مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات نحوه پذیرش دانش آموزان مازندرانی در مرحله دوم المپیادهای علمی + جدول

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس مازندران ، امتحانات 1400 المپیاد علمی در دو مرحله که مرحله اول آن 15 اسفند 1396 و مرحله دوم آن 24 اسفند 1395 است. می توان از 1400 تا 25 ژوئن 1400 انجام شد.

بر اساس مرحله دوم 1400 المپیاد علمی ، سازمان ملی استعدادهای درخشان نتایج این المپیادها را بر اساس استان ، منطقه ، جنسیت و پایه استخراج و منتشر کرد.

بر اساس این نتایج ، استانهایی که بیشترین مشارکت را در عناوین مختلف المپیاد های علمی دارند استانهای اصفهان ، تهران ، خراسان رضوی و مازندران هستند و در مجموع 454 پسر و 206 دختر موفق به صعود به المپیک شدند.

بیشترین تعداد دانش آموزان واجد شرایط شرکت در المپیاد های علمی با 276 پاس در تهران هستند و رتبه اول این المپیادها را دارند.

سپس استانهای خراسان رضوی با 95 نفر ، اصفهان با 52 نفر ، مازندران با 23 نفر به ترتیب از رتبه دوم تا چهارم به ترتیب دارای بیشترین پذیرش دانشجو بودند.

المپیادهای علمی دانشجویی در زمینه های نجوم و اخترفیزیک ، علوم کامپیوتر ، فیزیک ، علوم زمین ، شیمی ، سلول های بنیادی و پزشکی ترمیمی ، زیست شناسی ، ریاضیات ، جغرافیا ، تفکر و کارآفرینی ، اقتصاد و مدیریت و ادبیات برگزار می شود.

دولت جمع اقتصاد و مدیریت تفروکارآفریی جغرافیا ریاضیات زیست شناسی سلولهای بنیادی علم شیمی علم و زمین فیزیک کامپیوتر تعداد المپیادهای فعال پسر دختر دهم یازدهم
مازندران 23 ۱ ۵ ۱ ۴ ۲ ۲ ۱ ۴ ۱ ۲ ۱۰ ۱۸ ۵ ۹ ۱۴
بیشتر بخوانید  جذابیت مدلینگ فیروزه گیلدخت شوک آور شد

انتهای پیام / 86048 /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *