مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بخش خصوصی محور برگزاری باشکوه جشنواره جام جهانی در کیش است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، مهدی کشاورز با اشاره به نقش موثر بخش خصوصی کیش در قالب انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان که در حوزه های مختلف نقش دارند، اهداف و چشم اندازهای این رویداد را تبیین کرد.

کشاورز افزود: تمامی فعالیت های مبتنی بر علم، برنامه ریزی دقیق و ترسیم نقشه راه معنادار موجب می شود تا با برگزاری این رویداد مهم از فرصتی که در جهت ارتقای اهداف منطقه به وجود می آید استفاده شود.

وی افزود: انجمن فوتبال کشور در طول سالیان متمادی تجربیات ارزنده ای کسب کرده است و این می تواند یکی از ظرفیت های مهم در برگزاری معروف ترین جشنواره جام جهانی در جزیره کیش باشد.

کشاورز از طراحی و تدوین الگوی عملی برای برگزاری این رویداد خبر داد و اظهار داشت: اجرای برنامه با حمایت بخش خصوصی و گذار به برون سپاری با نظارت، نظارت و کنترل سازمان به عنوان این رویداد در دستور کار قرار دارد. .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: آماده سازی زیرساخت ها برای نمایندگی مناسب جزیره کیش در سطح وسیع، ایجاد آکادمی بین المللی فوتبال با مجوز فدراسیون فوتبال و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور می باشد. برنامه های اصلی.” سازمان های “.

نشست مشترک سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای FS و اعضای سیاسی جشنواره بین المللی جام جهانی روز پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

بیشتر بخوانید  وداع بانک‌های این کشور با دلار

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *