقراری حجاب در جامعه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بسیار ناچیز است

وی گفت: اجرای پروژه فرهنگی دلیلی برای ارتقا است تایلندی وی خواستار صبر و حقیقت در جامعه شد و گفت: پویش سخن برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن توسط زنان ایران زمین از طریق تایلندی صبر و قانون در قالب جشنواره در دو بخش صورت گرفت: اسکن گفتمان و ارسال آثار زنان از طبقات و سنین مختلف.

دیدگاهتان را بنویسید