واریز یارانه معیشتی جدید از مهر ماه



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: یارانه آیا این نوعی کمک مالی به بخش تجاری یا اقتصادی است؟ به عبارت دیگر کمک مالی به کالا یا خدمتی که به مردم برای افزایش رفاه عمومی جامعه داده می شود. یارانه این یک سود اقتصادی است که دولت ها معمولاً برای تقویت بازار رقابتی یک کشور به تولیدکنندگان می پردازند و این یارانه ها می تواند مستقیم یا غیرمستقیم باشد. یارانه ها نیز به دو نوع یارانه صادراتی و یارانه داخلی تقسیم می شوند. یارانه صادراتی، یارانه های قابل انتقال به بنگاه هایی است که یارانه آنها توسط دولت به شرط صادرات محصولات آنها ارائه می شود. یارانه های داخلی نیز کمک هایی است که به طور غیرمستقیم به شهروندان پرداخت می شود.

صادق ستاری فرد، معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اجرای بسته ایمنی غذایی دانش آموزان مناطق محروم و حاشیه شهرها (بوستان های دانش آموزی) خبر داد و گفت: طرح آزمایشی احتمالا پس از پایان سال جاری آغاز می شود. ماه مبارک رمضان.

وی با بیان اینکه جزئیات این طرح در آینده نزدیک منتشر می شود، ادامه داد: پیش بینی کرده ایم طرح باغ دانش آموزی از مهر ماه سال 1401 برای حداقل 4 میلیون دانش آموز محقق شود.

ستاری فرد با بیان اینکه تلاش می کنیم این طرح را به صورت مشارکتی اجرا کنیم و امیدواریم سایر دستگاه ها نیز ما را یاری کنند، افزود: برای اجرای طرح باغ دانش آموزی در قانون بودجه حدود 1100 میلیارد تومان پیش بینی شده است./فارس

بیشتر بخوانید  کشف 411 میلیارد کالای قاچاق در کردستان


دیدگاهتان را بنویسید