مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بخش خصوصی محور برگزاری باشکوه جشنواره جام جهانی در کیش است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، مهدی کشاورز با اشاره به نقش موثر بخش خصوصی کیش در قالب انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان که در حوزه های مختلف نقش دارند، اهداف و چشم اندازهای این رویداد را تبیین کرد.

کشاورز افزود: تمامی فعالیت های مبتنی بر علم، برنامه ریزی دقیق و ترسیم نقشه راه معنادار موجب می شود تا با برگزاری این رویداد مهم از فرصتی که در جهت ارتقای اهداف منطقه به وجود می آید استفاده شود.

وی افزود: انجمن فوتبال کشور در طول سالیان متمادی تجربیات ارزنده ای کسب کرده است و این می تواند یکی از ظرفیت های مهم در برگزاری معروف ترین جشنواره جام جهانی در جزیره کیش باشد.

کشاورز از طراحی و تدوین الگوی عملی برای برگزاری این رویداد خبر داد و اظهار داشت: اجرای برنامه با حمایت بخش خصوصی و گذار به برون سپاری با نظارت، نظارت و کنترل سازمان به عنوان این رویداد در دستور کار قرار دارد. .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: آماده سازی زیرساخت ها برای نمایندگی مناسب جزیره کیش در سطح وسیع، ایجاد آکادمی بین المللی فوتبال با مجوز فدراسیون فوتبال و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور می باشد. برنامه های اصلی.” سازمان های “.

نشست مشترک سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای FS و اعضای سیاسی جشنواره بین المللی جام جهانی روز پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

بیشتر بخوانید  مسکو: خط لوله نورداستریم-2 طی هفته‌های آینده تکمیل می‌شود

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *