اسم و آدرس بهترین رستوران های غذای عربی در تهران



بهترین رستوران های غذای عربی در تهران


ذائقه اعراب هم جزو ذائقه های نزدیک به ایرانیان به حساب می آید، این نکته در کنار تنوع مواد اولیه و ذاتِ شکم دوستِ مردمِ این نژاد، دلیلی برای جذاب بودن غذاهای عربی در سرتاسر دنیا شده است.


ایرانیان هم همواره به غذاهای عربی ، علی الخصوص غذاهای فوق العاده ی کشور لبنان علاقه نشان داده اند که همین موضوع باعث شکل کیری و ایجاد رستوران های عربی متعدد در پایتخت شده است. در این بخش از مجله دلگرم قصد داریم شما را با رستوران های عربی که در تهران واقع شده اند آشنا کنیم


divider


رستوران با غذای عربی در تهران


رستوران عربی خیمه


آدرس: نیاوران، خیابان جماران، کوچه لاله، پلاک 6


این رستوران که در نیاوران تهران واقع شده است، در طی چندین سال مشتریان زیادی به عنوان یکی از بهترین رستوران عربی در تهران برای خود دست و پا کرده است. فضای این رستوران هماهنگ با نام رستوران می باشد و شامل آلاچیق هایی مانند خیمه و دیزاین عالی است که آماده میزبانی از مشتریان می باشد. آلاچیق های این رستوران در یک تراس خوش آب و هوا و خود رستوران در محله جماران در شمال تهران آماده پذیرایی از علاقه مندان غذاهای عربی می باشد. علاوه بر غذاهای عربی، این رستوران قلیان هایی هم برای علاقه مندان برای تفریح هم فراهم کرده است تا بتوان محیط رستوران را کاملا شبیه رستوران های عربی کند، هرچند این تفریح ناسالم است ولی میتوان شبی خوب را در این رستوران مجلل گذراند.


ستوران های عربی در تهران

رستوران عربی خیمه


رستوران بیروت با غذای عربی در تهران


آدرس: پاسداران، روبه روی گلستان

بیشتر بخوانید  نام های دخترانه اسلامی و قرآنی که با ف شروع می شوند + معنی


طبق آخرین اطلاعات غذاهای لبنانی محبوب ترین غذاهای بین المللی پس از غذاهای ایتالیایی است و این موضوع باعث رقابتی سنگین بین رستوران های لبنانی شده است که بتوانند مشتری خود را راضی نگه دارند که رستوران لبنانی بیروت با سرآشپزی عرب که درک کاملی از ذائقه سخت پسند ایرانی دارد توانسته است مشتریان خود را کاملا راضی نگه دارد و به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران شناخته شود.


بهترین رستوران های عربی در تهران

رستوران بیروت


کافه رستوران مغرب در تهران


آدرس: نیاوران، روبروی خیابان جماران، جنب بانک مسکن، رستوران مغرب


رستورانی شیک و خاص که اصرار زیادی بر روی خاص بودن خود دارد که این رستوران در نیاوران تهران واقع شده است. وقتی وارد این رستوران لوکس می شوید با میزی پر از باقلواهای عربی که درون ظروف زیبای عربی است مواجه می شوید که انگار وارد بازارهای قاهره شده اید. انواع چای های ایرانی و عربی به همراه قلیان های منحصر به فرد که با تنباکوهای اصل و بدون اسانس عربی چاق می شوند که همین ها باعث محبوبیت رستوران مغرب شده است پس به فکر یک صورت حساب بلند باشید.


رستوران های عربی تهران

رستوران مغرب


رستوان کوبابا با غذای عربی در تهران


آدرس: جردن، خیابان گلخانه، پلاک 257، طبقه 1


یک رستوران مجلل با غذا های عربی، ترکی و ایرانی با بهترین کیفیت اما این غذاهای عربی هستند که نام کوبابا را به عرش برده است که می شود، بهترین غذاهای عربی را در کوبابا نوش جان کنید! انواع کباب ها، نوشیدنی ها، دسرها، سالاد فتوش، خوراک زبان و شاورما را جزو اولویت های انتخاب خودتون در کوبابا قرار بدین و همه و همه در رستوران مجلل کوبابا.


کوبابا رستوران با غذای عربی در تهران

رستوران کوبابا


رستوران عروس لبنان درتهران


آدرس: خیابان شهید بهشتی، مابین سهروردی و شریعتی، نبش خیابان داریوش.

بیشتر بخوانید  آیا می توان ژرمن شپرد را به عنوان سگ شپرد انتخاب کرد؟


یکی دیگر از رستوران های لبنانی خوب و اسم و رسم دار تهران که چند سالی است نام خود را در لیست بهترین رستوران های لبنانی تهران جای داده است. رستورانی با سطح اقتصادی و خدماتی متوسط که تنها دلیل محبوب بودنش، کیفیت و طعم غذاهایش است. در عروس لبنان، غذاهای ترکی هم یافت میشود و در واقع یک رستوران خاورمیانه ای است.


در این رابطه بیشتر بدانید:


معرفی ۱۰ رستوران از بهترین رستوران های گیاهی تهران


معرفی وشناخت بهترین رستوران های کبابی تهران


بهترین رستوران ها با اجرای موسیقی زنده در تهران


۱۰ رستوران برتر برای صرف صبحانه در تهران


معرفی بهترین رستوران های ارزان کیش


بهترین رستوران های اهواز


بهترین رستوران های اصفهان از نظر مردم کدامند ؟


تهیه شده مجله اینترنتی دلگرم


مرضیه ملایری


دیدگاهتان را بنویسید