مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر خوب وزیر جهاد کشاورزی برای بازار گوشت قرمز

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا ، سید جواد ساداتی‌نژاد در مراسم رونمایی از واکسن نوترکیب فوق حاد پرندگان افزود: ذخایر گوشت قرمز برای عرضه به بازار بسیار مناسب است و با تزریق این ذخایر به بازار و همکاری تشکل‌های بازار گوشت قرمز از نوسانات قیمتی در بازار گوشت قرمز جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: سوداگری‌ها و شایع پراکنی‌ها یکی از علل افزایش قیمت گوشت قرمز و برنج است که قطعاً با این موارد و هر گونه احتکار برخورد می‌شود و از ایجاد اخلال در عرضه گوشت قرمز و برنج جلوگیری می‌کنیم.

ساداتی‌نژاد افزود: با توجه به اینکه نهاده‌های مورد نیاز دامداران بارگذاری شده و شرایط مهیاست، به هیچ وجه افزایش قیمت قابل قبول نیست.

وی گفت: از مردم می‌خواهیم گرانفروشی‌ها را به سامانه‌های مربوطه اعلام کنند و در به ثبات رساندن بازار یاری‌رسان مسئولان باشند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: برخی قیمت‌های اعلام شده در خصوص گوشت قرمز مربوط به یک محصول خاص و در منطقه خاصی از تهران است که با هدف افزایش قیمت و به هم ریختن بازار در فضای مجازی منتشر می‌شود که قابل قبول نیست.

وی در خصوص تعیین قیمت جدید برای مرغ قطعه‌بندی شده نیز افزود: با توجه به اینکه حوزه طیور به طور کامل از نهاده‌های دامی با قیمت دولتی استفاده می‌کند مشمول قیمت‌گذاری است و قیمت مرغ قطعه بندی شده نیز می‌بایست متناسب با نرخ مصوب مرغ باشد و قیمت‌های جدید در این مورد ظرف همین هفته تعیین می‌شود.

ساداتی‌نژاد با اشاره به موضوع حمایت از تولید واکسن دام و طیور در کشور افزود: سیاست بر این است که در این حوزه، دولت رقیب بخش خصوصی نباشد و تنها وظیفه حمایتی را به انجام برساند تا شرکت‌های دانش بنیان با خیال راحت بتوانند به حوزه تولید واکسن‌های دام و طیور ورود کنند.

بیشتر بخوانید  آزمون داخلی مربیان نهضت سوادآموزی در قزوین برگزار شد

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *