مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معجزه بی نظیر کرم بوتاکس مانند روی پوست چروکیده

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کرم بوتاکس مانند چیست؟

احتمالاً قبلاً نام کرم بوتاکس مانند را شنیده اید. اما کرم بوتاکس چیست و آیا این محصول جایگزین مناسبی برای درمان های تزریقی است؟ این محصول درمانی برای رفع چین و چروک های سطحی پوست، بدون نیاز به تزریق مناسب است.
تزریق ژل و بوتاکس می تواند عوارضی داشته باشد اما استفاده موضعی از این کرم کاملا بی خطر و موثر است. البته در شرایطی که عمق چین و چروک زیاد است، استفاده از بوتاکس به صورت تزریقی ضروری است. به دلیل شباهت عملکردی که کرم بوتاکس با رفع چین و چروک تزریقی دارد، این محصول بهداشتی صورت به کرم بوتاکس مانند معروف است.


کرم بوتاکس مانند چیست و آیا کرم بوتاکس مانند برای استفاده قبل از خواب مناسب است؟ دبرای پاسخ به این سوال باید بگوییم که معمولاً در روتین پوست، تعدادی کرم با خاصیت ضد چروک و طراوت پوست برای استفاده قبل از خواب برای حداکثر جذب عمیق پوست مناسب هستند. این نوع کرم ها مانند کرم شب بوتاکس که به شبه بوتاکس نیز معروف است برای استفاده در شب مناسب هستند.
کرم های پوستی انواع مختلفی دارند که هر کدام با هدف خاصی طراحی و تولید می شوند اما در واقع هر کدام از این محصولات پایه مشابهی دارند که نباید از آن انتظار معجزه داشته باشید. به عنوان مثال، جالب است بدانید که هیچ کرمی شل شدن پوست را 100 درصد درمان نمی کند.


کرم بوتاکس مانند

اما همین کرم قبل از ظاهر شدن و یا حتی زمانی که درصد کمی از پوست چروک می شود جواب بسیار خوبی است و از پوست شما محافظت می کند و در نهایت از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. کرم شب بوتاکس یکی از بهترین کرم های موجود در بازار است که به شما کمک می کند پوستی شفاف و زیبا داشته باشید.
لازم به ذکر است که بهترین کرم بوتاکس مانند نیز صد در صد موثر نخواهد بود و تاثیر کرم بوتاکس در رفع چین و چروک صورت و جلوگیری از افزایش آن است. اثربخشی کرم بوتاکس برای پیشگیری حدود 30 تا 40 درصد است و مدت زمان مصرف آن باید حداقل 6 تا 10 ماه باشد تا اثرات آن مشخص شود.

بیشتر بخوانید  دو ماسک ساده ی زنجبیلی برای پوست

این کرم ها دارای موادی شبیه بوتاکس هستند که اثری مشابه بوتاکس دارند و از سرم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ساخته شده اند.این مواد باعث شل شدن و ضعیف شدن عضلات صورت می شوند و در نهایت هنگام لبخند زدن یا اخم کردن، تاثیر کمتری روی پوست می گذارند. . و چین و چروک کاهش می یابد.

آیا کرم های بوتاکس جایگزین خوبی برای تزریق بوتاکس هستند؟


فواید کرم مشابه بوتاکس

استفاده از کرم بوتاکس توسط متخصصین پوست توصیه می شود، زیرا این محصول جایگزین مناسبی برای تزریق بوتاکس بدون عوارض ناشی از تزریق مستقیم به پوست است:

از آنجایی که ترکیبات بوتاکس دارای مولکول های بزرگی هستند، ترکیب آنها در کرم دشوار است و نمی توان از آنها استفاده کرد.
کار بوتاکس فلج کردن ماهیچه های پیشانی و پنجه کلاغی است، اما کرم ها در نهایت قدرت نفوذ در حد تزریق را ندارند و نمی توانند به اعصاب متصل شوند و در نهایت قدرت فلج کردن آن را نخواهند داشت. عضلات صورت
از آنجایی که تزریق بوتاکس کار بسیار دشواری است، اگر تزریق به درستی انجام نشود، مشکلات ناخوشایندی مانند افتادگی پلک ایجاد می شود.

باید بخوانید:

چه نوع افرادی برای کرم بوتاکس مانند مناسب نیستند؟

کرم بوتاکس برای اکثر افرادی که علائم چین و چروک روی پوست خود می بینند و برای خانم ها و آقایانی که می خواهند از ایجاد خطوط ریز جلوگیری کنند مناسب است. با این حال، استفاده از کرم بوتاکس مانند برای برخی از افراد با ویژگی ها و شرایط زیر توصیه نمی شود:

بوتاکس برای زنان باردار، مادران شیرده و افرادی که از اختلالات عصبی رنج می برند مناسب نیست.
اگر شما هم جزو کسانی هستید که از آلرژی و حساسیت رنج می برید، به شما توصیه می کنیم از تزریق بوتاکس به تنهایی خودداری کنید و در صورت تایید پزشک از بهترین کرم ضد حساسیت بوتاکس استفاده کنید.
بوتاکس برای افراد زیر 18 سال انجام نمی شود.
بوتاکس برای چین و چروک پیشانی و دور چشم استفاده می شود، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که چروک دور چشم یا پیشانی ندارید، نباید از بوتاکس استفاده کنید.
چین و چروک های پویا و ایستا پوست را می توان درمان کرد.
افرادی که نمی توانند از بوتاکس تزریقی استفاده کنند می توانند از جایگزین بهتری استفاده کنند که شامل کرم شب بوتاکس است.

بیشتر بخوانید  لوسیون بدن چیست و چه فوایدی دارد؟


درمان چین و چروک پوست با کرم بوتاکس مانند

اثرات شبه بوتاکس بر روی چین و چروک چیست؟

کرم بوتاکس چه ویژگی هایی دارد و آیا واقعا در رفع چین و چروک موثر است؟ در واقع کرم های بوتاکس مانند تاثیر تزریق بوتاکس را ندارند و برای تاثیرگذاری بیشتر بهتر است ابتدا چین و چروک های خود را بشناسید، چین و چروک های پوست عبارتند از:

چین و چروک های ساکن

چین و چروک های ساکن از جمله چین و چروک هایی هستند که پوست شما هنگام استراحت نشان می دهد. این چین و چروک ها در اثر عوامل خارجی مانند اشعه های مضر خورشید و رادیکال های آزاد ایجاد می شوند و در اثر انقباضات مکرر پوست ایجاد می شوند.
چین و چروک های ساکن با لایه برداری شیمیایی یا لایه برداری صورت یا لایه برداری فیزیکی و لیزر درمانی برطرف می شوند و از آنجایی که این چین و چروک ها در اثر انقباضات عضلانی ایجاد می شوند، بهتر است برای جلوگیری از شدت این چروک ها، آن عضلات فلج شوند.

چین و چروک های پویا

چین و چروک های پویا در نتیجه فعالیت زیاد ماهیچه های صورت ظاهر می شوند. این خطوط به دلیل اخم های مکرر و بالا بردن ابرو ایجاد می شوند، توجه داشته باشید که این خطوط بیشتر در اطراف چشم شما هستند و به خطوط پنجه کلاغی یا خطوط افقی پیشانی و خطوط اخم بالای بینی معروف هستند.


کرم بوتاکس مانند

چین و چروک های پویا معمولا عمیق تر از چین و چروک های ساکن هستند و تنها راه درمان آن تزریق و روش های تهاجمی است. اما در نهایت چین و چروک های پویا و ایستا با تزریق بوتاکس درمان خواهند شد. اگر به دنبال راهی برای از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست هستید، پیشنهاد می کنیم از کرمی شبیه بوتاکس استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  از این مدل ابروهای جدید برای درخشیدن خود ایده بگیرید !

نتیجه گیری در مورد استفاده از کرم بوتاکس

همانطور که در بالا ذکر شد، استفاده از کرم های بوتاکس مانند به خوبی تزریق بوتاکس نخواهد بود و بسته به نوع چین و چروک صورت می توانید از تزریق یا کرم های مشابه بوتاکس استفاده کنید.
از آنجایی که چروک های پویا را نمی توان با استفاده از کرم از بین برد، بهتر است قبل از استفاده از کرم یا تزریق بوتاکس مانند، نوع چین و چروک پوست خود را بشناسید، سپس کرمی شبیه بوتاکس بخرید یا برای تزریق بوتاکس به پزشک مراجعه کنید.
استفاده از کرم های بوتاکس مانند تنها 30 درصد از عیوب پوست شما را برطرف می کند و اثرات آن در دراز مدت نمایان می شود بنابراین اگر به دنبال تغییرات اساسی در درمان چین و چروک هستید پیشنهاد می کنیم این مشکل را با تزریق بوتاکس برطرف کنید. و عضلات شما را فلج می کند.
پزشکان معمولا استفاده از کرم بوتاکس مانند را برای درمان خطوط ریز و حتی جلوگیری از خطوط پوستی پیشنهاد می کنند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *