هتل های پنج ستاره در کیس


کیش همواره یکی از بهترین و جذاب ترین جزایر جنوب کشور در میان آب های نیلگون خلیج فارس است، این جزیره به عنوان بهترین مقصد گردشگری و اولین انتخاب مسافران برای سفر شناخته می شود و می توان گفت که مرکز توریستی جنوب کشور است، با اینکه تابستان‌های بسیار گرم و سوزانی دارد، اما هنوز هم هستند افرادی که حتی در این فصل به کیش سفر می‌کنند. کیش دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی و گردشگری بسیاری است، از سواحل زیبا و جذاب گرفته تا کشتی های تاریخی یونانی، فعالیت های آبی و خارج از آب، مراکز خرید تجاری، سالن های کنسرت و مجموعه های تفریحی گرفته تا بهترین رستوران ها و مجلل ترین هتل ها. ستاره ای که گردشگران و مسافران را به خود جذب می کند. در ادامه آس چارتر هتل های پنج ستاره کیش را معرفی می کند که می توانید به کیش سفر کنید بلیط چارتر لحظه آخری مال خود را از وب سایت Ace Charter دریافت کنید.

معرفی هتل های پنج ستاره

کیش به عنوان یک مقصد گردشگری همواره سعی داشته بهترین ها را برای رفاه حال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد، در این جزیره تمامی امکانات و امکانات تفریحی وجود دارد به همین دلیل این جزیره مانند الماس در آب های کشور می درخشد. خلیج فارس به دلیل زیبایی که دارد مسافران در بدو ورود به فرودگاه کیش راهی هتلی می شوند که از قبل رزرو کرده اند و اصولاً ما به دنبال مکانی با تمام امکانات و بهترین موقعیت مکانی هستیم که یکی از مهمترین آنهاست. نکاتی که باید قبل از سفر به آنها توجه کنیم تا بتوانیم بهترین ها را بدست آوریم. ما در سفر به کیش یک انتخاب تفریحی داریم. در زیر چندین هتل پنج ستاره در کیس را به شما معرفی می کنیم تا تصمیم شما را آسان تر کنیم.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که در ساحل شرقی جزیره کیش و در فاصله حدود 5 دقیقه ای قرار گرفته است.این هتل در سه طبقه با 168 اتاق می باشد. معماری این هتل از تخت جمشید و پاسارگاد الهام گرفته شده است. هتل داریوش با فضای مجلل خود بهترین خدمات رفاهی و اقامتی دلپذیر و خاطره انگیز را برای مهمانان خود فراهم می کند.

بیشتر بخوانید  توصیه مهم قبل از خرید طلا

هتل های پنج ستاره در کیس

اتاق های هتل داریوش کیش

صبحانه، مبلمان، چای ساز، کلید برق، سرویس اتاق، شبکه تصویری، لوازم بهداشتی، اعلام حریق، نوع قفل درب اتاق، مینی بار با هزینه اضافی، گاوصندوق داخل اتاق، تهویه مطبوع داخل اتاق، وسایل الکترونیکی شارژ اضافی، بالکن، یخچال

امکانات هتل داریوش کیش

این هتل پنج ستاره دارای امکاناتی مانند: فروشگاه، کافه، مرکز خرید، تاکسی سرویس، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، لاندری و سایر امکانات مانند: ماساژ، استخر، جکوزی، بازی اینترنتی، کافی نت، پارکینگ، نمازخانه، فضای سبز، خدمات گشت و گذار، زمین تنیس، سالن ورزشی، اتاق چمدان، زمین ورزشی، خدمات پزشکی، اتاق بیلیارد، بازی های ویدئویی، خدمات باربری، تهویه مطبوع، خدمات معلولین، سرویس های بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس های بهداشتی ایرانی در لابی کرایه ماشین (بدون راننده)

موقعیت هتل داریوش کیش

موقعیت هتل پنج ستاره داریوش کیش به مکان ها و جاذبه هایی مانند: دسترسی به مجتمع تجاری سارینا 1، بازار پردیس 2 و ساحل نزدیک است.

آدرس هتل داریوش کیش: جزیره کیش، میدان داریوش

هتل تارج کیش

هتل ترنج تنها هتل روی دریا در ایران است که در سال 1393 افتتاح شد. اتاق های این هتل دارای کف شیشه ای هستند تا مسافران زیبایی و آرامش دریا را در اتاق های خود مشاهده کنند.هتل ترنج شامل 100 سوئیت روی دریا با کف شیشه ای بالکن مخصوص به خود را دارد. این آپارتمان ها با یک اسکله چوبی در فاصله 1 کیلومتری به هم متصل می شوند.طراحی این هتل از بالا تصویر حمامی است که بر روی آب های خلیج فارس حک شده است. این آپارتمان ها آپارتمان های مسطح 40 متری 60 متری و 120 متری، آپارتمان های سلطنتی یک خوابه و آپارتمان های VIP دو خوابه هستند. جالب است که به نفع مهمانان از ماشین گلف برای رفت و آمد استفاده می شود.

بیشتر بخوانید  دهم بهمن و آخرین اخبار کرونایی استان ها

هتل های پنج ستاره در کیس

امکانات هتل تارج کیش

این هتل پنج ستاره زیبا دارای امکانات ویژه ای برای مسافران خود می باشد که شامل: سالن کنفرانس، نمازخانه، سالن اجتماعات، سالن اجتماعات و مهمانی ها، رمپ، کافه، پارکینگ، تاکسی سرویس، سالن ورزشی، امکانات بازی کودکان، سیستم تهویه مطبوع می باشد. ، امکانات ورزش های آبی، رستوران، گاوصندوق، قایقرانی، خشکشویی، بیلیارد، سالن بدنسازی، ترانسفر رایگان فرودگاهی، فست فود، خدمات پزشکی، روم سرویس 24 ساعته، جعبه کمک های اولیه، جت اسکی، دستگاه بازی، ساحل خصوصی، ماساژ، پذیرش ، فضای سبز، اتاق چمدان.

محل هتل تارج کیش

این هتل از نظر موقعیت مکانی به مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش، مرکز خرید مروارید و مرکز خرید مرجان، کشتی یونانی کیش، پارک ساحلی مرجان کیش نزدیک است.

نشانی هتل تارج کیش: جزیره کیش، ابتدای جاده جهان، حد فاصل میدان جاسک و حر کلیبا

هتل شایان کیش

هتل شایان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین هتل های 5 ستاره کیش است که این هتل در سال 1354 افتتاح شد. هتل شایان دارای 6 طبقه و 193 اتاق می باشد و این هتل در محیطی بسیار زیبا و سرسبز قرار گرفته است.

هتل های پنج ستاره در کیس

امکانات هتل شایان کیش

امکانات موجود در این هتل عبارتند از: رستوران، چایخانه سنتی، رستوران بوفه، رستوران روباز، کافه تابستانی، رستوران ایرانی، سرویس اتاق 24 ساعته، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، فضای سبز، اتاق چمدان، استخر، جکوزی.

محل هتل شایان کیش

هتل شایان کیش از نظر موقعیت مکانی دسترسی مناسبی به اکثر مراکز تفریحی و جاذبه های کیش از جمله: شهربازی کیش، تالار مریم مال، بولینگ مریم، مرکز خرید کیش، مرکز خرید و تالار زمرد مریم، مرکز خرید وینوس و مرکز غواصی کیش.

نشانی هتل شایان کیش: جزیره کیش، میدان ساحل

هتل بین المللی کیش

یکی از جدیدترین هتل های 5 ستاره کیش، هتل بین المللی کیش است که در سال 1395 افتتاح شد. هتل بین المللی کیش در 13 طبقه ساخته شده و دارای 342 اتاق و سوئیت با امکانات کاربردی و رو به دریا می باشد.

بیشتر بخوانید  خانم بازیگر معروف خلبان شد | افسانه پاکرو رازش را پس از سالها فاش کرد

امکانات رفاهی موجود در اتاق های هتل بین المللی کیش

اتاق های این هتل دارای امکاناتی از قبیل: صبحانه، چای ساز، تلویزیون، کمد، روم سرویس، تلفن در اتاق، لوازم آرایشی، اینترنت در اتاق، سیستم آتش نشانی، مینی بار با هزینه اضافی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی می باشد. در اتاق آن را دارد.

در یک هتل بین المللی کیش

امکانات رفاهی و تفریحی هتل بین المللی کیش عبارتند از: استخر، حمام ترکی، آبگرم، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، خدمات بیدارباش، اتوکشی، دستگاه براق کننده کفش، اتاق چمدان، کرایه ماشین بدون راننده، خدمات ترانسفر رایگان فرودگاهی و سرویس اتاق 24 ساعته.

محل هتل بین المللی کیش

موقعیت مکانی این هتل برای مارینا کیش و مراکز خرید مریم و ونوس مناسب است.

آدرس هتل بین المللی کیش: کیش، تقاطع بلوار داریا و بلوار سناجسکی، نزدیک دریاچه کیش

هتل کوروس کیش

هتل پنج ستاره کوروش کیش یکی از مجلل ترین هتل های تازه تاسیس جزیره کیش مای بشاد می باشد، این هتل دارای 16 طبقه و 198 اتاق و سوئیت های اقامتی لوکس با امکانات می باشد. جالب اینجاست که هتل بزرگ کروش کیش اولین هتل در خاورمیانه است که از انرژی خورشیدی برای اهداف هتل استفاده می کند.

ممکن ها هتل کوروس کیش

این هتل بزرگ 5 ستاره دارای امکاناتی از قبیل: پارکینگ رایگان، فروشگاه رفاه، پذیرش 24 ساعته، دستگاه فکس، استخر، سونا، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، کارگاه، کرایه ماشین بدون راننده است. , خشکشویی , سرویس دربان, لابی منطقه سرسبز است. Ace Charter بهترین ارائه دهنده ارجاع است بلیط هواپیما تهران کیش در مشهد واقع شده است.

محل هتل کوروس کیش

هتل کروش کیش از نظر موقعیت مکانی به ساحل و مراکز خرید پردیس 1 و 2 نزدیک است.

آدرس هتل کوروش کیش: کیش، میدان پردیس

دیدگاهتان را بنویسید