ترفند کاربردی برای از بین بردن چت های واتساپ



طبق اخبار شما: متا به طور مداوم برای بهبود ویژگی های واتس اپ و آزمایش ایده های جدید در نسخه های بتا خود کار می کند. اکنون این برنامه در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد مدت زمان پیام های ارسال شده در چت ها و گروه ها را تنظیم کنند.

همانطور که VABetainfo توضیح می دهد، واتس اپ روی ارسال پیام ها در چت ها و گروه ها در نسخه بتا 2.23.3.17 کار کرده است. اگرچه این ویژگی هنوز در حال توسعه است، آخرین به‌روزرسانی بتای واتس‌اپ (2.23.13.11) دارای ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد انتخاب کنند که یک پیام چقدر پین می‌شود.

آویزان کردن پیام های واتس اپ برای مدت زمان معین

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، واتس اپ با استفاده از این ویژگی به کاربران خود اجازه می دهد پیام های خود را در 3 مدت زمان مختلف: 24 ساعت، 7 روز و 30 روز پین کنند. همچنین همانطور که در پیام تصویر بالا اشاره شده است، کاربران می توانند در هر زمان حتی قبل از پایان دوره انتخابی، پیام پین شده خود را حذف کنند.

ویژگی‌های پین کردن پیام‌ها و انتخاب مدت زمان آن‌ها هنوز در دست توسعه است و در به‌روزرسانی‌های آینده برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این دو ویژگی چه زمانی در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

علاوه بر امکان ایجاد کانال هایی که اخیراً در دسترس کاربران واتس اپ قرار گرفته است، سرویس پیام رسانی اخیراً ویژگی دیگری را معرفی کرده است که از طریق آن می توان تماس های شماره های ناشناس را به طور خودکار مسدود کرد.

بیشتر بخوانید  خبر خوب وزیر جهاد کشاورزی برای بازار گوشت قرمز

دیدگاهتان را بنویسید