7000 کامیون از کرمانشاه به بندر بفرستید من مجبورم کالاهای اساسی و دام را جابجا کنم



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به اهمیت جابجایی کالاهای اساسی و دام ، طرح ملی برای تخلیه بار موجود در بندر امام خمینی (ره) به اجرا درآمده است.

به گزارش ایسنا ، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: “با توجه به اهمیت انتقال کالاهای اساسی و دام به داخل و کشور. در برنامه ریزی برای جلوگیری از وقفه در عرضه کالاهای اساسی و نیاز به حمل و نقل کالا به انبارهای بندر امام خمینی (ره) در سال جاری ، 7 140 واحد ناوگان حمل و نقل از استان کرمانشاه به بندر اندیمسک ، شوشا ، حمل و نقل کالا از مواد اولیه و دامی است .

کرمی گفت: به منظور تسریع در حمل و نقل کالاهای اساسی و دامی بر اساس هماهنگی انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در کشور ، امکان صدور بارنامه از بندر امام خمینی (ره) به شرکت های حمل و نقل استانی. نیروی دریایی استان حمل و نقل کالاهای مورد نیاز استان را قطع می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: به منظور دستیابی به هماهنگی بیشتر ، جلسات تسریع در حمل و نقل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) با مدیرکل پشتیبانی امور دام از استان ، پلیس راهنمایی و رانندگی ، شرکت های حمل و نقل و انجمن های حمل و نقل از استان کرمانشاه.

کرمی گفت: به منظور افزایش انگیزه تسریع تا اطلاع رسانی بعدی ، امکان صدور بارنامه برای کلیه شرکت های حمل بار (به جز شرکت حمل و نقل فعال در بخش سیمان ، فرآورده های نفتی ، ترافیک و اضافه وزن) مبدا بندر وجود دارد. من برای تمام نقاط استان خمینی برای آرد ذرت ، جو و سویا دارم.

بیشتر بخوانید  تغییر جالب سارا بهرامی | قیافه سارا بهرامی قبل و بعد عمل

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید