مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کره جنوبی محافظ بایدن را بازداشت کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش همشهری آنلاین، پلیس کره جنوبی یکی از اعضای تیم امنیتی رئیس جمهور آمریکا را دستگیر کرد.

پلیس کره جنوبی روز جمعه اعلام کرد که یکی از اعضای تیم امنیتی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را دستگیر کرده است.

به گزارش رویترز، پلیس سئول روز گذشته (پنجشنبه) اعلام کرد که یکی از اعضای تیم امنیتی بایدن به دلیل مصرف مشروبات الکلی و توهین به شهروندان کره ای دستگیر شده است.

بر اساس بیانیه پلیس، این مرد که برای وزارت امنیت داخلی آمریکا کار می کند، روز پنجشنبه در ساعات اولیه به وقت محلی در مقابل هتلی که برای اقامت بایدن در نظر گرفته شده بود، با تاکسی درگیر شد.

رئیس جمهور آمریکا از امروز (جمعه) تور شش روزه شرق آسیا را آغاز کرد و هواپیمای وی در اولین مقصدش در کره جنوبی به زمین نشست.

به گزارش رویترز، بایدن پس از ورود به کره جنوبی اعلام کرد که آینده در منطقه هند و اقیانوس آرام نوشته خواهد شد و زمان آن فرا رسیده است که واشنگتن و متحدانش روی یکدیگر سرمایه گذاری کنند.

دستگیری یکی از اعضای تیم حفاظت بایدن پس از آن صورت گرفت که پلیس سئول روز پنجشنبه امنیت را در اطراف یانگتون به میزان قابل توجهی افزایش داد.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد که پلیس ملی این کشور 20000 سرباز را در سئول و حومه آن مستقر خواهد کرد.

به گزارش یونهاپ، پلیس کره جنوبی تدابیر امنیتی را برای مقابله با شرایط اضطراری احتمالی تشدید کرده است و 7200 افسر پلیس وظیفه تامین امنیت دیدار روز شنبه بین آمریکا و کره جنوبی را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید  ارتش روسیه یک پهپاد چند منظوره تولید کرد

همزمان با سفر بایدن به کره جنوبی، برآورد اطلاعاتی آمریکا که روز چهارشنبه منتشر شد نشان می دهد که کره شمالی در حال آماده شدن برای آزمایش احتمالی موشک بالستیک قاره پیما در 48 تا 96 ساعت آینده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *