عادی شدن افراد و روند صعودی بیماری عروق کرونر قلب در لرستان – اخبار لرستان – اخبار استانهای تسنیم


بهگزارشآژانس خبری دلم تنگ شده از جانبخوشحالبد،پس از عادی شدن برخی افراد و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، تعداد تاج ها در استان لرستان در این موج تاج ها افزایش می یابد و متأسفانه برخی از افراد ، دست کم گرفتن خطرات این ویروس کشنده ، دوره ، عروسی و عزاداری خود را ادامه می دهند. در حالی که این جمع آوری ها کانونی برای گسترش بیشتر تاج است که امروزه نیز بر سرعت آن افزوده است.

با توجه به شروع قله پنجم کرونا روزانه در استان لرستان ، بیش از 250 بیمار جدید در بیمارستان بستری و 400 تا 500 نفر از آنها مراقبت می کنند. رومشکان (زرد) به رنگ نارنجی است.

افزایش بیماران کرونا لرستان به 126407

مریم کوشکی معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز در مورد آخرین بروز ، بستری شدن و مرگ و میر بیماران کرونر در استان لرستان گفت: با اضافه شدن 263 بیمار جدید به بیماری کرونر قلب ، تعداد کل اینها بیماران در استان به 126407 رسیده است. دو بیمار دیگر در لرستان به دلیل بیماری عروق کرونر قلب در لرستان درگذشتند که این تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری را تا سال 1957 افزایش داد.

وی با بیان اینکه 496 بیمار مشکوک به ویروس کرونا در حال حاضر در بیمارستان های لرستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند ، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در لرستان ، 397،309 نمونه برای آزمایش به آزمایشگاه ارسال شده است که 392،704 نمونه آن پاسخگو است و پاسخ 266،000 نفر است. 289 مورد منفی.

بیشتر بخوانید  فروش اقساطی خودرو در راه است + عکس

در حال رشد استبیمارانتاج گذاری بوروگر

نماینده مجلسشبکهسلامتیورفتارشهربروگردرگفت: متاسفانهپیشدماغسلام دارم میام داخلپشمپنجمویروس کرونادرستاز جانبابدرآمدبدین ترتیبکهآماربستری شدن در بیمارستانآرهروزبهروزکه دراکنوندر حال رشد است E.

شهرامدر حقیقتکه درگفتوجخبرنگاردلم تنگ شده بیانیهمن داشتم: عددکمکباغهابهبیمارستانآیتخداوندبروجردیکه درطولروززیادشده استواینسفارشدلیلقسمت بالاییرفتنعددبستری شدن در بیمارستانآرهشده استE. با اينكهپیشدماغچنینروزیرامنما این کار را کردیمومنمی دانستیمجاینروشوشلوغیمکانهاجمعپشمپنجمراهمتجربهمنانجام دادن.

واضافه: بهبستری شدن در بیمارستانبیماراناز جانبجهتفرصت هاوتجهیزاتهیچ یکموضوعنیستوتختوپزشکیبهمرحلهلازم استکه درنظرگرفته شدهشده استEمجردموضوعچیدر حال رشد استعددبیمارانEکهبایدبهتمامآنهارسیدگیبودن.

نماینده مجلسشبکهسلامتیورفتارشهربروگردرعنوانحیاط: وحشتچیاز جانبمحلهفتکهعددبستری شدن در بیمارستانآرهروزبهروزدر حال رشد استپیدا کردمآهستهو| بیشتراز جانبحدمعمولابودنکه دراینصورتبایدبهبخشمراقبت ازخاصدر حال رشد استپیدا کردممنانجام دادن.

دستورالعمل های بهداشتی نادیده گرفته می شوند

بیشتر بخوانید  جهاد اسلامی فلسطین سفر وزیر خارجه اسرائیل به مغرب را محکوم کرد- اخبار آسیای غربی - اخبار بین الملل تسنیم

در حقیقتجمشاورهبهشلوغیومن رفتماو آمدکه درخیابانسلاممرحلهشهرمشخصاتحیاط: متاسفانهطبیعیبه نظر می رسدکه دربینمردمبهشدتوجود داشتنایناهاشوهمه چيزبهآرهمنبینیم. خیابانآرهوپارک کنیدآرهمشغولومشغولEوکه درکمالآرامشمجموعهسلامپارک کنیدآرهوفضاهاسبزهمچنینپیدا کردنEبدونکهفضااجتماعیانطباقبودن. همفروشگاهسلامزنجیرهآه تووعبوروبازارهمبهاینصورتEواصلانشانهآه تواز جانبانطباقدستورالعمل هاسلامسلامتیکه دراینمحلآرهمی تواند دیده شودنهبودن.

ولهجهحیاط: که درافتخار و احترامیکیکار می کندبدСаبه نظر می رسداینبیماریاز جانببینرفتهووجود داشتنمالک نیستکه دررنگ صورتیکهاینمیلنیستوویروسبهشدتکه دراکنونرها کردنبههمه چيزجاEکه درتحت تعقیبچیاز جانبهمشهریانبروجردیاینEکهاجازهمن نمی دانمکهکار می کندبدفصل پاييز،سپسبهذهنسلامتیونجاتخانوادهومحیط ماوبهذهنعسلکهکه درایندوره زمانیاز جانبدستما دادیماین کمک خواهد کردانجام دادندر حالی کهویروسبازداریبودن.

نماینده مجلسشبکهسلامتیورفتارشهربروگردرکه درموردانطباقدستورالعمل هاسلامسلامتیاصطلاححیاط: انطباقپروتکلسلامسلامتیرانصب و راه اندازیمردمما خودمانوقت ملاقاتبیاییدواستفاده کنیداز جانبماسک ،انطباقفضاسلامتیراروشنظربیا بگیریم. کاربردشبکهسلامتیورفتاروقابرفتاراز جانبمردمعسلاینEکهعروسیمتعجبمهمانی – جشنآرهوخیلی دورعلم شیمیآرهرابسته استانجام شدهواگرضرورتاین استکه درحداقلعددممکن استصبر کنبودندر حالی کهنگاه کناینمیلمشکلاتنشاشیم.

بیشتر بخوانید  افزایش قیمت طلا و سکه در آخرین روز اردیبهشت ماه/تاثیر سامانه جامع تجارت بر بازار طلا

آخرپیام / 642 / ز

دیدگاهتان را بنویسید