10 نکته برای شکستن رکورد اتاق فرار


اتاق فرار یک بازی گروهی است که زمان مشخصی دارد. البته بازی هایی وجود دارند که می توانید امتیاز کسب کنید. در هر صورت، این مقاله برای بهبود عملکرد شما و تیمتان و گرفتن امتیاز اتاق فرار بهتر یا به صراحت بیان امتیاز بالا نوشته شده است.

1- ساده فکر کنید

اول از همه به یاد داشته باشید که زمان بازی محدود است و شما باید در زمان مشخصی (مثلا 1 ساعت) معماها را حل کنید. در بازی با معماهای زیادی روبرو می شوید که نمی دانید چگونه آنها را حل کنید. به عنوان مثال، فرض کنید به چندین مکان مختلف رفته اید و نقشه ای با آن مکان ها در نقشه در دست دارید. مثلا از مشهد به بندرعباس و سپس تبریز سفر خواهید کرد. در ابتدا فکر می کنید فاصله را به شما نشان می دهد و شاید یک رمز باشد، شاید نام شهرها به یکدیگر مرتبط باشد یا چیز دیگری. در حالی که اگر بخواهیم خیلی ساده به موضوع نگاه کنیم، حرف V انگلیسی را روی نقشه ترسیم می کنیم که می تواند حرف اول کد پازل باشد. گاهی اوقات لازم است آن کد را برای استفاده بعدی ذخیره کنید.

10 نکته برای شکستن رکورد اتاق فرار

2- با دقت نگاه کنید

برای ثبت رکورد در شروع بازی، باید با همه افراد مهمان در محیط اطراف بچرخید. همیشه به زیر میزها، پشت فرش ها، جیب های لباس، کتاب ها و مجلات و پشت درها نگاه کنید. بزرگترین اشتباه برخی افراد این است که چیزهای غیر مفید را جدی می گیرند. مثلا زیر صندلی ها یک سری نوشته هایی هست که مربوط به سازنده اون صندلی هست و ربطی به بازی نداره. به نکته اول توجه کنید: ساده فکر کنید. وقتی به سادگی به آن فکر می کنیم، متوجه می شویم که آن کدها و اعدادی که قبلاً روی دستگاه ها وجود داشتند، در بازی به ما کمک نمی کنند. بسیار مهم است که بفهمیم چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست.

3- وسایل خود را مرتب کنید

همیشه چیزهایی را که در یک مکان خاص پیدا می کنید جمع آوری کنید. به عنوان مثال، اگر در قسمت های مختلف اتاق 3 لیوان پیدا کردید که شبیه هم هستند و ممکن است روی هر کدام یک عدد نوشته شده باشد، آنها را در یک مکان خاص جمع کنید زیرا ممکن است مربوط به یکی از پازل های اتاق باشد. . در صورت امکان، چیزهایی را که نمی دانید به آنها آسیب می رساند ذخیره نکنید. آن را در گوشه کنار چیزهای دیگر قرار دهید تا زمانی که به آنها نیاز داشته باشید. در اتاق های فرار یک قانون وجود دارد: هر پازل یا کد فقط برای یک قفل قابل استفاده است. فراموش نکنید که قفل ها، کلیدها و تمام ابزارهایی که یک بار در بازی برای حل معما استفاده شده را دور بیندازید و قفل را باز کنید زیرا دیگر برای شما مفید نیستند، پس وقت خود را روی این ابزارها تلف نکنید و روی آن تمرکز کنید. .. امتیاز دهی گاهی دیده می شد که مردم به چیزی فکر می کردند که قبلاً یک بار استفاده شده است و فقط وقت تلف کردن است.

بیشتر بخوانید  هشدار مهم سازمان هواشناسی/ افزایش سرما تا اول بهمن در کشور

4- روی چیزی که شما را عقب نگه می دارد تمرکز نکنید

همیشه چیزهایی را که در یک مکان خاص پیدا می کنید جمع آوری کنید. به عنوان مثال، اگر در قسمت های مختلف اتاق 3 لیوان پیدا کردید که شبیه هم هستند و ممکن است روی هر کدام یک عدد نوشته شده باشد، آنها را در یک مکان خاص جمع کنید زیرا ممکن است مربوط به یکی از پازل های اتاق باشد. . ترجیحا دستگاه هایی که
خیلی وقت‌ها به جایی می‌رسی که گیر می‌افتی و نمی‌دانی چگونه آن معما را حل کنی و اگر آن معما حل نشد، نمی‌توانی به معما بعدی برسی. زیاد روی این واقعیت تمرکز نکنید که وقت شما تلف می شود. در عوض، من یک پیشنهاد برای شما دارم:
برای حل این مشکل، اجازه دهید از پشت به پازل نگاه کنیم.
ما یک قفل داریم که باید باز شود. در گوشه اتاق لوله ای داریم که احتمالاً در پایین آن کلید دارد و برای بازکردن در باید با ابزار و آهنربای بلند کلید را از انتهای لوله جدا کرد. در گوشه دیگر یک کابینت با یک قفل عددی داریم (مثلاً 4 رقمی). روی دیوارها 4 پازل وجود دارد که با حل هر کدام یک عدد به دست می آید و در نهایت با فهمیدن ترتیب اعداد، قفل کمد باز می شود.
شما به راحتی می توانید رکورد تیم ما را بشکنید!!!

5- نقش و وظیفه هر فرد در بازی برای ثبت رکورد

بسیار مهم است که همه نقش خود را بدانند تا همه بتوانند معماها را به درستی حل کنند و بازی را کامل کنند. برای ضبط، این یک الزام مطلق است!
یکی از دلایل اصلی ناکامی تیم ها در این بازی و انجام ندادن آن در بازه زمانی مشخص شده، تقسیم نکردن کارها و تداخل در کار دیگران است، بقیه تجربه بازی را دارند، اعضای تیم در بازی با آنها صحبت می کنند. یکدیگر و به خصوص رهبر در مورد هر چیزی که به آنها برخورد می کنند و راه حل مناسبی را پیشنهاد می کنند.
مثلا وقتی به یک قفل 4 رقمی می رسید آن را به هادی اعلام می کنید و آن شخص با توجه به رمز و رازهای اطرافش راه های رسیدن به آن 4 عدد و از همه مهمتر دنباله را به همه می گوید. نه. .

بیشتر بخوانید  اقدام وحشیانه و شیطانی ۴۰۰ مرد پاکستانی با یک زن پس از پاره کردن لباسش / فیلم -

6- مدل های مختلف قفل را بشناسید

ساده

با یک کلید

3 رقمی

4 رقمی

5 حرف

بی خطر

جهت دار

10 عدد (دو ردیف 5 عددی)

باهوش باش

همیشه لازم نیست همه پازل ها را به طور کامل حل کنید. به عنوان مثال، اگر 3 عدد برای قفل های 4 رقمی پیدا کردید، نیازی به جستجوی شماره 4 ندارید، آن عدد را روی یک قفل 0-9 امتحان کنید.

7- مدل های رمز عبور مختلف

تعدادی مکان وجود دارد که چندین خط و نقطه را در کنار هم می بینید.
آنها می دانند که چگونه با کد مورس صحبت کنند. قطعاً در جایی از کارت یا کتاب بازی به آن کدها مراجعه خواهید کرد. گاهی اوقات این نقطه ها و خطوط در جایی نوشته نمی شوند، اما با خاموش و روشن کردن چراغ ها، به صدا درآوردن آژیر یا هر چیز دیگری، شما را از آن علائم مورس آگاه می کنند که تایپ آن کد در داخل یک کلمه مرجع یا حتی یک جمله، پاسخ معما را به شما می دهد. .

گاهی اوقات اتفاق می افتد که یک سری نقطه سیاه و سفید به دست می آورید و می توانید آنها را 6 در 6 از هم جدا کنید. در نهایت به 4 عدد مختلف می رسید، به عنوان مثال: 12-16-12-85.
و مرجعی برای تبدیل این اعداد به حروف انگلیسی وجود دارد که این اعداد را به حرف DOOR تبدیل می کند.

نمونه ای از رمزگشایی با استفاده از مورس

8- متن های داخل آن پازل رازی هم دارند

در این متون شباهت هایی وجود دارد. به عنوان مثال حروف پررنگ، اعداد 4 رقمی، اولین کلمات هر پاراگراف، اعداد 3 یا 4 رقمی در جاهای مختلف متن به عنوان حروف خاص، اختصارات و غیره قرار می گیرند. نمونه هایی از استفاده از رمزگذاری در متن موجود است.

بیشتر بخوانید  مهلت بخشودگی جرایم رانندگی اعلام شد

مثال شماره 1 استفاده از رمزگذاری در متن

نه 2 مثال استفاده از رمزگذاری در متن

شماره 3، نمونه ای از استفاده از رمزگذاری در متن

شماره 4، نمونه ای از استفاده از رمزگذاری در متن

9- به دنبال اشکال مختلف باشید

از فرم های موجود در محیط می توانید به کدهایی که در آنها پنهان شده اند برسید.

به عنوان مثال: تعداد صفحات، اعداد دیجیتال، تعداد هر شکل

نمونه ای از استفاده از اشکال در طراحی کف

10- راهنمای ضبط شما دوستان شما هستند

اتاق فرار این یک بازی آسان نیست، تنها راه خروج از اتاق در زمان معین و بهتر از آن، ثبت رکورد در این اتاق ها فقط کار گروهی شما و دوستانتان است.
اگر بتوانید به عنوان یک تیم کار کنید، یک رهبر خوب در تیم خود داشته باشید و به طور منظم بازی کنید، مطمئنا از بازی لذت خواهید برد و حتی یک رکورددار خواهید شد.
حتی نیازی نیست از استاد بازی کمک بخواهید.

منبع: t4f.ir ، اتاق فرار در تهران

<п>اعلامیه 10 نکته برای شکستن رکورد اتاق فرار اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید