دستگیری عاملان و کارمندان در قزوین



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، حسین رجبی در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان که در سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی برگزار شد، با انتقاد از اجرا نشدن برخی مصوبات شورا، این موضوع را بیان کرد. . دادگستری استان: در تمامی شهرستان های استان مصوباتی برای تشکیل ستاد کلاوکمان وجود دارد که متاسفانه این ستاد فقط در تاکستان تشکیل شده است.

برخورد قاطع با تخلفات اداری

وی با اشاره به دستگیری چند تن از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی در یک ماه اخیر، افزود: ما به دستگیری مسئولان افتخار نمی کنیم، اما در جایی که پیشگیری کارساز نیست، در برخورد با مدیران و کارکنان دولت ها قانع نمی شویم. سایر دستگاه های حاکمیتی و ما با آنها برخورد خواهیم کرد.» ما قاطع هستیم و از تخلفات اداری و اجرایی جلوگیری می کنیم.

رجبی به افزایش آمار سرقت ها به ویژه سرقت های خرد در استان قزوین اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه افزایش سرقت ها احساس ناامنی را در جامعه افزایش می دهد، بانک اطلاعاتی سارقان خرد و کلان باید به روز شود و این افراد تحت رصد پلیس باشند. تا نتوانند مرتکب دزدی شوند یا هر وقت خواستند این جنایت را تکرار کنند.

وی ادامه داد: در حوزه سرقت خودرو و وسایل نقلیه نیز باید پیشنهاد پلیس برای فراگیری فنون سرقت جدی گرفته شود و رسانه ها اطلاعات و آموزش های بیشتری در این زمینه ارائه دهند. در عین حال پلیس باید کمیته ویژه ای برای برخورد با گروه های حرفه ای سرقت خودرو و انهدام این باندها و دستگیری اعضای آنها در عملیات های ضربتی تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید  گیاهان هم می‌توانند به سرطان مبتلا شوند!

رجبی همچنین از وضعیت تاریک پارک ها و محلات انتقاد کرد و گفت: شهرداری و شرکت توزیع برق تجهیزات روشنایی پارک ها و محلات را تعمیر کنند تا از سرقت و جرایم خشن جلوگیری شود.

طردهای اجتماعی شامل افرادی می شود که سابقه درگیری دارند

دادستان مرکز استان در بخش دوم سخنان خود با اشاره به افزایش نزاع در نقاط خاصی از استان گفت: برای افرادی که سابقه نزاع دارند باید به فکر مجازات های سخت تری باشیم و برخی محرومیت های اجتماعی را در نظر بگیریم. ، آنها را مجبور به تجدید نظر در رفتار خود کنید.

رجبی افزود: با توجه به لزوم صیانت از خانواده، باید اقدامات پیشگیرانه در زمینه کودک آزاری و همسر آزاری داشته باشیم و در عین حال از ظرفیت های مشاوره روانشناختی برای افزایش ایمنی جسمی و روانی افراد استفاده کنیم. خانواده.

دیدگاهتان را بنویسید