مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تغییر جالب سارا بهرامی | قیافه سارا بهرامی قبل و بعد عمل

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

سارا بهرامی وی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 2 بهمن 1361 در اصفهان است. سارا بهرامی وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن مازندران است. سارا بهرامی او در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و دو خواهر و یک برادر دارد. سارا بهرامی پس از پایان تحصیلات متوسطه و فارغ التحصیل شدن در رشته ریاضی و فیزیک در اصفهان به تنکابن رفت و در رشته تئاتر در دانشگاه این شهر فارغ التحصیل شد.

سارا بهرامی

عروسی سارا بهرامی

سارا بهرامی مجرد است و هرگز ازدواج نکرده است.

سارا بهرامی وارد عرصه هنر می شود

سارا بهرامی الفبای بازیگری را در سال 1370 در 9 سالگی در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرستویی پرستویی و حبیب رضایی فرا گرفت.

این هنرمند در دوران دانشجویی برای اولین بار در یک فیلم کوتاه دانشجویی به ایفای نقش پرداخت و در سال 1388 با فیلم «آینه های روبرو» به طور رسمی وارد سینما شد.

در سال 1392 با بازی مائده در سریال پروانه در بین مردم محبوب و مشهور شد و با بازی در سریال پرده نشین به شهرت زیادی دست یافت. او در سریال «پرده نشین» مقابل بزرگانی چون فرهاد آئیش، هومن برق نورد، ویشکا آسایش بازی کرد و تجربه زیادی در کارنامه هنری خود داشت.

علاقه سارا بهرامی به همکاری با فرهادی

سارا بهرامی درباره بازیگری و همکاری با کارگردان معروف اصغر فرهادی می گوید:

بازیگری کار سختی است، مخزن خالی است و باید برای دوباره پر کردن آن و بازیابی انرژی وقت بگذارید.

بیشتر بخوانید  شهاب حسینی از حلقه ازدواجش بعد از طلاق رونمایی کرد

من می خواهم با آقای فرهادی کار کنم. علاقه من ربطی به موفقیت امروز فیلم های آقای فرهادی ندارد. آقای فرهادی همچنان فیلم مورد علاقه من چهارشنبه است، برای فیلم جدایی نادر از سیمین هم تست کردم!

سارا بهرامی

سارا بهرامی در پروانه

پروانه ساخت این سریال 18 قسمتی توسط جلیل سامان ساخته شد که در سال 1392 از شبکه سوم سیما پخش شد. این سریال دهه 50 و فعالیت های سازمان مجاهدین کلک و تغییر جهت گیری اعضای آن را به تصویر می کشد.

نقش یک پروانه در این سریال را سارا بهرامی ایفا می کرد که با بازی هنرمندانه شخصیت پروانه در بین مردم به شهرت رسید. وی در این سریال با بازیگرانی چون حامد کمیلی، نیما رئیسی، مهدی سلوکی، متین ستوده و سپیده خداوردی همبازی شد و برای بازی در این سریال نامزد بهترین بازیگر زن از سومین جشنواره جام جم شد.

ایتالیا ایتالیا فیلمی ایرانی در ژانر درام، کمدی به کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ زاده محصول سال ۱۳۹۵ است که فیلمنامه آن از داستان کوتاه «موضوع موقت» نوشته جومپا لاهیری اقتباس شده است.

در این فیلم حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، جهانگیر میرشکاری، همایون ارشادی و … به ایفای نقش پرداختند.

ایتالیا ایتالیا، داستان یک جوان عاشق ایتالیایی است که به صورت تصادفی برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب شد و آشنایی او با دستیار کارگردان و ازدواج آنها عواقب فیلم را مشخص می کند. سارا بهرامی در این فیلم نقش «برفا» را بازی کرد و برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم تامیل نروژ دریافت کرد.

بیشتر بخوانید  خبر خوش برای زنده ماندن یارانه های نقدی/ سپرده های 300 و 400 هزار تومانی مرداد 1401.

سارا بهرامی

سارا بهرامی در خانه خیابان 41

خانه در خیابان چهل و یکم محصول سال ۱۳۹۴ به کارگردانی حمیدرضا قربانی است. این فیلم در مورد دعوای دو برادر است که منجر به قتل یکی از آنها شد.

سارا بهرامی در این فیلم نقش حمیده را بازی می کند و در کنار هنرمندانی چون مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، آرش مجیدی و… خوش درخشید.

او برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از دهمین جشنواره منتقدان و نویسندگان سینمای ایران شد.

دارکوب فیلمی عاشقانه و خانوادگی به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی 1396 می باشد که در این فیلم سارا بهرامی به همراه بازیگرانی چون امین حیایی، مهناز افشار، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر و نگار عابدی به ایفای نقش پرداختند.

سارا بهرامی در فیلم دارکوب در نقشی متفاوت از سایر نقش ها ظاهر شد و با گریمی قابل تشخیص در نقش زنی معتاد بازی کرد که برنده جایزه بهترین بازیگر زن سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

سارا بهرامی در راینو

مجموعه سینمای خانگی کرگدن به کارگردانی کیارس اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق ایاری محصول سال ۱۳۹۸ است. داستان سریال راینو زندگی 5 جوان دهه شصت و هفتاد ساله را نشان می دهد که وارد چالش راینو می شوند و دوستی و رقابتی بین آنها ایجاد می شود.

سارا بهرامی در نقش رها یکی از شخصیت های اصلی سریال است که در کنار هنرمندانی چون مصطفی زمانی، ستاره پسیانی، هدی زین العابدین، الهام کردا، پانته آ پناهی و بانپیال شومون و… خوش درخشید.

سریال حرفه ای یکی از سریال های جدید شبکه نمایش داخلی به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده است. این سریال درباره 4 برادر و یک خواهر است که هر کدام سرنوشت متفاوتی دارند و برای رسیدن به اهداف خود با چالش های متفاوتی روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید  بازی طارمی جاران با لیل و رم - اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم

سارا بهرامی در این سریال نقش سونیا (روانشناس و پرستار بچه رویا) را بازی می کند که در کنار هنرمندانی چون سیروان خسروی، بهاره کیان افشار، علی مصفا، زانیار خسروی، امیرمحمد زند، ماهور الوند و بهناز جعفری به ایفای نقش پرداخته است. …

فیلم شناسی سارا بهرامی

در ادامه این مطلب شما را با نمایشنامه ها، فیلم ها و سریال های سارا بهرامی بیشتر آشنا می کنیم.

فیلم سارا بهرامی

تهران: نادر تکمیل هماجون، ۱۳۸۸

آینه های روبرو: نگار آذربایجانی، ۱۳۸۸

یک عاشقانه ساده: سامان مقدم، 1390

من دیگو مارادونا هستم: بهرام توکلی، 2014

گیتا: مسعود مددی، 1394

خانه در 41: حمیدرضا قربانی، 1394

ایتالیا ایتالیا: کاوه صباغ زاده، 2016

دارکوب: بهروز شعیبی، ۱۳۹۶

هزارپا: ابوالحسن داودی، 1396

جمشیدیه: یلدا جبلی، 1397

سرکوب: رضا گوران، ۱۳۹۷

لاتین: علی تجموری، ۱۳۹۷

رمانتیسم عماد و طوبی: کاوه صباغ زاده، 1398

روشن: روح اله حجازی، 1399

چپ راست: حامد محمدی، 1399

چاپ: مسعود کیمیایی، 1399

چمن: کاظم دانشی، 1400

سریال سارا بهرامی

فرات: مازیجار میری، 1390

مثل کابوس: شهرام شاه حسینی، ۱۳۹۰

مجوز: جلیل سامان، 1391

فیلمنامه نویس: بهروز شعیبی، ۱۳۹۳


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *