مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات نحوه پذیرش دانش آموزان مازندرانی در مرحله دوم المپیادهای علمی + جدول

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس مازندران ، امتحانات 1400 المپیاد علمی در دو مرحله که مرحله اول آن 15 اسفند 1396 و مرحله دوم آن 24 اسفند 1395 است. می توان از 1400 تا 25 ژوئن 1400 انجام شد.

بر اساس مرحله دوم 1400 المپیاد علمی ، سازمان ملی استعدادهای درخشان نتایج این المپیادها را بر اساس استان ، منطقه ، جنسیت و پایه استخراج و منتشر کرد.

بر اساس این نتایج ، استانهایی که بیشترین مشارکت را در عناوین مختلف المپیاد های علمی دارند استانهای اصفهان ، تهران ، خراسان رضوی و مازندران هستند و در مجموع 454 پسر و 206 دختر موفق به صعود به المپیک شدند.

بیشترین تعداد دانش آموزان واجد شرایط شرکت در المپیاد های علمی با 276 پاس در تهران هستند و رتبه اول این المپیادها را دارند.

سپس استانهای خراسان رضوی با 95 نفر ، اصفهان با 52 نفر ، مازندران با 23 نفر به ترتیب از رتبه دوم تا چهارم به ترتیب دارای بیشترین پذیرش دانشجو بودند.

المپیادهای علمی دانشجویی در زمینه های نجوم و اخترفیزیک ، علوم کامپیوتر ، فیزیک ، علوم زمین ، شیمی ، سلول های بنیادی و پزشکی ترمیمی ، زیست شناسی ، ریاضیات ، جغرافیا ، تفکر و کارآفرینی ، اقتصاد و مدیریت و ادبیات برگزار می شود.

دولت جمع اقتصاد و مدیریت تفروکارآفریی جغرافیا ریاضیات زیست شناسی سلولهای بنیادی علم شیمی علم و زمین فیزیک کامپیوتر تعداد المپیادهای فعال پسر دختر دهم یازدهم
مازندران 23 ۱ ۵ ۱ ۴ ۲ ۲ ۱ ۴ ۱ ۲ ۱۰ ۱۸ ۵ ۹ ۱۴
بیشتر بخوانید  برگزاری 9 رویداد برای کارآفرینی و آموزش بازاریابی در زمینه استارت آپ ها و برنامه های کاربردی در سمنان

انتهای پیام / 86048 /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *