بهره برداری از دو مرکز خدمات جامع سلامت در صدرا



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، از دیگر پروژه هایی که در پنجمین روز از هفته دولت در شیراز به بهره برداری رسید، مرکز جامع سلامت حافظ و مرکز جامع سلامت سردار حاج عبدالله اسکندری بود که با حضور استاندار فارس، استاندار شیراز و رئیس جمهور افتتاح شد. دانشگاه علوم پزشکی شیراز. .

فرماندار در حین فعالیت مرکز خدمات جامع سلامت حافظ با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خواستار تشکیل جلسه شورای اداری مدیران شهری شیراز و تصمیم گیری در مورد توسعه شد. از خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان صدرا، راه اندازی دو مرکز جامع سلامت وی ​​حافظ است و سردار شهید حاج عبدالله اسکندری آن را گامی در این راستا دانست که با ارائه خدمات جامع در حوزه سلامت می تواند تا حد زیادی نیازها را برطرف کند. از ساکنان شهر صدر

دکتر محمدهادی ایمانیه ادامه داد: کار این دو مرکز با هدف خدمت رسانی به ساکنین فاز اول و دوم صدرا انجام شد و امیدواریم در شیفت عصر نیز شاهد توسعه خدمات این مراکز باشیم. . .

وی همچنین ادامه پروژه ساخت بیمارستان حضرت خاتم الانبیاء(ص) شهرک صدر به عنوان بیمارستان دولتی را از دیگر اقدامات در دست اقدام برای ارائه خدمات به شهروندان صدر برشمرد.

مدیر مرکز بهداشت «والفجر شهیدی» از مشمولیت بیش از 50 هزار نفر از جمعیت شهرستان صدرا با راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت حافظ خبر داد و تاکید کرد: ساخت این پروژه از سال 1394 آغاز شده است.

بیشتر بخوانید  زلنسکی خواستار اخراج روسیه از سازمان ملل شد

دکتر «علیرضا شریعتی» مساحت این پروژه را چهار هزار و 260 متر مربع و با زیربنای 773 متر مربع اعلام کرد که با وام چهار میلیارد و یکصد میلیون تومانی به بهره برداری می رسد.

با اعلام اینکه این مرکز دارای 17 پزشک خانواده است، حضور بهورزان و ارائه خدمات سلامت روان، تغذیه، مامایی و مشاوره آمادگی زایمان، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، دندانپزشکی، واکسیناسیون علیه ویروس کرونا و آزمایشگاه وی همچنین از دیگر خدمات این مرکز گفت: مرکز.

برنامه ریزی توسعه این مرکز جامع سلامت در مراحل بعدی و افزودن خدمات جدید از دیگر مواردی بود که در این مراسم توسط رئیس مرکز بهداشت والفجر موچنیکا اعلام شد و افزود: همچنین در این طرح 30 درصد از محل اعتبارات کمک به محرومان و مابقی توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین می شود و جمعیت افراد فاقد بیمه نیز تحت پوشش قرار می گیرد.

به گفته دکتر شریعتی، این مرکز با توجه به شرایط کرونا، هم اکنون علاوه بر ارائه خدمات و مراقبت های بهداشتی و خدمات جامع، به عنوان مرکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا در شهرستان صدرا نیز فعالیت می کند.

رئیس مرکز بهداشت شهدای والفایر در مراسم راه اندازی مرکز جامع سلامت سردار حاج عبدالله اسکندری همچنین از پوشش 43 هزار نفری شهرستان صدر در این مرکز با وام پنج میلیارد و 200 نفری خبر داد. میلیون تومان و در زمینی هزار و 984 با زیر بنای 951 متر مربع و دو طبقه.

وی خدمات در نظر گرفته شده برای این مرکز را مشابه مرکز خدمات جامع سلامت حافظ شامل حضور پزشک خانواده، بهورز، مشاور تغذیه، بهداشت روان، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، آزمایشگاه، ماما، واکسیناسیون اعلام کرد. منطقه برای دریافت خدمات پزشک خانواده از پزشک این مرکز درخواست ثبت نام کرد.

بیشتر بخوانید  ادبیات کودک و نوجوان نقطه طلایی و آینده انقلاب اسلامی است - اخبار دین ، ​​قرآن و اندیشه - اخبار فرهنگی تسنیم

دکتر شریعتی افزود: این مرکز به افراد فاقد بیمه نیز خدمات ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید