نوسازی تجهیزات و ماشین آلات خطوط تولید از اولویت های گروه سایپا است



مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این جلسه به بیان شرایط تولید و فروش محصولات پرداخت و گفت: شرایط تولید و فروش گروه سایپا نسبت به گذشته رشد داشت و با وجود حذف 3 خودروی تیراژ بالا، 360 هزار خودرو تحویل مشتریان در سال جاری 40 هزار دستگاه خودرو در مرحله تحویل است.

محمدعلی تیموری گفت: گروه سایپا در سال گذشته 392 هزار دستگاه خودرو تولید کرد و خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری کل تولید سال گذشته تا 25 آذرماه محقق شد و امیدواریم بتوانیم 120 هزار دستگاه خودرو تولید کنیم. در فرصت باقی مانده تا پایان سال تولید و تحویل مشتری می دهیم.

وی افزود: در حوزه صادرات خودرو از 6 شرکت منتخب وزارت حراست برای واردات خودرو، 3 شرکت متعلق به گروه سایپا هستند که بر اساس سیاست گذاری 3 خودروی مدرن و مدرن با قیمت زیر 10 هزار دلار انتخاب شدند. وزارت امنیت و گروه سایپا است. همچنین 2 خودرو زیر 20 هزار دلار نیز برای واردات در نظر گرفته شده است که روند واردات این 5 مدل خودرو ادامه دارد.

تیموری خاطرنشان کرد: گروه سایپا در سال جاری مجوز 36 هزار خودرو وارداتی دریافت کرد که با توجه به عدم وجود قیمت اجباری و عرضه محصولات در بورس کالا، روند سودآوری گروه سایپا بهبود می یابد.

وی با بیان اینکه تولید صادراتی برای گروه سایپا از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است به طوری که امسال با وجود توقف تولید پراید در داخل کشور، 11 هزار دستگاه کویک برای صادرات به ونزوئلا نهایی شد. . ، 5000 دستگاه خودرو پراید به سفارش عراق در حال ساخت است که تا چند ماه آینده باید تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید  1800 رأس دام بین مددجویان کمیته امداد رودبار جنوبی توزیع شد

مدیرعامل گروه سایپا گفت: خوشبختانه شرکت های گروه سایپا شرایط تولید خوبی دارند و تعداد زیادی از این شرکت ها رکورد تولید خود را در 5 سال گذشته شکسته اند که با سرمایه گذاری، نوسازی و توسعه ماشین آلات و تجهیزات روند رو به رشدی دارد. انتظار تولید در این شرکت ها را داشته باشد.

وی افزود: در چند سال گذشته در گروه خودروسازی سایپا بازسازی و نوسازی ماشین آلات صورت نگرفت و از این حیث با حمایت مالی بانک صنعت و معدن، بازسازی و نوسازی خطوط تولید گروه سایپا انجام شد. در جریان است. با سرمایه گذاری مناسب در بخش تولید می توان بهبود کیفیت محصول را مشاهده کرد.

وی از دریافت مجوزهای لازم از وزارت دفاع برای سرمایه گذاری و نوسازی شرکت مگاموتور خبر داد و افزود: نیروی محرکه قلب تپنده خودرو است و با نوسازی این اداره به زودی شاهد تحول و تحول خواهیم بود. تولید نیروی محرکه در گروه خودروسازی سایپا.

در این مراسم علی خرسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: در سال های گذشته بانک صنعت و معدن تعاملات خوبی با گروه سایپا داشته است و این گروه خودروسازی یکی از بهترین مشتریان بانک صنعت و معدن بوده است.

وی افزود: بر این اساس تفاهم نامه ای با شرکت سایپا منعقد شد و بخشی از این تفاهم نامه در قالب تسهیلات برای شرکت سایپا و زیرمجموعه های آن اجرایی شده و در حال انجام است.

هورساندیان تاکید کرد: بخشی از این تسهیلات شامل اسناد پله ای است که تاکید می کنیم به زودی انجام شود و در نشستی که امروز با مدیرعامل گروه سایپا برگزار شد، موضوعات مربوط به این تفاهم نامه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و امیدوارم این همکاری روزافزون با گروه سایپوم انجام شود. ادامه دارد

بیشتر بخوانید  بستن لبه و بستن شعله های آتش دلتا در حالی که در تعطیلات هستید

مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: در شرایط سخت اقتصادی کشور، تلاش مدیران ارشد گروه سایپا برای بهبود وضعیت فعلی بسیار ارزشمند است به طوری که چرخ تولید به خوبی در حال حرکت است و این موضوع به وضوح مشخص بود. در بازدید از خطوط تولید مشهود است.

وی گفت: این بانک با توجه به سابقه همکاری گروه سایپا و بانک صنعت و معدن در راستای رسالت خود برای کمک به بخش صنعت، تلاش خواهد کرد تا به گروه های شناخته شده و توانمندی مانند گروه سایپا در فرآیند تولید کمک کند.

سایپان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید