بیانیه اتحادیه بیمه گران ایران در حمایت از طرح تحول نظام سلامت کشور


اتحادیه بیمه‌گران ایران با صدور بیانیه‌ای در راستای تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت از این طرح حمایت کرد.

در این اطلاعیه آمده است اتحادیه بیمه گران ایران با توجه به اهمیت طرح تحول سلامت و لهجه دولت محترم از این طرح برای تحقق این هدف خطیر حمایت می کند.

اتحادیه بیمه گران ایران ابراز امیدواری کرد با بکارگیری اقدامات انجام شده و تلاش خالصانه شرکت های بیمه و کارکنان و نمایندگان دلسوز صنعت بیمه، در حرکت جمعی موفق و سربلند باشد. ایران.

بیانیه اتحادیه بیمه گران ایران

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

اما لازمه کارآفرینی تأمین حداقل سود معقول و معمول در فضای اقتصادی کشور است و سهامداران شرکت ها از جمله شرکت های بیمه از سرمایه گذاری های خود و معمولاً از اهداف، استراتژی ها و سیاست های اتخاذ شده توسط شرکت ها انتظار سود عادی دارند. مجامع اساس آن محکم است و قوانین و منویات جاری دولت کریمه جمهوری اسلامی ایران و سایر قوا در امور مختلف از آن حمایت می کند.

با این حال اتحادیه بیمه گران ایران با توجه به اهمیت طرح تحول سلامت و تاکید دولت محترم و استقبال مردم از تمامی اعضای خود می خواهد با اخذ مجوزهای لازم از بیمه مرکزی در تحقق این هدف خطیر یاری و مساعدت کنند. جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح تحول سلامت همکاری مناسب داشته باشد.

1- شرکت‌های بیمه تجاری به عنوان شرکت‌هایی که پشتیبان سیاست‌های اقتصادی دولت هستند و با تدبیر و امید در خدمت دولت هستند، آمادگی کامل برای حمایت از طرح ملی سلامت و پیروی از سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دارند. اعلام و تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح خدمات و بهداشت و درمان آحاد مختلف جامعه به کار گیرد.

بیشتر بخوانید  ترفند این است که برای سلامت بدن آب بیشتری بنوشید

2- اعضای اتحادیه بیمه گران با استفاده گسترده از فناوری های اطلاعات و ارتباطات، رفاه بیمه شدگان در بیمارستان های دولتی، خصوصی و غیره. ارائه خدمات آنلاین در دریافت استعلام، صدور ارجاع و غیره. با هماهنگی نهادهای ذیربط انجام می دهند.

3- به منظور تطبیق هزینه‌های درمان، اعضای شرکت‌های بیمه موظفند تعرفه‌های مندرج در کتاب ارزش نسبی سلامت را ملاک قرار داده و به عنوان مشتری بزرگ سنت حسنه گذشته با مؤسسات بهداشتی تعامل و گفت‌وگو کنند. . برای ادامه اعمال این بند، اتحادیه بیمه گران می تواند به نمایندگی از تمامی شرکت های بیمه، چارچوب قراردادها با مراجع بهداشتی کشور را درک کند تا از هزینه های خرید خدمات برای حمایت هر چه بیشتر از بیمه شدگان بکاهد.

4- به نفع بیمه شدگان و استفاده کامل آنان از تعهدات بیمه‌گران پایه و تکمیلی و همچنین جهت سهولت اجرای مصوبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح ذیل می‌باشد. ضروری:

بیانیه اتحادیه بیمه گران ایران در حمایت از طرح تحول نظام سلامت کشور

ج: کلیه بیمارستان های خصوصی، خیریه و مشابه و بیمه گر پایه را مکلف به انعقاد قرارداد با یکدیگر کنند.

ب) بیمارستان های دولتی و دولتی را ملزم به انعقاد قرارداد با بیمه گر طبق تعرفه مصوب کند.

5- اتحادیه بیمه گران ایران از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران می خواهد که از سال 1393 به منظور کاهش هزینه بیمه تکمیلی و بازپرداخت کامل عوارض بر اساس درمان به شرکت ها، هزینه های بیمه تکمیلی را از مقررات جاری کاهش دهد.

بیشتر بخوانید  اشعه ایکس چیست و در کجا از اشعه ایکس استفاده می شود؟

6- کلیه اعضای اتحادیه موظفند هزینه بیمه تکمیلی را به حداقل ممکن برسانند و با همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قراردادهای جاری و آتی بیمه درمان تکمیلی را تا پایان سال با بیمه گذاران مدیریت کنند. سال به طوری که نرخ و شرایط آنها فقط پاسخگو و تضمین قیمت این دوره است.

7. کلیه اعضای اتحادیه موظف به عقد قرارداد با بیمارستان های دولتی بر اساس تفاهم نامه ای است که باید مبادله شود.

8- با عنایت به تعیین تعرفه های مندرج در دفتر ارزش های نسبی سلامت، در صورتی که هر یک از مراجع پزشکی اعم از بیمارستان ها، درمانگاه ها و … تخلف محرز می کردند، کلیه شرکت های بیمه عضو قرارداد خود را تعلیق می کردند. و همچنین کلیه حساب ها را قبل از تخلف مورد بررسی و بازنگری قرار داده و مغایرت های احتمالی را با حساب های آن مراجع در نظر بگیرید.

9- اتحادیه بیمه گران ایران انتظار دارد تمامی اعضای خود برای پیش بینی هزینه و صرفه جویی بیشتر در هزینه های بیمه ای و اداری از ضوابط مصوب شورای عمومی اصناف فراتر نروند.

10. از دولت کریمه جمهوری اسلامی ایران تقاضا داریم با توجه به بند 9 ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تکمیل حق بیمه خدمات تکمیلی سلامت به منظور کاهش هزینه بیمه گذاران اقدام نماید. به همان میزان.

11- از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم با همکاری اتحادیه بیمه گران ایران آثار اجرای طرح تحول بیمه سلامت را تا پایان سال بررسی و راهکارهای لازم را برای آن تصویب و منتشر کند. 2015.

بیشتر بخوانید  آشنایی دقیق با موارد مصرف پماد یا کرم آ د


دیدگاهتان را بنویسید