شنوندگان برنامه ای برای رادیو صبا تهیه می کنند / پخش “هود” – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارشات خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی رادیو صبا ، سیستم هود ، اولین سیستم تعاملی رادیو صبا ، برای دریافت فایل های صوتی و نوشتاری از شنوندگان شبکه راه اندازی شد.

حمیدرضا افتهاری مدیر رادیو صبا گفت: امروز یکی از مهمترین ماموریت های رسانه ای تعامل با مخاطب و تولید 360 درجه است. رادیو صبا نیز در این راه است و قصد دارد بخشی از برنامه های خود را به تولیدات شنوندگان خود اختصاص دهد.

افتهاری به مناسبت آغاز برنامه “زیر چتر لبخند” افزود: این برنامه که هر روز ساعت 21 پخش می شود ، یک برنامه تعاملی است و مخاطبان می توانند تولیدات طنز خود را برای این برنامه ارسال کنند. این برنامه ضمن پخش آثار محبوب آنها ، در مسابقه ای شرکت می کند و برندگان در هر فصل این فرصت را دارند که با این شبکه کار کنند.

مدیر رادیو صبا این حادثه را مختص برنامه ندانست و گفت که برنامه های “صبحاهنگ” و “یخ در بهشت” آثار مردمی ، کمیک “صباهنگ” و متن های طنز “یخ در بهشت” را که توسط شنوندگان دریافت و دریافت شنیده می شود دریافت کردند. در برنامه نشان می دهد

وی در پاسخ به این س ifال که آیا جشنواره فولکلور در راه است یا خیر ، گفت: جشنواره های مردمی نعمت بزرگی برای رادیو بوده است و این بار که آغاز شده است ، آماده سازی برای راه اندازی جشنواره “زیر چتر لبخند” است. کار ، ما مطمئناً جشنواره ای خواهیم داشت.

سیستم تعاملی حداد از طریق وب سایت رادیو صبا به آدرس www.radiosaba.ir در دسترس عموم است.

بیشتر بخوانید  اعلام جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های تنفیذ و تحلیف

دیدگاهتان را بنویسید