مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار مهم سازمان هواشناسی/ افزایش سرما تا اول بهمن در کشور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سازمان هواشناسی با صدور اخطاری زرد گفت: با نفوذ توده هوای سرد از روز یکشنبه (27 دی)، روند کاهش دما و تداوم و تشدید هوای سرد تا روز جمعه بهمن ماه پایان می یابد. 22). ) ادامه داد.

چنین شرایط جوی یکشنبه (6 دی) در شمال غرب، دوشنبه (7 دی) در شمال غربی و ساحل شمالی، سه شنبه (28 دی) در شمال غربی و ساحل شمالی، دامنه های جنوبی البرز و جنوب غربی و پنجشنبه (دی) است. 30). در شمال غرب و غرب، دامنه جنوبی آلبورگ، مرکز و ساحل شمالی و جمعه (اول بهمن) در شمال غرب و غرب، دامنه جنوبی البرز، مرکز و ساحل شمالی و شمال شرقی و شرقی است. پیش بینی می شوند.

با توجه به شرایط جوی حاکم، افزایش مصرف انرژی، یخبندان و احتمال آسیب به ماشین آلات و تاسیسات کشاورزی، کارخانجات و منازل دور از انتظار نیست.

به توصیه سازمان هواشناسی، حفاظت و پوشش لوله‌ها و تاسیسات آب، استفاده از ضدیخ در خودروها و سایر ماشین‌ها، مدیریت انرژی باید پیدا شود.

هشدار زرد به این معنی است که پدیده های جوی رخ خواهد داد که می تواند در سفر و فعالیت های روزانه اختلال ایجاد کند. این اخطار به منظور افزایش آگاهی عمومی صادر شد تا مردم برای مقابله با پدیده های جوی که تا حدودی دشوارتر از حد معمول هستند، آماده باشند. از سوی دیگر مسئولان نیز متوجه این هشدارها هستند تا در صورت لزوم واکنش نشان دهند.

بیشتر بخوانید  بیمارستان‌های مختص اومیکرن در هر استان مشخص شدند
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *