مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بستن لبه و بستن شعله های آتش دلتا در حالی که در تعطیلات هستید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در حالی که تعطیلات 6 روزه که به تصویب ستاد تاج ملی رسیده است به پایان رسیده است ، بسیاری از کارشناسان معتقدند که تنها دستاورد این تعطیلات سوزاندن شعله های دلتا در ایران با تشکیل خوشه های خانوادگی جدید است.

– “: خبر درگذشت 268 هموطن در روز سوم آگوست 1400 ، اگرچه نگرانی جدیدی را در میان خانواده های ایرانی ایجاد کرد ، اما شاید پیام اصلی به کارمندان ستاد ملی علیه ولیعهد این بود که تصمیم اخیر آنها برای ترک پایتخت برای مدت 6 روز ، و البرز نه تنها کار نکرد ، بلکه به نوعی شعله های قله پنجم را با ویروس دلتا منفجر کرد.

طبق سیاست های مدیریتی ستاد ملی تاج برای کاهش هزینه های مدیریت بیماری عروق کرونر قلب در کلانشهر تهران به عنوان یکی از مهمترین شاخص های اپیدمی در کل کشور و البته استان البرز از هفته گذشته تا امروز ، 25 آگوست 1400 برای شش آخر هفته دفاتر و بانک ها معرفی شده اند.

سیاست هایی که مقامات امیدوار به اجرای آن بودند و هشدارها در مورد اجرای قانون بین شهری ، حداقل اندکی باعث کاهش جابجایی جمعیت در اثر حکومت پاشنه آشیل تاج در طی اپیدمی معروف می شود و زنجیره بیماری را در آن مناطق شکسته و به دنبال آن سایر مناطق بخشهایی از کشور با این حال ، انتشار آمار رسمی وزارت بهداشت روز گذشته نشان داد که این نیمه وقت نه تنها زنجیره انتقال را شکسته بلکه آب را به آسیاب ویروس رسوا رسانده تا بیماری زایی را تسریع کند.

مراقب یک سیستم بهداشتی باشید که در برابر ویروس شیطانی به زانو در آمده است. متخصصان بهداشت در این زمینه حدود 7 افزایش را نشان می دهند.

5٪ از ترافیک جاده ای ، حداقل در روز سوم آگوست ، معتقدند که اجرای این تعطیلات ، که نه از نظر مدت مرخصی صحیح بود و نه از نظر رعایت اصول ، منجر به سطح بالایی از جابجایی شد با وسایل نقلیه. ما حمل و نقل عمومی و خصوصی در مناطق بسته و جاده های برون شهری داریم که باعث افزایش تعداد گروه های بیماری در خانواده ها شده است.

به گفته این گروه ، تشکیل خوشه های خانوادگی در شرایط فعلی ، جایی که ویروس دلتا با قدرت انتقال بالا در سراسر کشور فعال است ، یکی از اصلی ترین نگرانی های متخصصان بهداشت است ، زیرا افزایش تعداد بیماران باعث می شود سیستم بهداشتی سقوط – فروپاشی. این سیستم در برابر ویروس تقلبی کرونا زانو خواهد زد.

کارشناسان بهداشت با استناد به اظهارات فرمانده ستاد مرکزی ضد تهران کرونا اظهار داشتند: “افزایش قابل توجه تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در کلانشهر تهران می تواند نمای کلی از سایر مکان ها ، به ویژه شهرهای ییلاقی ، مسافران و شهرهای بزرگ باشد. . “این حادثه می تواند منجر به کمبودهای قابل توجهی در سیستم بهداشت و درمان کشور شود ، به ویژه هنگامی که مقامات می گویند کمبود منابع انسانی به یک مشکل تبدیل شده است.

فرش قرمز را برای پیک ششم پهن نکنیم در این رابطه حسین کمان پور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: مهمترین چیزی که باعث ناراحتی ، گیجی و خستگی کادر پزشکی شده پیک عروق کرونر در کشور.

بیشتر بخوانید  معجزه دانه‌های قهوه | خداحافظی با بوی رنگ بعد از رنگ آمیزی!

این بدان معناست که برخلاف سایر کشورها که در حال حاضر در قله دوم یا سوم بیماری قرار دارند ، ما قله پنجم را تجربه می کنیم و اگر حاکمیت اجتماعی به همین روش ادامه یابد ، قله ششم به سادگی در کشور آب می نوشد. این اتفاق خواهد افتاد

وی افزود: دلیل اظهار نظر من این است که زمان ظهور هر قله همزمان با مراسم مختلف و رویدادهای خاص در کشور است سپس با فصل پاییز روبرو می شویم و غلبه همزمان سرماخوردگی و آنفولانزا با تاج منجر به قله می شود “این به دنبال خواهد آمد.

کرمانپور گفت: ظاهر همه این قله ها باعث خستگی و فرسودگی می شود ، افرادی که هم اکنون در میدان جنگ با تاج هستند.

کرونا اکنون مانند یک میدان جنگ به نظر می رسد که هر چند ماه یکبار حمله به کادر پزشکی آغاز می شود و با هر حمله کادر پزشکی با هموطنانی که عزیزان خود را از دست می دهند ملاقات می کند ، یا بیمارستانی با یک تخت خالی برای بستری شدن بیمار نگران کننده نیست.

همه این عوامل منجر به استرس شدید روحی و جسمی کادر پزشکی می شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص بیمارستان ها ، کادر پزشکی معمولاً باید پاسخگوی بیماری ها و نگرانی های بیمار باشند و روند درمان را ادامه دهند.

به طور کلی ، به دلیل وجود مراسم های مختلف ، تعداد پیک ها و طغیان بیماران افزایش یافته است که می تواند توانایی ایستادن کادر پزشکی را مختل کند.

واکسن آب در استان کرونا در حال سوختن است کرمان آمار کرونا در استان کرمان هر روز رکورد جدیدی ثبت می کند ، بنابراین تعداد مرگ و میرها ، که یک ماه پیش به صفر رسیده و تعداد بستری شدن در بیمارستان با نمودار زیر 10 نفر ، اکنون افزایش مرگ و میر 25 نفر در روز است و بیش از 200 نفر به طور شبانه روزی در بیمارستان بستری می شوند ، حال برخی از آنها وخیم است.

علی زینی وند ، استاندار کرمان ، واقعیت فوران تاج در استان کرمان را بحرانی توصیف کرد و گفت: “ما با تعطیلی شهرها مخالفیم و همانطور که دیدیم ، تعطیلی تهران مشکلی را حل نکرد و موثر نبود. در کنترل بیماری به دلیل مسافرت مردم “

وی با بیان اینکه تعطیلی اداره اداری به کنترل بیماری عروق کرونر قلب کمک نمی کند افزود: کنترل ورود و خروج به مناطق ییلاقی باید به طور جدی انجام شود و از تجمع جلوگیری شود.

مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با استناد به آخرین آمار در مورد بستری شدن مثبت و مرگ ناشی از تاج گذاری در استان کرمان گفت: تعداد کل بستری شدن عروق کرونر مثبت در بیمارستان های استان کرمان 972 نفر است.

وی با بیان اینکه 542 مورد از این موارد در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری شده اند ، افزود: 90 مورد در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ، 192 مورد در دانشگاه علوم پزشکی گیرفت ، 64 مورد در دانشگاه علوم پزشکی بم و 84 مورد در دانشگاه علوم پزشکی کرمان سیرجان علوم پزشکی تحت معالجه است.

بیشتر بخوانید  رسول رش‌احمدی درگذشت | هنرمند محبوب کشور درگذشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به پذیرش 159 بیمار کاملاً کرونر قلب در بیمارستان های استان کرمان ، اظهار داشت: تعداد کل بستری های کرونر مثبت در استان از زمان شیوع Covid 19 به 27 هزار و 541 نفر رسیده است.

وی به مرگ 25 بیمار کرونر دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: تعداد کل قربانیان تاجگذاری در استان کرمان از ابتدا به 3424 نفر رسیده است.

شفیعی آمار اولین واکسن تاج تزریق شده در استان کرمان را 246 هزار و 822 مورد عنوان کرد و گفت: واکسن تاج دوم تزریق شده در استان 80 هزار و 599 مورد است.

معاون بهداشتی استانداری خراسان جنوبی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته 172 آزمایش تاج گذاری در استان انجام شد که در مجموع 69 بیمار جدید از جمله 29 بیمار بستری و 40 سرپایی شناسایی شد.

کامبیز مهدی زاده افزود: 24 نفر توسط بیرجند ، 1 نفر توسط درمیان ، 22 نفر توسط زیرکوه ، 3 نفر توسط سربیشه ، 5 نفر توسط طبس ، 4 نفر توسط گائن و 10 نفر توسط نبندان شناسایی شدند.

وی گفت: در حال حاضر 279 بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان های خراسان جنوبی بستری هستند که از این تعداد 149 نفر آزمایش عروق کرونر مثبت دارند که از این تعداد 19 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و 8 نفر در وضعیت بحرانی قرار دارند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: همزمان 639 آزمایش سریع در استان انجام شد و 212 بیمار جدید در استان شناسایی شد.

مهدی زاده گفت: شب گذشته با ثبت مرگ جدید در استان ، تعداد وفات تاج در استان به 945 نفر رسید.

وی یادآور شد: در ادامه عملیات واکسیناسیون تاج ، تعداد افرادی که اولین دوز واکسن تاج را دریافت کرده اند به 80 هزار و 33 نفر رسیده و تاکنون 26 هزار و 443 نفر دوز دوم واکسن دریافت کرده اند.

استان مرکزی سید محمد جمالیان در مصاحبه با خبرنگار تسنیم در اراک ، با اشاره به آخرین شیوع بیماری کرونر قلب در استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس یافته های آزمایشگاهی اخیر ، تعداد موارد جدید ویروس کرونا در استان مرکزی به 323 نفر رسیده است. .

وی افزود: متأسفانه در این مدت 52 بیمار کرونر در استان مرکزی به دلیل وخامت حال در بیمارستان های استان بستری شده و خدمات پزشکی تخصصی دریافت کردند.

جمالیان گفت: 271 بیمار کرونر در استان نیز به صورت سرپایی معالجه شده اند و باید در خانه قرنطینه شوند در حالی که نتایج آزمایش منفی است و ما از مردم می خواهیم پروتکل های بهداشتی را بیش از گذشته دنبال کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با استناد به آخرین آمار موجود گفت: بر اساس آمار موجود تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونر قلب در این استان به 67 هزار و 328 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید  تلگرام ۸۰ نفر در تهران هک شد | هکر ۱۶ ساله، تلگرام ۸۰ نفر را در تهران هک کرد!

جمالیان گفت: شب گذشته 4 مورد مرگ ناشی از ویروس تاج در استان مرکزی گزارش شد و با احتساب آنها ، تعداد مرگ و میرهای تاج در آن استان تاکنون به 2222 نفر رسیده است.

سعید کشمیری استان بوشهر از افزایش بیماری عروق کرونر طی دو هفته گذشته خبر داد و گفت: با افزایش این بیماران ، تخت های بخش کرونر بیمارستان های بوشهر تکمیل شده و در این راستا تخت ها و تجهیزات دریافت عروق کرونر بیماران افزایش می یابد. شهرهای مختلف استان.

دبیر ستاد مرکزی بوشهر با بیان اینکه 882 بیمار در حال حاضر در بخش تاج مراکز درمانی بوشهر بستری هستند ، اظهار داشت: روز گذشته 137 بیمار جدید در بخش تاج بیمارستان های استان بوشهر بستری شدند که 72 نفر از آنها در تاج بودند. مثبت ، قطعاً

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، بوچر ، از بستری شدن 50 بیمار کرون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان خبر داد و گفت: 16 نفر از این افراد به دلیل این بیماری در حالت حاد هستند و با کمک دستگاه تنفس می کنند.

وی با بیان اینکه روز گذشته پنج نفر دیگر بر اثر بیماری کرونر قلب جان خود را از دست دادند ، افزود: این افراد که بین 41 تا 90 سال داشتند به دلیل ساده سازی بیماری در اثر بیماری کرونر قلب درگذشتند.

کشمیری با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر هزار و 385 نفر بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند گفت: از ابتدای شیوع تاج تاکنون 63 هزار نفر در استان بوشهر به ویروس آلوده شده اند.

دبیر مرکز ضد تاج تاج بوشهر به طرح واکسیناسیون علیه کرونا پرداخت و خاطرنشان کرد: تاکنون 150 هزار نفر در استان بوشهر علیه کرونا واکسینه شده اند که 75 درصد آنها بالای 60 سال سن دارند.

وی از افزایش عملیات واکسیناسیون در گروه سنی بالای 50 سال خبر داد و تصریح کرد: طبق دستور وزیر بهداشت مبنی بر تزریق واکسن تاج به افراد بالای 18 سال در جزایر خلیج فارس ، تزریق واکسن تاج این گروه سنی در جزیره هارگ آغاز شد.

رئیس جمهور بوشهر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، با بیان اینکه 90٪ استان های این ایالت دارای تاج قرمز هستند ، افزود: در حال حاضر وضعیت 9 شهر از نظر رنگ تاج قرمز است و دستگاه های متولی موظف به تمام تشریفات و مجالس را مطابق با مصوبات ستاد ملی برگزار کنید.

کلمه کلیدی: ستاد ملی تاجگذاریبرخورد با تاجتعطیلاتویروس کرونامقابلهستاد ملیاپیدمیکلانشهر تهرانتعطیلاتشعلهجیریمرکز فرماندهیمدیریتبیماری کرونر قلباستان البرزمردادایرانالبرزکاهش هزینه هایکارشناسانروز سومبا معده خالیخانوادهتایید شدهدر ایرانخانوادهمسئولینکلان شهردستاورداز اخبار بگذرید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *