راز زندگی خصوصی شاهرخ استخری توسط همسرش در بلژیک فاش شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها رصد اقتصادی : شاهرخ استخری او با همسرش در بلژیک زندگی می کند. شاهرخ استخری او در سریال های مختلفی ایفای نقش کرده است. به حرف زدن ادامه بده شاهرخ استخری شما در مورد زندگی در بلژیک می خوانید.

سپیده بزمی پور با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: قول دادم بیام مصاحبه شاهرخ و برات توضیح بدم… همون اصطلاح کف کارخانه و سوالت.

اول از همه می خواهم نظر قلبی خودم را بگویم، اعتقادی که با آن بزرگ شده ام و تا امروز به آن احترام می گذارم… به همه مردمی که روی این کره خاکی کار می کنند و نان حلال درست می کنند، خانه هایشان 100% محترم است و هیچ کس بالاتر از آن نیست، سازندگان، نجاران، پیشخدمت ها، پزشکان، مهندسان، معلمان، کارگران خدماتی و همه مشاغل ضروری هستند و همه به یک اندازه مورد احترام هستند و وجود آنها برای بقای فرد ما ضروری است. زندگي كردن.

نمیدونم این داستان از کی شروع شد که ادمارو بخاطر این چیزا دسته بندی کرد … من این چیزا رو ندیدم و قبول ندارم … فکر میکنم ما والدین امروز خیلی چیزا به بچه هامون یاد بدیم … که شاید جاش خیلی خالی باشه الان تو دل خیلی ها … به خاطر یک سری افکار اشتباه، بدون اینکه بدونیم باهاش ​​چیکار می کنیم باعث عصبی شدن و شرمندگی یکی می شویم.

بیشتر بخوانید  12 سری جهیزیه؛ هدیه جلسات روز پنجشنبه آستان قدس با حاشیه نشینان

روز اول مدرسه می گویند شغل پدرت را نپرس شاید بچه ها ناراحت شوند!!! از چی ؟ آیا به خاطر این است که پدرش زحمت می کشد و نان حلال سر سفره می آورد؟ باید دست آن پدر و مادر را ببوسید، خجالت نکشید!!

این داستان من است… من در بلژیک بزرگ شدم، کشوری که همه بچه ها باید از سال اول کار کنند تا مستقل بودن را بیاموزند و روی پای خود بایستند، چه داشته باشند و چه نداشته باشند.

من عاشق دستان مامان و بابام که هیچوقت تو زندگیشون از ما غافل نشدن و ما همیشه بهترین ها رو داشتیم ولی وقتی 16 سالم بود میخواستم مستقل کار کنم تا خرج خودم رو تامین کنم… بله، اول درس خوندم و کار کردم. یک مرکز تماس، بنابراین در تعطیلات آخر هفته در فروشگاه های زنجیره ای، زبان را در کنار آن یاد گرفتم، به بچه ها آموزش دادم. من حسابداری خوندم وقتی درسم تمام شد، در یک کارخانه شکلات سازی برای کنترل کیفیت در شهرمان کار کردم و از آنجایی که به سه زبان صحبت می کردم، خیلی سریع پیشرفت کردم.

صبح ساعت 5 بیدار شدم تا ساعت 6 ورق بازی کنم، کار کردم و به آن افتخار کردم و کار می کنم… از روزی که یادم می آید کم کم به ایران کار می کنم. کم کم شروع کردم به آموزش زبان و ترجمه برای کمک به شاهرخ توو در کارهایش و …

داستان همسرم در کف کارخانه کار کرد.


بیشتر بخوانید  پیش بینی وضعیت اقتصادی ایران در سال پیش رو

دیدگاهتان را بنویسید