برد پیت بازیگر خوش تیپ هالیوود 50 ساله شد


برد پیت بازیگر محبوب هالیوود تاکنون تقریبا در 50 فیلم بازی کرده است. این بازیگر توانا سه بار نامزد جایزه اسکار شده است. پیت خوشتیپ 50 سالگی خود را در 18 دسامبر جشن می گیرد.

برد پیت بازیگر خوش تیپ هالیوود است

باور نکردنی اما واقعی

برد پیت پنجاه ساله

برد پیت که دو بار (1995 و 2000) به عنوان خوش تیپ ترین مرد جهان انتخاب شد و شش فرزند دارد، از دهه 1980 وارد صحنه سینما و سینما شده است. او پنجاهمین سالگرد تولدش را در 18 دسامبر جشن می گیرد، اما حتی نیم قرن هم چیزی از جذابیت او کم نکرده است.

زوج محبوب

برد پیت

برد پیت و آنجلینا جولی بازیگر 38 ساله آمریکایی یکی از محبوب ترین زوج های هالیوود هستند. این دو ستاره که از سال 2005 با هم زندگی می کنند، هنوز نامزد هستند. گمانه زنی های مختلفی در مورد تاریخ ازدواج برد و آنجلینا وجود داشت، اما آنها گفتند زمانی به یکدیگر “بله” می گویند که همجنس گرایان آمریکایی نیز حق ازدواج داشته باشند.

ابتدای راه

برد پیت پنجاه ساله

برد پیت در سال 1985 روزنامه نگاری عمومی را ترک کرد و به لس آنجلس نقل مکان کرد تا حرفه ای در سینما را دنبال کند. او پس از کسب آموزش و تجربه در کلاس های بازیگری، ابتدا در سریال های تلویزیونی مانند «دالاس» و «خیابان جامپ» ظاهر شد. 21» و سپس در چندین فیلم. در سال 1370 سرانجام نام او با بازی در «تلما و لوئیز» بر سر زبان ها افتاد و توجه کارگردان به او جلب شد.

ربودن قلب

برد پیت پنجاه ساله

در سال 94 فیلم «افسانه های پاییز» در سینماها اکران شد. بازی برد پیت در این فیلم نه تنها برای او نامزدی گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد را به همراه داشت، بلکه او را به یکی از جذاب ترین بازیگران مرد هالیوود تبدیل کرد. این وسترن حماسی درباره یک زن زیبا و سه پسر چوپان است که هر سه عاشق این زن هستند و برای او با هم رقابت می کنند. برد پیت (سمت چپ) و آنتونی هاپکینز.

بیشتر بخوانید  علت اصلی ریزش ساختمان متروپل آبادان چیست؟

میخوام برم

برد پیت پنجاه ساله

برد پیت همچنین در سال 1999 با بازی در باشگاه مشت زنی بینندگان مرد و دوستداران فیلم را به خود جذب کرد. این فیلم به کارگردانی دیوید فینچر، محبوبیت برد پیت را دوچندان کرد، اگرچه از نظر تجاری موفق نبود. او برای بازی در نقش بوکسوری به نام تایلر داردن، حتی به دندانپزشک اجازه داد تا تعدادی از دندان های جلویش را مسواک بزند تا در فیلم دندان های کاملا سالمی نداشته باشد.

هفت سال در تبت

برد پیت پنجاه ساله

یکی از معروف ترین فیلم های برد پیت هفت سال در تبت است که در سال 1997 اکران شد. این فیلم درباره زندگی هاینریش هارر، کوهنورد اتریشی است که با صعود به یکی از بلندترین قله های آلپ در سال 1938، فرار ماجراجویانه از اسارت بریتانیا در جنگ جهانی دوم و آشنایی با دالایی لاما به شهرت رسید. بازی در این فیلم دولت چین را به چالش کشید تا برد پیت را برای همیشه از ورود به کشور منع کند.

موفقیت تجاری

برد پیت پنجاه ساله

فیلم تاریخی و حماسی ولفگانگ پترسن تروی با بازی برد پیت در نقش شخصیت اسطوره ای یونان باستان یکی از پرفروش ترین فیلم های این بازیگر آمریکایی بود. «تروی» در سال 2004 وارد سینماهای سراسر جهان شد.

نقطه عطفی در زندگی خصوصی

برد پیت

سال 2005 نقطه عطفی در زندگی خصوصی برد پیت است. او که به مدت پنج سال همسر جنیفر آنیستون بود، هنگام فیلمبرداری فیلم هیجان انگیز «آقا و خانم اسمیت» عاشق آنجلینا جولی شد. عشقی که هنوز پابرجاست پیت و جولی در صحنه فیلم «آقا و خانم اسمیت».

بیشتر بخوانید  مانتوی لاکچری و گران قیمت مه لقا باقری!

خانواده های پرجمعیت

برد پیت

برد پیت و آنجلینا جولی شش فرزند دارند که سه نفر از آنها به فرزندی پذیرفته شده اند و اهل کامبوج، ویتنام و اتیوپی هستند. اولین دختر این دو ستاره هالیوود در سال 2006 به دنیا آمد. آنها همچنین در سال 2008 صاحب یک دختر و یک پسر دوقلو شدند.

همکاری مستمر

برد پیت پنجاه ساله

برد پیت در سال 2001 در فیلم Ocean Eleven به کارگردانی استیون سودربرگ بازی کرد. این فیلم بازسازی یک فیلم دهه 1960 با بازی برد پیت با ستارگانی چون جورج کلونی (تصویر سمت راست)، مت دیمون، اندی گارسیا و جولیا رابرتز است. قسمت های بعدی فیلم با نام های «اقیانوس دوازده» و «اقیانوس دوازده» نیز با استقبال خوبی مواجه شد.

گذری در جنگ جهانی دوم

برد پیت پنجاه ساله

در سال 2009، “حرامزاده های نفرین شده” کوئنتین تارانتینو منتشر شد. این فیلم که طنز مادام العمر تارانتینو را نشان می داد، با استقبال خوبی مواجه شد، از جمله بازی درخشان برد پیت. «حرامزاده های لعنتی» داستانی تخیلی، بی پروا و هیجان انگیز درباره اتفاقات جنگ جهانی دوم و اشغال پاریس توسط نازی هاست.

قاتل حرفه ای

برد پیت پنجاه ساله

کوگان بیزینس با نام «به آرامی بکش» یکی از آخرین کارهای برد پیت است. او در این فیلم نقش یک قاتل حرفه ای را بازی می کند.

متخصص دارو

برد پیت پنجاه ساله

«وکیل» درام جنایی ریدلی اسکات جدیدترین فیلم برت پیت است که در ماه های اخیر وارد سینماهای اروپا شده است. برد پیت در این فیلم نقش یک فروشنده مواد مخدر را بازی می کند که متانت و زیرکی خاصی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید