ببینید | انفجار مواد محترقه زیر پای فینالیست جوکر



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: فصل ششم و هفتم سریال جوکر با ترکیبی از مهمانان پنج فصل گذشته برگزار می شود که خودشان کم و بیش خندیده اند. هر یک از این دو فصل ویژه در پنج قسمت منتشر خواهد شد. سریال جوکر این یک برنامه شوخ، جذاب و پرطرفدار است. سریال جوکر کارگردان: احسان علیخانی. در قسمت اول فینال سریال جوکر تیراندازی یوسف تجموری را زیر پای شرکت کنندگان خواهید دید.

فصل ششم جوکر در قالب شب های قدر و ایام شهادت این هفته به طور استثنایی چهارشنبه ها ساعت 8 صبح و از هفته آینده طبق روال معمول دوشنبه های هر هفته منتشر می شود.

هومن حاجیه عبداللهی، محمدرضا علیمردانی، بیژن بنفشه خواه، یوسف تیموری، شهرام قائدی، عباس جمشیدی، ایمان صفا، سهیل مستجابیان و رضا شفیعی مهمانان فصل ششم این مهمانی ویژه هستند.

جوکر اثر احسان علیکانی و گروهش در استودیو قرن جدید است که به طور انحصاری برای فیلیمو تولید شده است. سیامک انصاری در این مسابقه با ممنوعیت «خنده» میهمانان خود را به چالش می کشد و آنها را به «خنداندن به همدیگر» می اندازد.

بازیگران فصل اول سریال جوکر

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه

بازیگران فصل دوم جوکر

فصل دوم وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیر سلیمانی، بهنام تشکر، عباس جمشیدی و آرش نوذری

بیشتر بخوانید  دیدار صمیمانه ستاره تیم ملی با آدل فردوسی پور

بازیگران فصل سوم سریال جوکر

رضا شفیعی جم و سیاوش چراغی پور و بابک نهرین و حمید لولایی تا میرطاهر مظلومی، علی استادی، سروش جمشیدی و امیر گفارمنش در ترسناک ترین و خنده دارترین قسمت ایرانی فصل سوم جوکر حضور دارند.

بازیگران فصل چهارم سریال جوکر

سیدعلی صالحی، مهران رجبی و یوسف سجادی، یوسف تجموری، سیاوش مفیدی، پوریا پورسرک و شهاب عباسی

بازیگران فصل پنجم سریال جوکر

مهران گفوریان، مجید واشگانی، علی اوجی، اکبر عبدی، سیروس میمنت، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی، علی مسعودی امیرحسین صدیق


دیدگاهتان را بنویسید