معرفی کشنده ترین راه کاهش وزن


روش های مختلف برای کاهش وزن حتی فیلم های مستندی وجود دارد که گهگاه افراد یا گروه های خاصی را نمایش می دهد

اما این بدان معنا نیست که همه این رژیم ها درست هستند، زیرا این روش ها به طور مداوم در بین مقالات موجود و حتی سایت های موجود مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

کشنده ترین راه برای کاهش وزن

کشنده ترین راه برای کاهش وزن

باور غلط برای کاهش وزن با مصرف شیشه بسیاری از زنان تمایل به مصرف مواد دارند، در حالی که اعتیاد شدید این دارو، عصبانیت، سوء ظن عصبی، هذیان و توهمات شنیداری و بینایی از عوارض مصرف این داروها است.

مربی بین المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB با تحلیل پشت صحنه سالن های زیبایی، زنان ایرانی را به مصرف شیشه تشویق می کند. کاهش وزن هشدار داد.

کشنده ترین راه برای کاهش وزن

اکبر خزایی مربی بین المللی و پژوهشگر علوم ورزشی در خصوص سوء استفاده افراد سودجو در برخی سالن های زیبایی بانوان و بازنویسی شیشه برای کاهش وزن و تناسب اندام این زنان به تسنیم گفتند:

متاسفانه گاهی در برخی از این سالن ها شنیده می شود که افراد سودجو از پول برای بدرفتاری با زنان استفاده می کنند. کاهش وزن; آنها به مصرف شیشه تشویق می شوند.

مربی بین المللی و داور ایرانی IFBB افزود: شیشه یکی از خطرناک ترین داروهایی است که به طور جدی به تمام سلول های بدن حمله کرده و آن ها را اکسید می کند.

حتی سلول های عصبی در اعصاب. زیرا توجه می شود که مصرف کنندگان در توهمات عجیبی زندگی می کنند که گاهی همسر و فرزند خود را می کشند.

بیشتر بخوانید  موارد مصرف زوکلوپنتیکسول چیست؟

کشنده ترین راه برای کاهش وزن

خزاعی نویسنده مقالات علوم ورزشی گفت: ما به صراحت به همه افراد دارای اضافه وزن اعلام می کنیم که تنها راه علمی و منطقی این است. کاهش وزن رژیم غذایی و ورزش خود را بهبود بخشید

این افراد باید کالری دریافتی روزانه خود را کاهش دهند و این کاهش کالری بیشتر بر روی چربی ها، شکر، شکر و فرآورده های آن و همچنین مصرف میوه ها و سبزیجات متمرکز شود.

گوشت سفید و نپخته را جایگزین کنید و در طول روز آب فراوان بنوشید و حداقل چهار جلسه 40 دقیقه ای در هفته طول می کشد.

کشنده ترین راه برای کاهش وزن

مربی بین المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB خاطرنشان کرد: ذخیره سازی چربی که برخی می خواهند یک ماهه آن را حذف کنند، یک ماه است که انجام نشده است، اما سوزاندن تدریجی نیاز به صبر، پشتکار و زمان دارد. کاهش وزن چربی در ماه حدود 3 کیلوگرم منطقی است.

کشنده ترین راه برای کاهش وزن

عوارض مصرف شیشه

رانندگی بی احتیاطی و سریع بعد از آن مصرف شیشه این یکی از خطرناک ترین رفتارهایی است که می تواند منجر به حوادث جدی شود.

یکی دیگر از عوارض مصرف شیشه، رفتار جنسی پرخطر است که خطر ابتلا به ایدز را افزایش می دهد. پس می توان گفت که ارزش ندارد همه چیز را یک بار امتحان کنید.

در نتیجه تصور نادرست در مورد عوارض شیشه، بسیاری از مردم معتقدند که شیشه یک ماده کاملاً مطبوع و بدون ایجاد اعتیاد است.

کشنده ترین راه برای کاهش وزن

برخی از جوانان برای شادی و هیجان در مهمانی ها و مجالس دوستانه و ایجاد هیجان از لیوان استفاده می کنند و فکر می کنند سرگرمی ایرادی ندارد و نوشیدن لیوان عوارضی به همراه ندارد. اما این فانتزی کاملا نادرست است.

بیشتر بخوانید  عسل درمانی بهترین راه برای درمان آسم است

مصرف شیشه می تواند باعث شادی و هیجان کاذب شود، اما این شادی زودگذر است و مصرف مداوم شیشه باعث ایجاد توهم، بی خوابی یا اختلالات جدی خواب و بی اشتهایی شدید برای ساعت ها و حتی روزها می شود.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید