مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فروش فوق العاده محصولات کرمان موتور از ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


عکس 2023 04 29 18 31 25

🚗 فوق العاده فروش سامانه جامع یکپارچه کرمان موتور از 21 اردیبهشت با قیمت قطعی و تحویل سه ماهه.

شرکت کرمان موتور (KMC) یک خودروساز ایرانی است که در سال 1374 تاسیس شد و دفتر مرکزی این شرکت در شهر کرمان واقع در جنوب شرقی ایران قرار دارد. KMC یکی از بزرگترین خودروسازان در ایران است و بیش از دو دهه است که به تولید خودرو می پردازد.

این شرکت طیف گسترده ای از وسایل نقلیه از جمله سدان، SUV و خودروهای تجاری را تولید می کند. برخی از محبوب ترین مدل های KMC شامل سدان سمند، سدان Runna و SUV سورن هستند. سمند سدان در سال 2003 معرفی شد و از آن زمان تاکنون یکی از پرفروش ترین خودروهای ایران بوده است. سدان Runna در سال 2010 معرفی شد و به دلیل مصرف سوخت و مقرون به صرفه بودن شناخته شده است. سورن SUV در سال 2012 معرفی شد و به دلیل فضای داخلی جادارش به یک انتخاب محبوب برای خانواده ها تبدیل شده است.

KMC همچنین با خودروسازان بین المللی برای تولید خودرو برای بازار ایران همکاری کرده است. در سال 2006، KMC قراردادی با شرکت چینی Chery Automobile برای تولید هاچ بک KK3 تحت لیسانس امضا کرد. در سال 2016، KMC قرارداد دیگری با گروه چینی لیفان برای تولید SUV X60 تحت لیسانس امضا کرد.

علیرغم تحریم های اقتصادی آمریکا، KMC توانسته است با تکیه بر تامین کنندگان داخلی قطعات و قطعات، سطح تولید خود را حفظ کند. این شرکت همچنین سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه برای بهبود کیفیت خودروهای خود انجام داده است.

بیشتر بخوانید  مدیر عامل بانک رفاه کارگران به شهدای گمنام شهداد ادای احترام کرد

KMC در سال های اخیر با رقابت سایر خودروسازان ایرانی مانند سایپا و ایران خودرو مواجه بوده است. با این حال این شرکت به دلیل شهرت خود در تولید خودروهای مطمئن و مقرون به صرفه همچنان یکی از بازیگران اصلی صنعت خودروسازی ایران است.

موفقیت KMC مورد توجه سرمایه گذاران بین المللی قرار نگرفته است. در سال 2017، گروه خودروسازی فرانسوی PSA یک قرارداد سرمایه گذاری مشترک با KMC برای تولید خودروهای پژو در ایران امضا کرد. با این حال، گروه PSA پس از اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا در سال 2018 فعالیت‌های خود در ایران را به حالت تعلیق درآورد.

در خاتمه می توان گفت که شرکت کرمان موتور یک خودروساز پیشرو در ایران است که بیش از دو دهه است که به تولید خودرو می پردازد. موفقیت این شرکت را می توان به تمرکز بر تولید خودروهای قابل اعتماد و مقرون به صرفه و همچنین همکاری با خودروسازان بین المللی نسبت داد. با وجود تحریم های اقتصادی، KMC توانسته سطح تولید خود را حفظ کند و همچنان یکی از بازیگران اصلی صنعت خودروسازی ایران است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *