اتفاق نظر بزرگان و شخصیت های اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی کشور با مردم خوزستان – اخبار خوزستان – اخبار استانها تسنیم


به گزارش تسنیم از اهواز اعتراضات مردم استان خوزستان به موضوع مدیریت آب در آن استان و رعایت حقوق آب برای مردم و محیط زیست استان با پیوستن برخی چهره های اجتماعی در صفوف مردم.

در حالی که مطالبه حق مردم خوزستان در زمینه آب در تلاش بی وقفه رسانه های معاند برای پرداختن به موضوع مخالفت با رژیم و ناآرامی های استان منعکس شده است ، اعتراضات در برخی مناطق ساختاری منظم تر و منظم تر می شود نمایشگاه. دشمنان

طی هفته گذشته در برخی از مناطق دیگر استان در روستاها و شهرهای اهواز ، سوسنگرد ، حمیدی ، هوویزه ، شوشا ، هورامشهر و درهوین اعتراضات صورت گرفته است. یا قربانیان وی را همراهی می کردند ، اما در چندین مکان تحت تأثیر جنایتکاران مسلح ، با درگیری مسلحانه و کشتار مردم همراه بود.

علی رغم تلاش بی وقفه مخالفان برای انحراف موضوع از مطالبه حقوق بشر ، که مانند همیشه با شکست روبرو خواهد شد ، اتفاق نظر برخی از چهره های اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی کشور با مردم حومه و حتی پیوستن آنها به صف معترضان مورد استقبال و وحدت قرار گرفته و همبستگی بین مردم از قومیت های مختلف را نشان داد.

در برخی از اجتماعات ، حضور برخی از فرهنگیان از جمله روحانیون ، اساتید دانشگاه ، شخصیت های ورزشی و رسانه ای و همچنین بزرگان اقوام مختلف خوزستان از اعراب ، لری ، بختیاری و سایر اقوام مورد استقبال افرادی قرار گرفت که علاوه بر اعتراضات مسالمت آمیز فرصت آشوب و قتل را داشته باشید. آنها این ابزار را از عناصر تروریستی گرفته و خط حقوق بشر را حفظ کرده اند.

بیشتر بخوانید  وضعیت اضطراری در مذاکرات وین متوجه کدام طرف است؟

طبق گزارش ها آژانس تسنیمدر گزارش ها و اخبار مختلف ، این خبرگزاری نظرات و دلسوزی دانشمندان ، مسئولان و افراد از استان های مختلف کشور را منعکس می کند ، که همه آنها برای حل مشکلات خوزستان از سوی مسئولان دعوت شده اند.

انتهای پیام / 331 / ت

دیدگاهتان را بنویسید