مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا می توان ژرمن شپرد را به عنوان سگ شپرد انتخاب کرد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ژرمن شپرد و گله دار

ژرمن شپرد سگی است که ویژگی های بسیار بالایی دارد و هوش و چالاکی و زیرکی و سکوتش واقعا برای خیلی ها خوشایند است.

ژرمن شپرد اصالتاً آلمانی است و مرکز گسترش ژرمن شپرد در سراسر جهان می باشد آلمان تلاش های جهانی زیادی انجام شده و ادامه دارد.

جهت تولید و پرورش این سگ در کلوپ های مخصوص با تمیزی کامل. این اقدامات منجر به رشد سریع جمعیت ژرمن شپرد و گسترش جغرافیایی آن در سراسر جهان شده است.

تحصیلات و آموزش عالی این نژاد باعث شده است که از آن برای اهداف متعددی استفاده شود.

ژرمن شپردها قادر به رهبری گله هستند و او می تواند مردی را از شهر تا دل کوه به عنوان محافظ و همراه دنبال کند. چابکی و نترسی او قابل ستایش است، اما او از قدرت کافی برخوردار نیست.

ژرمن شپرد در سال 1899 به عنوان یک نژاد خالص و مستقل ثبت شد. فیلم های زیادی دیده ایم که ژرمن شپرد به عنوان یکی از بازیگران اصلی به هنر تجسمی می پردازد و خود را به جهانیان معرفی می کند.

بنابراین، این تبلیغات رسانه ای بزرگ توانست شناخت جهانی و تقاضا برای استفاده و کاربرد آن را برانگیزد و باعث جهشی در رشد نسل او شود.

یک ژرمن شپرد بسیار باهوش به هیچ وجه نمی خواهد مانند سیب زمینی زندگی کند و دائماً می نشیند، بنابراین این سگ باید با یک فرد فعال زندگی کند.

ژرمن شپرد عاشق کودکان و خانواده است و باید در اوایل زندگی اجتماعی شود و آموزش های لازم را ببیند.

بیشتر بخوانید  علت زرد شدن و ریزش برگ‌های گل کاغذی چیست؟

ژرمن شپرد (ژرمن شپرد) هرگز خجالتی، عصبی و پرخاشگر نیست مگر اینکه به درستی آموزش دیده باشد.

ژرمن شپرد سگی ایده آل از نظر خلق و خو و منش است که ترسی ندارد و اعتماد به نفس دارد و برای معاشرت و ملاقات با افراد مختلف باید آموزش ببیند.

اگر می خواهید در مورد ژرمن شپرد بیشتر بدانید، روی لینک زیر کلیک کنید:

ژرمن شپرد: سگ اصیل آلمانی + گالری

ژرمن شپرد نگهبان طبیعی خانه و دارایی صاحب آن است و همیشه به دنبال غریبه یا مزاحم است، اما باید از سنین پایین به او آموخت که وقتی شخصی را به خانه خود می آورید، سگ شما آن را می پذیرد و نمی پذیرد. نسبت به آنها پرخاشگر باشید

او همچنین باید با حیوانات خانگی دیگر بزرگ شود تا به آنها عادت کند، به خصوص اگر با آنها زندگی کند. ژرمن شپرد بسیار باهوش است و به سرعت متوجه می شود که باید با آنها کنار بیاید!

بسیاری از مردم یک ژرمن شپرد را برای محافظت می خواهند. اما تقریباً هیچ کس واقعاً به محافظت بیش از حد نیاز ندارد و بسیاری از افراد یا خانواده ها فقط به یک سرپرست و یک عامل ریسک گریز نیاز دارند.

اندازه بدن و زبان بدن و غریزه او معمولاً این ویژگی را به او می دهد.

حفاظت بخشی از طبیعت اوست.

این سگ می تواند پارس کند و خانواده و همسایه ها را آزار دهد و همچنین حفاری، دزدی غذا و سایر رفتارهای نامطلوب در او دیده می شود و اگر خسته و آزاردهنده باشد این رفتارها در او دیده می شود.

بیشتر بخوانید  معرفی شهربازی بندرعباس همراه با آدرس

هر سگی ممکن است در دوران بلوغ خود رفتارهای نامطلوبی داشته باشد که در مورد ژرمن شپرد این رفتارها از شش ماهگی شروع می شود و تا دو سالگی سگ ادامه می یابد. شروع آموزش اولیه سگ و سازگاری با شرایط زندگی شما کلید بزرگ موفقیت است.

صحبت با پرورش دهنده سگ خود و شنیدن توضیحات مفصلی از رفتار و شخصیت سگ و آنچه که به دنبال آن هستید، برای کمک به انتخاب یک توله سگ کلیدی است. پرورش دهندگان با دانش کامل در مورد توله ها می توانند به طور عجیبی توصیه های سازنده ای ارائه دهند

بیشتر بخوانید::

مدفوع سگ – علل و درمان اورژانسی (کوپروفاژی)

علل، علائم و تشخیص سگ و گربه هار

چگونه سگ خود را تربیت کنیم؟ 9 روش برای تربیت سگ

مراقبت از سگ قبل و بعد از زایمان

ظاهر یک ژرمن شپرد

جنسیت وزن (کیلوگرم) ارتفاع (سانتی متر) طول بدن رنگ
خیر 30 تا 40 60 تا 65 5/8 تا 10 ژرمن شپرد هر رنگی دارد، اما شما باید شجاع ترین را انتخاب کنید
سوال 30 تا 40 60 تا 65 5/8 تا 10

هرمان به گله اعتماد کرد و از آن نگهداری کرد

ژرمن شپرد سریع و جنگجو است، اما بهترین کاری که می تواند انجام دهد. ژرمن شپرد برای کار با حیوانات وحشی مانند گرگ، شغال، کفتار، خوک و … مناسب نیست. و بسیار شکننده است

ژرمن شپرد برای مدیریت گله و مراقبت از پراکندگی گله مناسب است و برای برخورد با افرادی که از سگ می ترسند برای مکان ها و ویلاها مناسب است اما اگر محیط خشن دارید و در معرض حیوانات وحشی هستید یا می خواهید گران قیمت نگهداری کنید. دارایی هایی مانند انبارها و کارخانه ها. کارها را به او بسپارید و به آن پایبند باشید تا هزینه هایتان بیهوده نباشد.

بیشتر بخوانید  مراقبت از سرخس، چگونه از سرخس در خانه نگهداری کنیم؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *