چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان “حتما بخوانید”


چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان

چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان

سوزاندن چربی هایی که به مدت 9 ماه در بدن انباشته شده اند، کار دشواری است. این چربی ها برای بازیگران زن نیز مشکل ساز است. در اینجا چند راه برای بازگشت به اندازه اصلی خود پس از زایمان آورده شده است.

رژیم ماهی ماهی

آنجلینا جولی بازیگر سرشناس و لاغر اندام سینما پس از به دنیا آوردن دوقلوهایش به روش سزارین حتی یک دقیقه از رژیم غذایی خود غافل نشد. برخلاف زنانی که شیر می دهند و شیردهی خوب در کاهش وزن موثر است، او شیردهی را شروع نکرد بنابراین برای او سخت تر بود. حتی قبل از تولد فرزندانش، آنجلینا برای صبحانه ماهی سالمون می‌خورد و پس از زایمان، رژیم غذایی اصلی روزانه‌اش ماهی سالمون، سبزیجات کبابی، پنیر سفید کم‌چرب و میوه‌های تازه بود. حالا به وزن قبل از بارداری برگشته و از آنجایی که می خواهد دوباره باردار شود، شروع به مصرف ویتامین های دوران بارداری (مولتی ویتامین هایی که باید قبل از بارداری مصرف شود) کرده است.

چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان

● تمرینات پس از زایمان

جنیفر لوپز پس از به دنیا آوردن دوقلوهای «مکس» و «اما» 23 کیلوگرم وزن اضافه کرد، اما 7 ماه بعد بدنش کاملا شبیه قبل از بارداری شد و به گفته خودش تنها راز موفقیتش ورزش است. جنیفر در این مدت حداقل 3 ساعت در روز ورزش می کرد. او علاوه بر ورزش، رژیم معروف (تاکسی شکاری) را نیز انتخاب کرد که به اصطلاح رژیم غذایی (کم قند) است. کالری دریافتی او در طول روز از 1400 کیلوکالری فراتر نمی رفت و اجازه مصرف شکلات، شیرینی و حتی میوه خشک را نداشت. او در 7 ماه 18 کیلوگرم وزن کم کرد.

چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان

و کریستینا آگیلرا و رژیم سبزیجات

این خواننده جوان که در ژانویه 2008 مکس را به دنیا آورد، به دلیل مصرف زیاد شکلات در دوران بارداری، 18 کیلوگرم اضافه وزن داشت که مجبور شد با یک رژیم غذایی سخت در حین ورزش، اما در عرض 4 ماه وزن خود را کاهش دهد. هنگام تولد، او فقط میوه و سبزیجات و مقدار زیادی آب می خورد. کریستینا تمام غذاهای پرکالری از جمله گوشت قرمز، ماهی و نان را از رژیم غذایی خود حذف کرد و برای تسریع روند کاهش وزن به ورزش های شدید روی آورد، 90 دقیقه ورزش شدید پنج بار در هفته.

بیشتر بخوانید  تعداد یا غلظت کم اسپرم چیست ؟

چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان

اشلی سیمپسون و خط کشیدن دور فست فود

در نوامبر 2010، اشلی سیمپسون دخترش را به دنیا آورد، مهی از برانکس، و وزن باورنکردنی خود را قبل از بارداری به دست آورد. برای رسیدن به این هدف، او دستورات جکی کلر، متخصص تغذیه قدیمی و حرفه ای را با شعار آشتی دادن مردم با غذای سالم، با کیفیت و رژیم غذایی متعادل دنبال کرد.

زن جوان همچنین رستورانی با منوی غذاهای آماده با میوه ها و سبزیجات فصل، ماهی و غذاهای کم چرب راه اندازی کرد.

چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان

● جسیکا آلبا و رژیم مرغ

جسیکا 4 ماه پس از زایمان موفق به کاهش وزن شد. برای این منظور رژیم غذایی مرغ و سبزیجات را انتخاب کرد. این غذاها انرژی زا هستند، اما کالری کمی دارند. او در طول روز فقط سبزیجات برگ سبز، آجیل یا یک مشت دانه می خورد و در میان تنقلاتش تخم مرغ آب پز بود. آلبا علاوه بر رژیم، ورزش را نیز به برنامه روزانه خود اضافه کرد. 10 دقیقه پیاده روی روی تردمیل، 10 دقیقه دویدن و یک ساعت بدنسازی و ورزش های رزمی البته با آب فراوان از رازهای کاهش وزن است.

چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان

● نظر کارشناس

در دوران بارداری میانگین افزایش وزن 17 کیلوگرمی از نظر فیزیولوژیکی طبیعی است و مقداری از آن یعنی حدود 3 تا 5 کیلوگرم با بافت چربی ذخیره شده در بدن مرتبط است، چیزی با وزن جنین، مایع خون، مثانه مرتبط است. ، زوج ها و … است. دلیل ذخیره چربی در دوران بارداری در فلسفه آفرینش این است که زن بعد از زایمان ضعیف است و از آنجایی که شیردهی بلافاصله شروع می شود و فقط شیر کالری دارد، ممکن است زن نتواند نیازهای خود و خود را برآورده کند. کودک. چربی های انباشته شده در این مدت به کمک مادر می آیند و برای شیردهی سوزانده می شوند. بهترین راه برای کاهش وزن بعد از زایمان شیردهی است، اما در مورد فرزندی که افراد مشهور بعد از زایمان داشتند:

بیشتر بخوانید  چگونه راحت بخوابیم؟

چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان

● آنجلینا جولی

یکی از مواردی که این خانم متوجه آن نشد شیر دادن بود که می تواند روند کاهش وزن را پیچیده کند. مورد دیگر این است که او با سزارین زایمان کرده است. با این روش مادر خون زیادی از دست می دهد و این می تواند ذخایر آهن را در بدن کاهش دهد. زیرا پس از تولد، فرآیند خون سازی آغاز می شود و فرد به منابع آهن و 12B بیشتری نیاز دارد.

رژیم غذایی این خانم فاقد گوشت قرمز و اندام هایی مانند جگر است و آهن و ویتامین B12 کمی دارد. پنیر سفید کم چرب و میوه های تازه غذاهای خوبی هستند که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید. همچنین بهتر است سبزیجات را نپزید و خام مصرف کنید اما گریل کردن مشکلی ندارد. یکی دیگر از معایب رژیم آنجلینا جولی کمبود کربوهیدرات است. کربوهیدرات ها برای فرآیندهای فیزیولوژیکی مختلف مانند سوخت گلبول های قرمز و قدرت مغز مورد نیاز هستند. رژیم غذایی این بازیگر به صورت رژیم پروتئینی- ویتامینی است و کربوهیدرات و چربی کافی ندارد. با این حال، 55 درصد از رژیم کاهش وزن باید کربوهیدرات و 15 درصد چربی باشد. رژیم کم چربی بد است و بدون آن نمی توانید بسیاری از مواد مغذی را به درستی جذب کنید. این رژیم حتی زیبایی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. زمانی که بافت چربی زیر پوست تخلیه شود، فرد دچار خشکی پوست و پیری زودرس می شود.

چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان

نه جنیفر لوپز

من با رژیم خانم لوپز موافقم. قندهای ساده در رژیم غذایی او حذف می شود و شاخص گلیسمی یا شاخص قند کاهش می یابد. زمانی که مصرف قندهای ساده کاهش یابد، ترشح انسولین که مانع از چربی سوزی می شود کاهش یافته و در نتیجه چربی سوزی در بدن افزایش می یابد. از سوی دیگر، آنها با ورزش منظم به چربی سوزی کمک کردند. لازم به ذکر است که رژیم غذایی این خانم کم قند است نه بدون قند. قندهای اساسی در رژیم غذایی آنها میوه ها، نشاسته و غلات است، اما حذف کامل قند به هیچ وجه توصیه نمی شود.

بیشتر بخوانید  خطرات بالا و پایین بودن آزمایش WBC خون

چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان

● اشلی سیمپسون

غذاهای آماده سرشار از چربی هستند که می تواند منجر به چاقی شود. خوشبختانه این زن پس از زایمان سبک زندگی خود را تغییر داد و با اصلاح رژیم غذایی خود سعی کرد وزن خود را کاهش دهد که به معنای مصرف بیشتر میوه های تازه و نان سبوس دار، کاهش مصرف چربی و افزودن ورزش به برنامه روزانه خود است.

چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان

● بله

البته در یک ماه باید 4 کیلوگرم کم کنیم. اگر فرد متحرک با رژیم غذایی مناسب و منظم بیش از 4 کیلوگرم وزن کم کند، اشکالی ندارد. آنچه در رژیم غذایی این خانم به چشم می خورد، تمایل ناخودآگاه او به دور ریختن برنج، نان یا سیب زمینی است. مردم فکر می کنند این غذا چربی است و گوشت، تخم مرغ و پروتئین غذای بهتری هستند. پروتئین بعد از زایمان زیاد نیست، بنابراین نباید زیاد از منابع آن مصرف کنید. گوشت قرمز به دلیل محتوای بالای نیتروژنی که تولید می کند باعث تولید اوره و سموم در بدن می شود. رژیم غذایی سرشار از پروتئین سالم نیست و نیتروژن زیاد می تواند باعث پیری زودرس شود. کربوهیدرات هایی مانند نان، سیب زمینی یا برنج باید به مقدار کم مصرف شوند.

چگونه لاغر شویم بازیگر خارجی بعد از زایمان

و کریستینا آگیلرا

مشکل اصلی رژیم غذایی این خانم حذف منابع پروتئینی از رژیم غذایی اوست.

فردی که بیشتر ورزش می کند زیرا عضلات متابولیسم بالاتری دارند. پروتئین بیشتری نیز مورد نیاز است. از طرفی کربوهیدرات ها منبع اصلی انرژی در بدن هستند. حذف نان و غلات به معنای حذف منابع انرژی است. رژیم کاهش وزن باید کالری دریافتی را کاهش دهد، اما هیچ گروه غذایی را حذف نکند. حذف پروتئین از رژیم غذایی می تواند باعث از دست دادن عضلات و افتادگی پوست شود، حتی زمانی که ورزش می کنید.


دیدگاهتان را بنویسید