مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهره‌برداری طرح توسعه‌ پگاه فارس با توان مهندسان پگاه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز، علی اصغر محمدپور، مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به سیاست توسعه شرکت صنایع شیر ایران گفت: پروژه های افتتاح دستگاه استریل کننده UHT با استفاده از تخصص داخلی مهندسین پگاه برای افزایش بیشتر ظرفیت تولید راه اندازی شده است. “

وی افزود: دستگاه ضدعفونی کننده UHT پگاه فارس با قیمت ریالی عرضه شد در حالی که خرید نمونه مشابه با کیفیت پایین تر خارجی تا 2.5 برابر هزینه بیشتری را به پگاه فارس تحمیل کرده و باعث خروج ارز از کشور می شود.

با استفاده از این طرح، سرمایه گذاری مناسب و ساخت و تهیه تجهیزات مقرون به صرفه نسبت به نمونه های خارجی (تتراپک، APV و …) و جلوگیری از خروج ارز از کشور، ارتقای بهره وری انرژی و بهره وری تولید قابل توجه است. در مقایسه با دستگاه‌های موجود در شرکت صنایع شیر ایران، با کاهش هزینه برون‌سپاری محصولات استریل، آماده و یدکی دستگاه‌های UHT استفاده شده قبلی و جلوگیری از موفقیت بلندمدت در خط، اشتغال حاصل می‌شود.

رفع تنگناها و افزایش ظرفیت های تولید محصولات استریل پگاه فارس، امکان توسعه فروش و سهم بازار محصولات استریل در بازار داخلی و صادراتی، دستگاه های مدرن و پیشرفته مطابق با استانداردهای جهانی در رابطه با دستگاه های موجود، استفاده از منابع و توان متخصصان داخلی برای مهندسی معکوس و ساخت دستگاه ها در کشور از دیگر مزیت های افتتاح این پروژه است.

اهدای گل و تکریم کار کارگران به مناسبت روز کارگر و ادای احترام به مقام شامخ شهدای شرکت شیر ​​پاستوریزه پگاه فارس از دیگر برنامه های بازدید مدیرکل صنایع شیر ایران پگاه فارس بود.

بیشتر بخوانید  روسیه درباره حمله شیمیایی تروریست ها در روز اسد هشدار داد

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت لبنیات ایرانیان (پگاه)

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *