مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستگیری عاملان و کارمندان در قزوین

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، حسین رجبی در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان که در محل سالن جلسات شهید سردار سلیمانی برگزار شد، با انتقاد از اجرا نشدن برخی از مصوبات این شورا این موضوع را مطرح کرد. قطعنامه ها . . دادگستری استان: در همه استان ها مصوباتی برای تشکیل ستاد کلاکمان وجود دارد اما متاسفانه این ستاد فقط در تاکستان است.

رفع قاطع تخلفات اداری

وی با اشاره به دستگیری چند تن از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی در یک ماه اخیر، افزود: ما به دستگیری مسئولان افتخار نمی کنیم، اما در جایی که پیشگیری کارساز نیست، از همکاری با مدیران و کارمندان کشور راضی نیستیم. با سایر نهادهای مدیریتی نیز برخورد خواهیم کرد.» مصمم هستیم و از تخلفات اداری و اجرایی جلوگیری می کنیم.

رجبی به افزایش آمار سرقت ها به ویژه سرقت های خرد در استان قزوین اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه افزایش سرقت ها احساس ناامنی را در جامعه افزایش می دهد، بانک اطلاعاتی سارقان خرد و کلان باید به روز شود و این افراد تحت نظر باشند. توسط پلیس تا نتوانند مرتکب دزدی شوند یا هر وقت خواستند این جنایت را تکرار کنند.

وی ادامه داد: در حوزه سرقت خودرو و وسایل نقلیه باید پیشنهاد پلیس برای فراگیری فنون سرقت جدی گرفته شود و رسانه ها اطلاعات و آموزش های بیشتری در این زمینه ارائه دهند. در عین حال پلیس باید کمیته ویژه ای برای برخورد با گروه های حرفه ای سرقت خودرو و انهدام این باندها و دستگیری اعضای آنها در عملیات های ضربتی تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید  دستگیری سارق معابر و اماکن عمومی در ایلام

رجبی همچنین از وضعیت تاریک پارک ها و محلات انتقاد کرد و گفت: شهرداری و شرکت توزیع برق باید تجهیزات روشنایی پارک ها و محلات را برای جلوگیری از سرقت و جرایم خشن اصلاح کنند.

طردهای اجتماعی شامل افرادی می شود که سابقه درگیری دارند

دادستان مرکز استان در قسمت دوم سخنان خود با اشاره به افزایش نزاع ها در نقاط خاصی از استان گفت: برای افرادی که سابقه نزاع دارند باید به فکر مجازات های سخت تری بود و در نظر گرفت. برخی محرومیت های اجتماعی». ، آنها را مجبور کنید که در رفتار خود تجدید نظر کنند.

رجبی افزود: با توجه به لزوم صیانت از خانواده، باید اقدامات پیشگیرانه در زمینه کودک آزاری و همسر آزاری انجام شود و در عین حال از ظرفیت های مشاوره روانشناختی برای افزایش ایمنی جسمی و روانی استفاده شود. مردم. خانواده.

<п>اعلامیه دستگیری عاملان و کارمندان در قزوین اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *