مهدی واعظی مجری تلویزیون درباره ممنوعیت فعالیت خود صحبت می کند



مهدی واعظی ، مجری برنامه های تلویزیونی تلویزیونی که اخیراً از برنامه سلام تهران اخراج شده بود ، به دلیل توبیخ و ممنوعیت فعالیت خود به ایسنا گفت: “این چهارمین بار است که این اتفاق می افتد.” اما بارها یک یا دو روز ، یک یا دو برنامه و یک هفته توبیخ شده ام. “با این حال ، در دراز مدت ، این چهارمین بار است.”

وی گفت: “تاکنون بیشتر فدراسیون های ورزشی از انتقادات تندی که نسبت به برنامه ها دریافت کرده ام از من شکایت کرده اند.”

واعظی در مورد دلیل آخرین ممنوعیت کار خود که بیش از یک ماه است اعمال می شود ، گفت: طبق گفته مدیران گروه و مدیر شبکه ، من یک ماه است که آنتن ندارم. وزارت ورزش در رابطه با آنچه در این نمایش صحبت کردم از من شکایت کرده بود. من در مورد عملکرد آنها طی این سالها نوشته ام و همیشه این انتقادات را داشته ام. “من قبلاً مقالاتی در این زمینه در روزنامه داشتم.”

وی درباره لزوم حمایت مدیران تلویزیون از مجریانی که گفت: “من حدود 19 سال است که در رادیو کار می کنم و 16 سال برنامه زنده دارم و این اتفاق جدیدی نیست ، اما این سومین بار است.” نوعی سرمایه رسانه ای هستند. یا برای چهارمین بار بیکارم و هر دفعه به دلیلی این اتفاق می افتد. این برای من ، بلکه برای همکارانم اتفاق نیفتاده است. اما چالشی که من با مدیرانم داشتم این بود که چرا آنها نمی توانند دیواری کوتاه تر از پیمانکار پیدا کنند؟ تهیه کننده ، مجری ، ویراستار و نویسنده وجود دارد. “نتیجه اتاق فکر از زبان مجری سرازیر می شود ، اما آنچه اتفاق می افتد دامن مجری را می گیرد و چهره موضوع را پاک می کند.”

بیشتر بخوانید  وزیر نمونه دولت رئیسی انتخاب شد + تصویر

این مجری یادآوری می کند: “سازمان صدا و سیما در زمانی که مسئولان نگران شرکت در پخش بودند ، بسیار مقدس و باشکوه بود. زیرا گاهی اوقات آنها قادر به مقابله با س questionsالات و انتقادات نبودند. اما برای همه مدیران ارشد سازمان ، دیگر چنین نیست. “صدا و سیما باید محرمانه بودن مجریان و گزارشگران خود را فراهم کند.”

واعظ ادامه می دهد که مدیران تلویزیون علی رغم تمام تلاششان ، بعضی اوقات آنطور كه ​​باید با آنها برخورد تندی ندارند: «شما می گویید من اصلاً مجری هستم ، كه به نظر من اینگونه نیست. برای اینکه از خودم دفاع نکنم ، از همه مجریانی که طی این سالها با این رفتار روبرو شده اند دفاع می کنم. از همکارانم اساس و فلسفه رسانه ها انتقاد و روشنگری عمومی است. اگر انتقادی وجود نداشته باشد ، رفاه نیز وجود ندارد. من همچنین سعی کردم این اصل را در زمینه کاری خود رعایت کنم و در بعضی جاها نقطه انتقاد تندتر بود که این ویژگی کار ماست. اگر مجبور به بی طرفی باشیم ، مانند افراد عادی خواهیم شد. “این رسانه ها هستند که باید به قلب خبر بروند ، آن را نقد کنند و به درست یا نادرست آن را در ذهن مردم بگذارند.”

وی با بیان اینکه آستانه تحمل مقامات پایین است و آنها انتقاد را تحمل نمی کنند ، گفت: “متأسفانه پشتیبانی که باید توسط مدیران سازمان انجام شود کاهش یافته است.” آنها برای تصمیم گیری آسان می گویند مجری برنامه نباید مدتی اجرا کند. “این برای رادیو چیز زیبایی نیست.”

بیشتر بخوانید  بهره‌برداری طرح توسعه‌ پگاه فارس با توان مهندسان پگاه

وی درباره وضعیت برنامه سلام تهران در شبکه 5 و عنصری که مسئولیت آن را بر عهده داشت توضیح داد: “برنامه سلام تهران در حال حاضر روی آنتن است ، اما عنصر مربوط به ارائه من حذف شده است و هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. »

در آخر ، واعظ اظهار امیدواری کرد که صبر مسئولان بیشتر شود و آنها با یک انتقاد شکایت و شکایت نکنند.

پیش از این ، مجری در “شب های فوتبال” ، “لیگ اول” ، “سلام ، صبح بخیر” ، “ورزش از دیدگاه دو” و “صبح بخیر ایران” شرکت کرده بود.

۵۷۵۷

دیدگاهتان را بنویسید