زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو شهریور ۱۴۰۱ – ایران چطور


نتایج قرعه کشی ایران خودرو 1400 + قیمت فروش نقدی، لیست نام، جدول و سایت (21 آذر)

زمانی که نتایج قرعه کشی یکپارچه خودرو 1401 شهریور و لیست برندگان نتایج و سیستم تخصیص یکپارچه ایران خودرو در مقاله بعدی منتشر خواهد شد.

زمان انتشار قرعه کشی سیستم یکپارچه خودرو در سپتامبر 1401 نتیجه می گیرد

زمان و تاریخ انتشار نتایج و لیست برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و ایران خودرو شهریور 1401 مشخص شد.

قرعه کشی سامانه منحصر به فرد تخصیص خودرو و ایران خودرو برای شهریور 1401 مهلت ثبت نام تا 30 شهریور است، ایران خودرو ثبت نام فروش ویژه خودرو با قیمت ثابت (فروش فعلی با مهلت 90 روزه) را در شهریور 1401 آغاز کرده است. فرم ثبت نام اینترنتی برای پژو 206، پارس سال، پارس TU5، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس از طریق سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو در دسترس است.

سیستم یکپارچه توزیع خودرو با هدف ایجاد شفافیت و ایجاد پیشنهاد عادلانه تر برای تمام خودروهای تولیدی راه اندازی شد. تمامی شرکت های خودروسازی اعم از دولتی و خصوصی باید محصولات خود را از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه کنند و متقاضیان تنها با مراجعه به این سامانه می توانند اقدام به خرید خودرو کنند. هرگونه فروش، فروش مستقیم، فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو فقط از طریق این سامانه انجام می شود.

به گفته مسئولان، نتایج قرعه کشی پس از تایید صحت و تطابق داده ها و داده های گزارش شده با طرح جوانان و تایید صلاحیت داوطلبان ظرف یک هفته پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام می شود.

با ما بمان.

بیشتر بخوانید  فروش فوق العاده محصولات کرمان موتور از ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید