احسان علیخانی وصیت کرد | حرف های ناراحت کننده احسان علیخانی اشک همه را درآورد



آنچه دیگران می خوانند:

عکس روشن است احسان علیخانی در فضای مجازی اعلام شد که او خون اهدا کرده است و این عکس حواشی زیادی را ایجاد کرد. احسان علیخانی مجری معروف تلویزیون که سال هاست برنامه ماه عسل را اجرا می کند بسیار محبوب است. احسان علیخانی همچنان برنامه های عصر جدید و جوکر را در کارنامه خود دارد. احسان علیخانی در حال حاضر مجرد است. احسان علیخانی او تهیه کننده سریال جوکر است اما اجازه نداشت مجری این برنامه باشد و به همین دلیل شایعه ممنوعیت عکاسی از این مجری قدرتمند در فضای مجازی منتشر شد.

تصمیم درست احسان علیخانی

احسان علیخانی از تصمیم خود برای بازی در «جوکر» خبر داد و اعضای گروهش به شدت موافقت کردند اما به دلیل مشکلات مختلف این اتفاق نیفتاد و در توضیح کوتاهی گفت: مجوز او صادر نشد. در مسابقاتی مانند «جوکر» عمدتاً مجری قضاوت بازی را بر عهده دارد و عملکرد او فرصت ویژه و چالش خاصی را برای احسان علیخانی ایجاد نکرد. «ماه عسل» و «عصر جدید» برنامه های موفقی بودند و احسان علیخانی بعد از این دو برنامه باید وسواس بیشتری داشته باشد و از نظر ایده هایی که ظرفیت بالایی برای بیان توانایی هایش دارند، سخت گیری کند. علیخانی در پایان با اشاره به توانایی سیامک انصاری از هدایت نکردن این دیدار و اتفاقات رخ داده راضی است.

انصاری در ژانر کمدی چهره ای سرشناس است و چهره جدی اش به خنده دار بودن او کمک می کرد به همین دلیل برای «جوکر» گزینه خوبی بود. اگرچه به گفته علیحانی او «اجازه» بازی را نداشت، اما طرفدار سپردن اجرا به شخص دیگری بود.

علیخانی در بخشی از گفت و گو با اشاره به مخالفت برخی از اطرافیانش با ساخت این مسابقه، پیش بینی شکست آن و ترس خودش، توضیح داد که آنها پنج به اصطلاح داشتند. با ایمان قیاسی، سیامک انصاری و کمدین های عصر جدید ضبط کردند تا ببینند نتیجه چه می شود. رگه هایی از تردید و نگرانی مجری «عصر جدید» را می توان در اخبار مربوط به «جوکر» و تغییر نگرش او در ساعات شلوغی جستجو کرد. افشای جایگاه واقعی احسان علیخانی به عنوان کارگردان مسابقه پس از واکنش های مثبت نشان داد که او منتظر است در صورت استقبال مخاطبان از او به عنوان کارگردان، نامش به عنوان کارگردان مطرح شود. مشخص نیست علی‌خانی علی‌رغم تردیدها و نگرانی‌هایی که تا آخرین لحظه نسبت به «جوکر» داشت، چگونه خود را گزینه‌ای برای هدایت مسابقه می‌دانست و قصد ریسک هدایت آن را داشت. به هر حال اتفاقی که در تولید «جوکر» افتاد باعث شد علیخانی یکی از انتخاب های واقعی خود را تجربه کند.


بیشتر بخوانید  ایران با وجود تحریم‌ها به توسعه دستاوردهای علمی و فنی خود ادامه می‌دهد

دیدگاهتان را بنویسید