ثبت نام اربعین حسینی ۱۴۰۱ | samah.haj.ir 1401


ثبت نام اربعین حسینی 1401 samah.haj.ir 1401 | samah.haj.ir تمام شده و آخرین مهلت ثبت نام اربعین 1401 است و مسیر پیاده روی اربعین چند کیلومتر و محل پیاده روی سماح اربعین و مدارک لازم برای رفتن به کربلا در اربعین در ادامه مطلب آمده است.

برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین 1401 ثبت نام باید از طریق سامانه samah.haj.ir انجام شود. داوطلبانی که قصد شرکت در این مراسم باشکوه را دارند باید مراحل ثبت نام خود را از تاریخ 19 تیر 1401 لغایت 31 مرداد 1401 انجام دهند. هدف اصلی از ثبت نام در سامانه سماح، برآورد تعداد زائران زن و مرد است. یادتان باشد برای ثبت نام پیاده روی اربعین نیازی به پرداخت هزینه نیست.

توجه داشته باشید که عموماً زائران در این سفر نیازی به خرج کردن ندارند، اما پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز مقداری پول همراه داشته باشید تا از آن استفاده کنید.

تاریخ اربعین 1401 مطابق با 26 شهریور 1401 در تقویم شمسی است. اگر قرار است یکی از زائران پیاده امام حسین (ع) باشید، سفر خود را برنامه ریزی کنید و رعایت توصیه های بهداشتی برای حفظ سلامتی خود را فراموش نکنید.

همه ساله در ایام عزاداری محرم و صفر، شیعیان جهان خود را برای پیاده روی اربعین آماده می کنند تا شاهد چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) در کربلا باشند. این حرکت نمادین نشان دهنده قدرت و همبستگی همه شیعیان جهان است. اگر قصد شرکت در پیاده روی اربعین 1401 را دارید

بیشتر بخوانید  شاخص کل بورس 1.5 میلیون واحدی/ جزئیات ورود پول حقیقی به بازار

دیدگاهتان را بنویسید