جنایت وحشتناک در مشهد / قتل برای سپر غرور!


به گزارش سلام نو به گزارش خراسان، جوان 20 ساله ای که در این تصادف مرگبار بر اثر برخورد سپر به سپر جان راننده را گرفت، در آخرین جلسه تحقیقات مدعی شد در حالی که تحت تاثیر الکل بوده، دو بار به راننده برخورد کرده است. چاقوی دیوانه!

عصر روز 27 اسفندماه سال گذشته مرد جوانی ماشین پراید خاکستری خود را در اطراف پارک مطهر (فضای سبز محلی) و در یک کوچه 6 متری پارک کرد. او به همراه دوستش محمد از ماشین پیاده شدند و به سمت پارک رفتند اما دقایقی بعد راننده پراید هاچ بک آبی رنگ که قصد خروج از پارک را داشت به سپر پراید طوسی برخورد کرد و تصادف خفیفی رخ داد. . . در همان زمان راننده و سرنشینان پراید هاچ بک بدون توجه به برخورد سپر به سپر می خواستند از محل عبور کنند که وی (راننده پراید طوسی) متوجه این حادثه شد و به سمت خودروی محمد دوید. پ از پارک فریازنان اما به آنها نرسید.

وی در این بین برای تعقیب پراید آبی به سمت خودروی خود بازگشت اما زمانی که درب خودرو خود را باز کرد تا پشت فرمان بنشیند ناگهان مورد هجوم سرنشینان پراید آبی قرار گرفت و در این بین او براثر ضربات چاقویی که به گردنش افتاد به شدت مجروح شد

قتل تصادفی

خون زیادی از دو طرف درِ «محمد پ» بیرون می‌آمد به طوری که خون روی آسفالت خیابان جاری شد و مقدار زیادی روی پراید خاکستری پاشید. بنابراین گزارش، طولی نکشید که جسد غرق در خون راننده 23 ساله به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شد اما وی بر اثر عوارض شدید ناشی از ضربات چاقو و خونریزی جان باخت.
ساعتی بعد با گزارش این حادثه هولناک به قاضی ویژه قتل در مشهد، تحقیقات آغاز شد و مشخص شد جوان 23 ساله با تیغه چاقویی که در عمق حدود 6 سانتی متری وارد شده بود کشته شده است.

بیشتر بخوانید  آمار کرونا ۱۷ آذر ۱۴۰۰؛ ۹۰ فوتی و ۳۳۰۸ ابتلا / ۲ شهر در وضعیت قرمز هستند

پس از انجام تحقیقات مقدماتی در مرکز درمانی، تلاش کارآگاهان حوزه جنایی با راهنمایی قاضی دکتر صادق صفری و دستورات محرمانه قضایی برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت شنیع ادامه یافت و در ادامه تحقیقات ادامه یافت. با حضور در محل جنایت در خیابان آیت عبادی شماره 82 در جستجوی پارک مطهر ردی از دستگاه پراید آبی رنگ مشاهده شد.

هر سرنخ هایی که در این رابطه وجود داشت با جدیت پیگیری می شد تا اینکه یکی از شاهدان اطلاعاتی را مخفیانه به قاضی شعبه 208 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب داد که به شناسایی چاقوچی جوان اشاره کرد. وی گفت: در جریان درگیری مرد جوانی به نام «امیرحسین ز» را مشاهده کرد که چاقو در دست داشت و به همراه دوستانش با راننده پراید درگیر شد. به دنبال این مهم، پلیس بلافاصله کار خود را آغاز کرد. به گونه ای که مشخصات این جوان توسط یکی از ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد شناسایی شد، زیرا در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که وی (متهم قتل) از قبل سابقه دار بوده و در پارک مطهر تردد می کند.

به زودی از طریق تجسس اطلاعاتی آدرس منزل وی به دست آمد و گروهی از کارآگاهان دایره جنایی برای دستگیری وی رفتند اما وی در خانه نبود و فقط موتورسیکلتش در حیاط پارک شده بود و دادگاه در حالی ادامه یافت که 3 متهم دیگر این پرونده در حال رسیدگی بودند. دستگیر شد. سرانجام در اردیبهشت ماه گذشته تلاش ها به ثمر نشست و کارآگاهان در یک عملیات هماهنگ متهم فراری را در مخفیگاهش دستگیر و اطلاعات را در اختیار پلیس قرار دادند.

بیشتر بخوانید  ترس از کلانشهری دیگر در اهواز/ آوارگی ساکنان ساختمان «پراودا 2» در گرمای 50 درجه! + تصاویر

متهم این پرونده جنایی اگرچه ابتدا سعی در اثبات بی گناهی خود داشت، اما در بازجویی های تخصصی به قتل «محمد پ» اعتراف کرد و گفت: قصد قتل نداشتم اما به دلیل مصرف مشروبات الکلی در محل نبودم. حالت طبیعی من زمانی که خودکشی کردم.» او را کتک زد.» و من او را با چاقو کشتم!

پس از بازسازی صحنه جنایت و تشریح جزئیات حادثه با حضور قاضی دکتر صفری، متهم 20 ساله قتل نیز در آخرین جلسه دادگاه گفت: راننده پراید را می شناختم. عصر همان روز دوستم حامد سوار یک پراید هاچ بک آبی بود و من روی صندلی جلو نشسته بودم و دو دوست دیگرم مجید و محمدرضا در صندلی عقب نشسته بودند. در آن زمان حامد برای خروج از پارک به عقب رفت اما سپر خودرو به سپر مرحوم پراید (محمد پ) برخورد کرد.
با فریادهای راننده پراید حامد و محمدرضا از ماشین پیاده شدند و با او درگیر شدند که رفتم تا آنها را از هم جدا کنم که ناگهان درگیری شدت گرفت و با زنجانی دو ضربه به سمت راست و چپ در به او زدم. چاقویی که در کمرم بود

قاتل: من بر عواقب مصرف الکل تاثیر گذاشتم!

وقتی دیدم متوفی از آن طرف زمین خورد و کار را تمام کرد، حمید به سمت پراید و من هم پیاده فرار کردم. الان خیلی متاسفم ولی قصد کشتنش نداشتم فقط تحت تاثیر نوشیدن الکل بودم!
به گزارش روزنامه خراسان، تحقیقات قاضی ویژه قتل در این پرونده جنایی در حالی به پایان رسیده است که سایر متهمان پرونده نیز با اتهاماتی چون مصرف مشروبات الکلی و رانندگی بدون گواهینامه خودرو و موتورسیکلت مواجه هستند.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

«امیرحسین ز» (متهم قتل) که علاوه بر قتل عمد، اتهامات دیگری همچون تظاهر و قدرت نمایی با چاقو، مشروبات الکلی و راندن موتورسیکلت بدون گواهینامه را در پرونده خود دارد، با صدور حکمی روانه زندان شد. با صدور قرار منع تعقیب موقت، رسیدگی به پرونده قضایی در سایر مراحل رسیدگی خواهد شد. شایان ذکر است روز گذشته در شعبه 208 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کیفرخواست برای این پرونده کیفری تشکیل شد، لذا پس از اظهارنظر دادستان خراسان رضوی به دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی ارسال می شود. مرکز.

دیدگاهتان را بنویسید